Martina Pěčková: Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity

Stát se VIP licencovaným klientem Performia není jen tak. Musíte nejdřívě projít intenzivním pětidenním seminářem, ze kterého jsou 3 dny věnovány jen vyhodnocování našeho U-testu. Ten pak můžete v rámci licence k online systému Performia využívat v plném rozsahu. Ale dost už teorie, pojďte se podívat na dvojrozhovor s naší čerstvou licencovanou klientkou paní Martinou Pěčkovou, personalistkou ze společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o. a Lenkou Komorousovou, podporou pro naše licencované klienty. 


Martino, nedávno jste se stali licencovaným klientem, co to pro Vaši firmu znamená? Jakým způsobem se mění Vaše konkrétní práce?

MP (EURO NÁŘADÍ): Díky Performii jsme si začali uvědomovat důležitost produktivity a motivace každého uchazeče o volnou pracovní pozici i stávajících zaměstnanců. Pochopili jsme, jak je důležité pracovat s osobnostním potenciálem našich zaměstnanců a jak je důležité se nemýlit při výběru vhodného kandidáta. To, co jsem získala za poslední měsíce, se dá srovnat s mnohaletou praxí v oblasti personalistiky.

Martina Pěčková, personalistka ve společnosti EURO NÁŘADÍ s.r.o.

Lenko, co to vlastně znamená, když se klient rozhodne pro licenční formu spolupráce?

LK (Performia): Klient má pak celý proces výběrového řízení ve svých rukou a postupně se z něj stává profesionál ve výběrovém řízení. Může neomezeně využívat dotazníky - to znamená rychle a efektivně prověřovat kandidáty. Získá také moji podporu. Může se mnou konzultovat nejen vyhodnocení dotazníku, ale i sestavení inzerátu či přímo výběrové řízení. Jsem takový přítel na telefonu, který je vždy k dispozici.

Lenka Komorousová, podpora pro VIP klienty Performia s licencí k online systému Performia

Martino, měla jste možnost využít naši podporu a spolupracovat s Lenkou, v čem Vaše spolupráce spočívala?

MP (EURO NÁŘADÍ): Lenka je skvělá a je to odborník na svém místě. Vše mi dokáže perfektně vysvětlit. Je opravdu skvělá, velmi profesionální, přátelská a ochotná vždy pomoci. S její pomocí jsem zvládla vyhodnotit desítky U-testů. Vždy mé vyhodnocení zkontrolovala a doplnila příp. poznámky. Díky její pomoci jsem nyní schopna vyhodnotit opravdu každý detail a to jak u nových, tak i stávajících zaměstnanců.

Lenko, na pozici manažera podpory pracuješ už čtyři roky, co jsou Tvé hlavní akce, kterým se věnuješ?

LK (Performia): Většinu mé práce tvoří zodpovídání telefonických a e-mailových dotazů od klientů. To znamená korekturu vyhodnocených dotazníků, zpracovaných přímo klienty, pomoc při zpracování inzerátů, konzultace kandidátů, kde mají klienti otazníky a vše, co se týká výběrového řízení či firemního auditu. Dále také organizuji Performia brunche, které se konají pro naše VIP licencované klienty zhruba jednou za 4 měsíce.

Pravidelný brunch s VIP klienty Performia se běžně koná přímo u některého z klientů a hromada inspirace rozhodně nechybí. Na snímku brunch ve společnosti SCHUNK Intec s.r.o.

Martino, jak se Vám spolupracovalo a co Vám nejvíce pomohlo?

MP (EURO NÁŘADÍ): Tak jak jsem se již zmínila, Lenka je úžasný člověk. Spolupráce s ní je pro mě velkým přínosem. Znalosti, které jsem díky ní získala, jsou pro mě neocenitelným poznatkem a velmi mi pomáhají při výběru nových zaměstnanců.

S čím se na tebe, Lenko, klienti nejčastěji obracejí?

LK (Performia): S kandidáty, u kterých si nejsou úplně jistí, že dokázali správně vyhodnotit dané výsledky nebo když dělají firemní audit a píší své zprávy zaměstnancům. Často i ohledně inzerátů, aby ho dokázali napsat tak, že se jim bude hlásit více kandidátů, kteří se na danou pozici opravdu hodí.


"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům! A já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.
Martina Pěčková

Martino, jaké největší cíle máte před sebou, kde licenci nejvíce využijete?

MP (EURO NÁŘADÍ): Osobnost je velmi tajuplná a ve chvíli, kdy hodnotíme a vybíráme nové spolupracovníky, nikdy nevíme, co se skrývá pod jejich maskou. Není jednoduché přijít na to, proč se tak děje a co se pod maskou skrývá. Já osobně bych se moc ráda v této oblasti víc a víc vzdělávala tak, abychom dokázali vždy přijmout toho nejvhodnějšího kandidáta a zároveň abychom dokázali z našich stávajících zaměstnanců dostat to nejlepší.

"Budoucnost patří těm, kdo věří svým snům“….a já věřím, že díky Performii to vše dokážeme.

Leni, které ze svých dosavadních zkušeností využíváš při podpoře klientů nejvíce?

LK (Performia): Určitě svou praxi. Sama jsem pracovala na pozici konzultantky 7 let. V rámci podpory našich klientů jsem obsadila již více než 123 pozic a pomohla vyhodnotit stovky dotazníků. Mám na starosti i tým dodavatelů, proto dokáži využít i tento pohled.

Díky on-line systému PERFORMIA urychlíte výběrové řízení, ušetříte svůj čas a díky informacím z testů získaných budete mít jistotu v tom, že děláte správné rozhodnutí.

Zdroj fotografií: archiv Performia

Chcete se také stát licencovaným klientem Performia?
 

Podívejte se na cestu úspěšného klienta.


Jak ztratit kandidáta v deseti krocích


Boj o skvělé zaměstnance neutichl a firmy se předhání v tom, co jim nabídnout, aby je získali pro sebe. Možná i kvůli tomuto přístupu se některé organizace svým přístupem k výběrovému řízení nevědomky samy ochuzují o zajímavé uchazeče. Co dělají, že ztrácí u své cílové skupiny plusové body? Tady je deset chyb, které ve výběrových řízeních nejčastěji pozorujeme.

celý článek

5 nejčastějších chyb, které děláme v interní komunikaci


Interní komunikace je téma, o kterém se často mluví a píše, a přesto je stále žádané. Jako by mu firmy stále dostatečně nerozuměly. Základní otázkou není, jak interní komunikaci správně nastavit, ale proč se jí vůbec zabývat.

celý článek

Jak v lidech vzbudit chuť se rozvíjet


Máte ambice svou firmu rozvíjet? Pak vám je asi jasné, že bez toho, aby se rozvíjeli také lidé uvnitř ní, to nepůjde. Rozvoj je přirozený, pokud vychází z nějaké potřeby – to je v nás tak nějak odjakživa. Nezřídka se ale stává, že je ve firmě potřebný intenzivnější či rychlejší rozvoj jednotlivců nebo konkrétní skupiny. Když vám jde váš člověk naproti, a dokonce se na svůj posun těší, je to snadné, pokud se ale brání, nemáte velkou šanci.

celý článek

Z PRAXE: Ovlivňuje interní komunikace spokojenost zaměstnanců?


Interní komunikaci se v poslední době věnuje stále více pozornosti a je pravda, že díky ní můžete přímo ovlivnit firemní kulturu i to, jak se lidem u vás ve firmě pracuje. Navíc existují různé kanály pro interní komunikaci. Co funguje ve firmách našich klientů? Nechte se inspirovat.

celý článek