Odborné články z oblasti výběru a hodnocení zaměstnanců

Vyhlásili jsme válku článkům s desítkami cizích výrazů a nicneříkající teorií, kterou stejně nikdo neumí použít v praxi. V našich článcích rádi jdeme přímo k věci, mluvíme česky a předáváme v praxi použitelné tipy. Přesvědčte se sami.

PS: Jestli od nás ještě nedostáváte pravidelné odoborné TIPY A TRIKY, je nejvyšší čas se k nim přihlásit.

(Zadejte jakékoliv klíčové slovo, které Vás napadá a které souvisí s personalistikou a vedením lidí.)

Získejte návod na řešení problémů jednou pro vždy


Stalo se vám ale někdy, že se podobný problém opakoval a vy jste přemýšleli, jak jste to minule zvládli? Je možné, že si s ní dokážete ve většině případů snadno poradit. Pokud však bude někdo jiný na vašem místě, bude stejně rychlý a efektivní?

celý článek

Fixováním se na obvyklé požadavky můžete přijít o ty nejlepší obchodníky


Získat opravdu skvělého obchodníka do svého týmu je velkou výhrou pro každou z firem. Podle mých zkušeností je mnoho lidí, kteří se pohybují v prodeji, ale jen část z nich může být opravdovým přínosem.

celý článek

5 nejčastějších chyb spojených s odchodem zaměstnance


Jaké jsou nejčastější chyby spojené s odchodem zaměstnance? Jak sdělovat zbytku týmu, že někdo odchází? A na co nezapomenout při výběru náhrady? Více najdete v tomto článku.

celý článek

Není prodejce jako prodejce


Je zřejmé, že specifika prodejců se v různých oborech liší. V čem se liší a jaký typ prodejce se hodí pro jaký obor podnikání?

celý článek

Zaměstnanec, který nemá rád změny: Jak na něj?


Zaměstnanci, který nemá rád změny, říkáme "rutinér". Je mu dobře, když se kolem něj nic nemění a vše zná. Pokud ale potřebujete prosadit změnu, je třeba to s ním zvládnout. Jak? Návod najdete v tomto článku.

celý článek

PRODEJCI: Poslední samurajové v komunikaci


Možná i vy znáte lidi, kteří říkají: „prodejce bych nikdy nemohl dělat“ s trochu nadřazeným tónem. Každá pracovní pozice má nějakou popularitu a také veřejnost má o ní nějaké mínění. I pozice prodejce nebo obchodního zástupce ji má.

celý článek

JAK VÉST POHOVOR: Profesionální herec, nebo skvělý uchazeč?


Stává se vám, že na pohovoru máte někoho, kdo se prezentuje velmi dobře, zdá se jako svělý produktivní zaměstnanec a nakonec zjistíte, že to, co říkal, není tak úplně pravda? Ptejte se tak, abyste to rovnou při pohovoru odhalili.

celý článek

Personální marketing: Jak obsadit nepopulární pozice?


Jsou pozice, které jsou pro vás hůře obsaditelné? Potřebovali byste větší příliv kandidátů nebo se nehlásí dostatečně kvalitní uchazeči? Máme pro vás pár tipů, jak to zvládnout.

celý článek

Pořád je vyhazovat nemůžete. V čem je tajemství úspěšného obsazení postu marketing?


Je lepší najít na post marketing hotového profesionála nebo si vychovat vlastního specialistu? Může tento problém zvládnout i menší firma? Když to nefunguje, kde je problém?

celý článek

Jak může jeden zaměstnanec demotivovat své kolegy


Motivace zaměstnanců je téma často probírané téma ve všech firmách. Můžeme pozorovat, co zaměstance žene dopředu, podívejme se ale nato, co může vaše zaměstnance neopak demotivovat, co jim bere jejich energii.

celý článek

Jak vylepšit inzerát na pozici prodejce?


Hlásí s vám na pozici prodejce/obchodník málo nebo nakopak moc kandidátů? Jsou kandidáti nekvalitní a chtěli byste přitáhnout ty lepší? Přečtěte si tip, jak vylepšit inzerci k této pozici!

celý článek

Jak rozpohybovat stagnující výsledky pracovního týmu?


Někdy se u svých klientů setkáváme s tím, že nějaký zaměstnanec, oddělení či dokonce jejich celá společnost dlouhodobě nefunguje tak, jak by chtěli. Firma stagnuje, nikam se neposouvá a produkce vázne. Máme pro Vás 3 základní tipy, jak to změnit.

celý článek

Zaměstnanecké výhody a bonusy jako podpora v začátcích. Dobře nebo špatně?


Když přijímáte zaměstnance do firmy, chcete, aby se mu dobře dařilo? Poskytujete mu k tomu podporu ve formě školení, automobilu, voucherů, stravenek, pěkné kanceláře a další osobní výhody? To je v pořádku, pokud jsou vidět výsledky.

celý článek