Linked IN Facebook Twiter
Zavolejte nám: 242 447 688

PERFORMIA slaví 12 let - Jak to vidí Alena Janáková?

Zveřejněno: 22.07.2016 | 09:28
Autor: Denisa Hrubešová

Společnost PERFORMIA je na českém trhu 12 let.
29. dubna 2004 byl v České republice spuštěn Performia online systém.


V rámci oslav Vám představujeme každý týden jednoho člena týmu Performia, který se podílí na plnění účelu PERFORMIA:

Účelem Performia je pomáhat a podporovat společnosti s hodnotnými produkty či službami v oblasti budování týmů. To uskutečňujeme prostřednictvím sdílení uceleného know-how a efektivních on-line nástrojů, které činí hodnocení a výběr zaměstnanců úspěšnějším, a naši klienti tak mohou naplnit své vlastní cíle, růst a prosperovat.

 

Pojďme se podívat na to, jak své působení u PERFORMIE vnímá Alena Janáková, regionální partner a konzultantka:

 Alena Janáková Performia

1. Alenko, řekni mi, jaké to bylo na samém začátku, když jsi nastoupila?
Nastoupila jsem teprve před půl rokem. O tom, že Performia existuje, jsem jako člověk, který se dlouhodobě pohybuje v oblasti personalistiky, věděla. A když jsem se loni koncem léta rozhodovala, co dál, objevila jsem nabídku Performie, která mě hodně oslovila. To by bylo něco, pracovat v takovém týmu!!! Zkusila jsem to, vyšlo to a jsem tady.

2. Pokus se srovnat to, kde jsi byla na začátku a kde jsi teď.
Na začátku jsem věděla, že to bude těžké, že sice mám spoustu zkušeností, ale know-how Performie je natolik specifické, že to nebude jen tak. Hned mi bylo jasné, že jsem se dostala do týmu profíků, kteří na sobě pořád makají a je jen na mě, jestli mezi ně budu patřit také. A protože se ráda rozvíjím a pracuji na sobě, šla jsem do toho. Navíc odešla kolegyně, která Performii pomáhala zakládat a měla spoustu klientů, které jsem od ní převzala. A to byla a je pro mě další motivace – poskytnout jim naše služby na stejné úrovni, jako moje předchůdkyně. Učím se stále a určitě ještě hodně dlouho budu, ale už teď cítím u klientů mnohem větší jistotu a daří se mi naši spolupráci rozvíjet.

3. Co máš na Performii nejraději?
Že je tady tým lidí – ochotných nadšenců, se kterými mohu sdílet, když se mi daří, i když se nedaří. To mi, když jsem byla sama, hodně chybělo. Všichni máme jeden cíl – spokojené klienty, kteří mají fungující a výkonný tým lidí a k tomu aktivity nás všech směřují. A když se vzájemně podporujeme, jde to mnohem lépe. No a určitě také skvělá ředitelka, která je duší celé firmy a nebýt jí, firma by určitě nebyla tam, kde je teď a neměla tolik spokojených klientů.

4. Co ti v práci pomáhá? Máš nějaké motto?
Dříve to bylo známé „co mě nezabije, to mě posílí“ a do všeho jsem šla hodně po hlavě. No, nezabilo mě to, snad i posílilo a nakonec jsem dospěla spíš k tomu, že „dobré jméno máš jen jednou“, když si ho pokazíš, velmi těžce se to vrací zpátky. Takže se vždy snažím ke klientům a nejen k nim, přistupovat slušně, s respektem a bez předsudků a splnit to, co jsem slíbila. Nechci uzavřít obchod za každou cenu, ale pomoct klientovi v tom, co ho trápí a kde je moje pomoc přínosem. A ono to funguje.

 

 

  Pole označená * jsou povinná.