KONFERENCE PERFORMIA 2024

VYBUDUJTE VÍTĚZNÝ TÝM

Chtěli byste vědět, jak přesně přilákat více kvalitních uchazečů? Zajímá vás, jak dlouhodobě udržet energický a motivovaný tým? Máme pro vás dobrou zprávu. Všechno, co k tomu potřebujete, už dávno máte. Teď to jen správně zavést do praxe. Letošní konference bude nabitá příklady úspěšných českých firem a lidmi, kteří se stejně jako vy stále snaží věci zlepšovat a posouvat. Doufáme, že na ní nebudete chybět.

Těšíme se na vás.

22. a 23. května 2024 v Praze


Kdo na konferenci vystoupí?

Jednotlivá témata si vezmou na starosti naše zkušené trenérky seminářů v čele s výkonnou ředitelkou Performie Lucií Spáčilovou.

Těšit se můžete také na spoustu konkrétních příkladů z praxe našich klientů i přímo z Performie.

Kromě toho vystoupí:

Jana Jiřincová
personální ředitelka
KLAUS Timber a.s.
Jana Jáčová
majitelka
UOL Účetnictví
Dalibor Herbrich
zakladatel a CEO
QuickJOBS
Martin Chrt
jednatel
LB Cemix, s.r.o.
Petr Havlík
výkonný ředitel
Tiyo a.s.
Jan Nývlt
jednatel
Regmont EU s.r.o.
Milan Drozen
spoluzakladatel
CZECH PROMOTION a Bikero

Na jaká témata se můžete těšit?

Témat bude hned několik, ústřední témata celé konference budou dvě:

1. JAK BÝT LÁKADLEM PRO KVALITNÍ KANDIDÁTY

2. JAK DLOUHODOBĚ UDRŽET ENERGICKÝ A MOTIVOVANÝ TÝM

Podrobnější informací k tématům najdete tady.


Co si z konference odnesete?

  • Konkrétní představu o tom, jak se stát lákadlem pro kvalitní kandidáty a jak svůj tým udržet v dobré kondici.
  • Velké množství konkrétních tipů a návodů z praxe těch nejúspěšnějších firem, které jsou vám v mnohém velmi podobné.
  • Informace, které půjdou do hloubky a které podložíme i příklady přímo z Performie.
  • Seznam věcí, které hned po příchodu do práce budete moci zavést.
  • Dobrou náladu a naději, že i nelehké situace se dají zvládnout a že v tom nejste sami.
  • Novou chuť se do toho všeho pustit.

Kdo by na konferenci neměl chybět?

Konference je určena pro všechny, kdo vědí, že ti správní lidé "na palubě" jsou základem úspěšné firmy a že i těm nejlepším je třeba vlévat energii do žil. Chybět by tu neměl šéf firmy, manažeři klíčových týmů a personalisté. Na své si přijde každý, kdo vybírá nové lidi do týmu nebo lidi vede a pracuje na jejich potenciálu.

Podmínkou účasti je absolvování alespoň úvodní přednášky (máme ji i online).

Témata detailněji

Tady najdete mnohem více detailů k tématům, kterým se na konferenci budeme věnovat. Věříme, že po jejich přečtení bude vaše účast jistá.

1. JAK BÝT LÁKADLEM PRO KVALITNÍ KANDIDÁTY

BENEFITY A ROLE VEDENÍ V NÁBORU

Více benefitů neznamená více kvalitních lidí do týmu. Co ale dělat (a co nedělat), abychom se stali či zůstali oceňovaným zaměstnavatelem i bez množících se benefitů? A jakou roli v tom celém hraje šéf firmy a nejvyšší vedení? O odpověď na tuto otázku se s vámi ze své zkušenosti podělí Lucie Spáčilová a doplní ji Jana Jiřincová, ředitelka personálního oddělení společnosti KLAUS Timber.

Jana Jiřincová nám ukáže, jak firma z malého města v západních Čechách dokázala za poslední tři roky vyrůst z 200 na 400 zaměstnanců, aniž by používala klasickou inzerci na pracovních portálech. Navzdory velké okolní konkurenci neustále rostou a dnes u nich lidé čekají frontu na to, aby si mohli vyzkoušet práci u nich.

Rozhovor s Janou o interní komunikaci si přečtete tady.

ZNAČKA ZAMĚSTNAVATELE

Co je to značka zaměstnavatele a proč si s ní české firmy pořád ještě příliš neví rady? Proč krásné video o tom, jak se lidé ve firmě mají skvěle, na ty nejlepší lidi nefunguje? A jak se prezentovat, aby to mělo dlouhodobé výsledky? O tom bude mluvit Hanka Slačálková a Jana Jáčová, majitelka společnosti UOL účetnictví.

Jana Jáčová nám řekne, jak to udělala, že nemá nouzi o brigádníky, a jak vyřešila nedostatek účetních. Rozhodně vám dodá inspiraci a odvahu se pustit do těch správných kroků.

Rozhovor s Janou o náboru nováčků najdete tady.

KLASICKÁ INZERCE NEFUNGUJE

I když už víme, že klasické „nabízíme – požadujeme“ v inzerátech nefunguje, umět inzerátem přitáhnout pozornost a způsobit příval nových lidí ale stále potřebné je. Hanka Slačálková vás provede chybami v inzerci, které dělají i profíci, a ukáže vám, co je to, co v inzerci přiláká ty nejlepší pro vás.

TALKSHOW

Ve svižné talkshow se s Janou Jiřincovou, Janou Jáčovou, Daliborem Herbrichem z pracovního portálu pro mladé QuickJOBS a Milanem Drozenem, spoluzakladatelem marketingové agentury CZECH PROMOTION, podíváme na to, jak tedy být opravdovým lákadlem pro kvalitní kandidáty.

