Linked IN Facebook Twiter
Zavolejte nám: 242 447 688

PERFORMIA slaví 12 let - Jak to vidí Kateřina Matějová?

Zveřejněno: 24.06.2016 | 13:22
Autor: Denisa Hrubešová

Společnost PERFORMIA je na českém trhu 12 let.
29. dubna 2004 byl v České republice spuštěn Performia online systém.


V rámci oslav Vám představujeme každý týden jednoho člena týmu Performia, který se podílí na plnění účelu PERFORMIA:

Účelem Performia je pomáhat a podporovat společnosti s hodnotnými produkty či službami v oblasti budování týmů. To uskutečňujeme prostřednictvím sdílení uceleného know-how a efektivních on-line nástrojů, které činí hodnocení a výběr zaměstnanců úspěšnějším, a naši klienti tak mohou naplnit své vlastní cíle, růst a prosperovat.

 

Pojďme se podívat na to, jak své působení u PERFORMIE vnímá Kateřina Matějová, koordinátorka prodejního týmu Morava:

 Kateřina Matějová Performia

1. Kačko, řekni mi, jaké to bylo na samém začátku, když jsi nastoupila?
Moje první zkušenost s Performií byla v roce 2010, což je 6 let zpátky. Pak jsem si udělala od Performie „pauzu“ a nyní jsem od roku 2015 zase zpátky. Od té doby se toho hodně změnilo. Už před 6 lety byly naše služby na hodně vysoké úrovni a to zůstalo samozřejmě do dnes. Velký posun vnímám v péči o klienty. Opravdu si je hýčkáme, máme kolegyni, která je našim VIP klientům kdykoliv k dispozici, a oni tak nemusí čekat, než bude mít v diáři prostor jejich konzultantka.

Také vnímám velký posun v tom, kolik informací na naše klienty posíláme. Dříve jsme jim samozřejmě posílali nějaké e-maily, ale nyní je komunikace směrem ke klientům mnohem větší, cílenější a celkově ve větší kvalitě, ať už po grafické stránce nebo po té obsahové. Také pro ně vydáváme časopis a děláme spoustu jiných akcí, které se před 6 lety nedělaly. Řekla bych to asi tak, že naši klienti rostou a my s nimi.

2. Pokus se srovnat to, kde jsi byla na začátku a kde jsi teď.
Když jsem nastoupila, tak jsem měla čerstvě po škole a víceméně žádné informace o personalistice a celkově o stavu lidských zdrojů v ČR. Postupem času jsem se naučila pracovat s know-how Performia a získala spoustu informací, které mě posunuly, co se týče mé kompetence, na úplně jinou úroveň, ať už v práci, nebo v osobním životě. Začínala jsem jako nesmělá, nezkušená. Nyní vnímám, že mám svůj prostor Moravy pevně zabraný a že jsem pro mé kolegyně opravdu pevným bodem, na který se můžou kdykoliv s čímkoliv obrátit. Mé pole působnosti se značně rozrostlo a je to hlavně díky tomu, že se v Performii dbá na osobní rozvoj zaměstnanců, na školení a zvyšování vědomostí v oblastech, kde se denně pohybujeme.

3. Co máš na Performii nejraději?
Můžu odpovědět, že všechno? :) 
Kdybych měla vybrat opravdu jen jednu věc, byla by to jednotnost. Všichni táhneme za jeden provaz, ať už mluvím za spolupráci mezi námi tady v ČR, nebo i spolupráce s jinými pobočkami v celém světě. Velká poklona z mojí strany patří našim konzultantkám, které odvádí dnes a denně obrovský kus práce při naplňování našeho účelu. Prostě chceme pro naše klienty vždy jen to nejlepší a nebojíme se překážek.

4. Co ti v práci pomáhá? Máš nějaké motto?
V práci mi nejvíce pomáhají naši spokojení klienti. Když pak přijde nějaký referenční dopis, poděkování e-mailem po semináři nebo nějaké jiné naší akci, je to pro mě uznání největšího rozsahu.

 

  Pole označená * jsou povinná.