Detail článku

Brzda úspěšného najímání, na kterou se často zapomíná

anotace
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nullam dapibus fermentum ipsum. Maecenas libero. Nulla accumsan, elit sit amet varius semper, nulla mauris mollis quam, tempor suscipit diam nulla vel leo.

Text strukturujeme pomocí nadpisů

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nullam dapibus fermentum ipsum. Maecenas libero. Nulla accumsan, elit sit amet varius semper, nulla mauris mollis quam, tempor suscipit diam nulla vel leo. Etiam bibendum elit eget erat. In enim a arcu imperdiet malesuada. Fusce suscipit libero eget elit. Etiam ligula pede, sagittis quis, interdum ultricies, scelerisque eu. Aliquam ante. Nulla est. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Textový odkaz.

Sed elit dui, pellentesque a, faucibus vel, interdum nec, diam. Fusce tellus. Cras elementum. Morbi imperdiet, mauris ac auctor dictum, nisl ligula egestas nulla, et sollicitudin sem purus in lacus. Nunc auctor. Morbi leo mi, nonummy eget tristique non, rhoncus non leo. Fusce suscipit libero eget elit. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Etiam bibendum elit eget erat. Etiam dictum tincidunt diam. Quisque tincidunt scelerisque libero. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Curabitur bibendum justo non orci. Pellentesque ipsum. Donec vitae arcu. Integer vulputate sem a nibh rutrum consequat. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Nam quis nulla. Morbi scelerisque luctus velit. Vivamus ac leo pretium faucibus.

Text můžeme strukturovat pomocí bodů

  • Etiam bibendum elit eget erat. In enim a arcu imperdiet malesuada.
  • Fusce suscipit libero eget elit. Etiam ligula pede, sagittis quis, interdum ultricies, scelerisque eu.
  • Aliquam ante. Nulla est. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos.
  • Nullam rhoncus aliquam metus.

použití galerie

NOVÝ INTENZIVNÍ SEMINÁŘ aneb soustředění s Performií


Děsí Vás dlouhé neefektivní pohovory, po nichž jste spíše zmatení, než rozhodnutí o výsledku? Stává se Vám někdy, že při pohovoru myslíte na nedokončenou práci a nedokážete se plně soustředit? Ztrácíte někdy s uchazeči (či zaměstnanci) trpělivost? Pak si tento speciální trénink nemůžete nechat ujít.

celý článek

INZERCE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH: Zapomeňte na celé inzeráty


Sociální sítě jsou velmi rychlé a živé médium. Jejich uživatelé od nich očekávají stručná jasná hesla a sdělení. S dlouhými texty, které jsou typické pro klasickou psanou inzerci volných pracovních pozic, zde rozhodně „nepochodíte“. Proč ne a jak to vzít za správný konec?

celý článek

Šárka Marčíková: Bez spolupráce s managementem by to nešlo


„Nečekala jsem, že by to mohlo vyjít,“ říká dnes Šárka Marčíková o tom, jak se jí podařilo získat místo personalistky ve společnosti Bonita Group Service s.r.o., kam nastoupila teprve před osmi měsíci bez zkušenosti v oboru. Od té doby už přijala čtrnáct nových lidí včetně obchodníků. Mimo jiné jí to výrazně usnadňuje důkladná příprava a komunikace s managementem. Jak to celé vidí mladá personalistka, která je ve firmě poměrně čerstvě? Právě to je ten pohled, který jsme se vám tentokrát rozhodli přinést.

celý článek

Kde ušetřit čas? Investujte ho do správných věcí


Vstávají vám vlasy na hlavě, když se vás někdo zeptá „Máš čas?“? Máte pocit, že už jste natolik efektivní, že lepší už to nebude, ale stále byste potřebovali nějaký ten čas navíc? Pak možná svůj čas neinvestujete tím správným směrem.

celý článek

SOCIÁLNÍ SÍTĚ: Kdo má vlastně tvořit jejich obsah?


Často v českých firmách narážíme na otázku, kdo má vlastně tvořit obsah sociálních sítí. První nás možná napadne samotný správce, tedy osoba, která dostala sociální sítě na starosti. Od ní se často očekává, že sama naplní obsah firemních stránek na sociálních sítích. Nicméně úplně tomu tak nemusí a možná ani nemá být.

celý článek

MICHAELA DŽUPINOVÁ: Když přijdete do firmy, poznáte, jaká atmosféra tam panuje, a to je to, co přitahuje konkrétní typ lidí


Michaela Džupinová, ředitelka Realitní kanceláře Pubec, je jednou z velmi úspěšných žen, které jsou ale zároveň ohromně skromné. Nejen že se na pozici ředitelky firmy vypracovala z pozice recepční, ale je již od roku 2008 výraznou oporou celého týmu převážně makléřů, v němž panuje skvělá atmosféra.

celý článek

Alena Janáková o práci na volné noze: Chyběli mi lidi a pocit, že někam patřím


Alenka je regionálním partnerem, který se stará o klienty Performia na Moravě. V lednu 2018 to budou dva roky, co se rozhodla spojit své síly právě s Performií. Před nástupem k nám se už roky věnovala personalistice jako konzultant na „volné noze“. Co ji přimělo s tímto druhem práce skončit a stát se součástí týmu?

celý článek