Dalibor Herbrich zakladatelem a CEO pracovního portálu pro studenty a absolventy QuickJOBS. Jeho platforma je na trhu 7 let a má dnes více než 50 000 uživatelů. Díky svému zaměření velmi dobře rozumí mladé generaci a jejím pracovním požadavkům a potřebám.

Epizodu podcastu O lidech s Daliborem jako hostem si poslechnete tady.

Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. V tom všem jim výrazně pomohla schopnost vybrat skvělé kolegy do týmu. Jak snadné to ale je, když svou firemní kulturou přitahujete i ty, které lákají hlavně krásné prostory a „cool práce“?

Epizodu podcastu O lidech s Milanem jako hostem si poslechnete tady.

2. JAK DLOUHODOBĚ UDRŽET ENERGICKÝ A MOTIVOVANÝ TÝM

PŘÍČINY SLÁBNOUCÍ MOTIVACE

Když už jsme do firmy dobré lidi dostali a naučili je spoustu věcí, nechceme je ztratit. A nechceme ani ztrátu jejich motivace a energie. Kde zaměstnanci nejčastěji ztrácí chuť do práce? Jak tohle jako šéf, vedoucí či personalista vědět a včas podchytit? O tom vám něco řekne Iva Schulzová a Martin Chrt, jednatel společnosti LB Cemix, s.r.o.

Martin Chrt, jednatel společnosti LB Cemix, téma doplní svým příběhem o tom, jak i přes svou snahu vše s lidmi zvládnout po dobrém musel vyměnit celé týmy a proč to dnes popisuje jako „procházku údolím smrti“. Přiblíží nám to, kam vedly některé kompromisy jeho vedoucích a jaké hledisko je podle něj v práci s lidmi to nejzásadnější.

ÚČEL FIRMY V PRAXI

Víte, proč je vaše firma na trhu? A vědí to vaši lidé? A vědí to, proč jsou ve firmě oni? Jak účel firmy využít v boji o skvěle motivovaný a energický tým? To vám s konkrétními příklady z Performie a s praktickými cvičeními pomůže objevit Lucie Spáčilová a z praxe doplní Petr Havlík, výkonný ředitel společnosti Tiyo a.s.

Petr Havlík se s námi podělí o to, jak mít lidi dlouhodobě zapálené pro věc. Spolu s ním se určitě zamyslíme nad tím, že v tom velkou roli hraje lídr, který ví, co chce, a který je ochotný kvůli cílům firmy udělat vše – třeba i vystoupit z velkého impéria a jít vlastní cestou.

CO SNIŽUJE IMUNITU VAŠICH LIDÍ?

Na současné zaměstnance je vyvíjen nemalý tlak – když ne z práce, z okolního světa určitě. Jak i přes to mají zůstat stabilní a udržet si dobrý pracovní výkon? Zaměstnavatel by měl vědět, co snižuje imunitu jeho lidí, a co ji naopak posiluje. Těšte se na velmi praktické tipy a konkrétní příklady, kterými vám toto objasní Marta Machovská.

JAK ŠÉF OVLIVŇUJE KVALITU PERSONÁLU

Šéf firmy, vedoucí, manažer oddělení – ti všichni výrazně ovlivňují úspěch, soudržnost i loajalitu lidí. Jak to ale mají všechno zvládat a kde mají brát sílu sami pro sebe? V této části se právě jim Lucie Spáčilová pokusí co nejlépe ukázat, jak mají to, co na konferenci, slyšeli, prosadit do praxe. Protože právě to je podle nás zásadní pro to, aby konference byla úspěšná. Z praxe jsme si k tomuto tématu přizvali Jana Nývlta, jednatele společnosti Regmont EU s.r.o.

Jan Nývlt z pozice šéfa firmy bude mluvit o tom, s čím se potýkal ve svém týmu, když se do firmy snažil zavést principy produktivity. Ze svých zkušeností popíše, co vše dokáže způsobit neproduktivní člověk a jak takovou situaci vyřešit. Mimo to nám ukáže, co může z pozice šéfa celou firmu doslova „zašpuntovat“ a jaký je recept na to, aby se to nestalo i vám.


Co říkají účastníci loňského ročníku?

Jak vypadaly minulé ročníky?

Konference Performia 2023

MODERNÍ TRENDY HR 2022

MODERNÍ TRENDY HR 2021


PŘÍJEMNOU ATMOSFÉRU AKCE DOPLNÍ PARTNEŘI


Kdy a kde se konference koná?

Konference se bude konat 22. a 23. května 2024 (první den od 9:00 do 18:00 a poté bude oslava, druhý den od 9:00 do 17:30) v hotelu Aquapalace v Čestlicích u Prahy.

Ve středu 22. května s vámi zároveň oslavíme 20 let společnosti Performia v ČR. Takže počítejte s tím, že se to protáhne do večera.

Podmínkou účasti je absolvování alespoň úvodní přednášky (máme ji i online).

Kolik stojí účast?

Běžná cena účasti na konferenci je 22 900 Kč bez DHP. Pokud se ale přihlásíte do 31. března 2024, zaplatíte jen 20 900 Kč bez DPH. A ještě něco:

  • Druhá a každá další osoba ze stejné firmy má 10 % slevu. Do 31. 3. zaplatí tedy 18 810 Kč bez DPH.
  • Pokud patříte mezi naše klienty s licencí Performia, pak máte 10 % slevu už na prvního účastníka. Do 31. 3. zaplatíte tedy 18 810 Kč bez DPH za sebe i další kolegy.

(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na Konferenci Performia 2024

Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat, abychom vám doplnili veškeré potřebné informace, případně vám zodpověděli vaše otázky.