Jak přitáhnout kvalitní lidi na pohovor

NOVÁ ODBORNÁ PŘEDNÁŠKA

Chcete znát základní ingredienci, která dnes čím dál výrazněji ovlivňuje dostatek uchazečů, jejich výběr, ale i jejich udržení ve firmě? Pokud ano, pak si radši rovnou rezervujte místo.


  • Hledáte způsob, jak být jako firma magnetem na uchazeče a nemít nouzi o kvalitní lidi?
  • Ptáte se, jak předejít tzv. syndromu vyhoření u stávajících lidí a nepřicházet o ty šikovné?
  • A věděli jste, že více než 75 % Vašich zaměstnanců je aktivních na sociálních sítích a že by se to dalo využít k Vašemu najímání?

Podívejte se, co o přednášce říká přímo její trenérka Hana Slačálková.


Co se na přednášce dozvíte?

Na přednášce dojde k unikátnímu spojení témat, která se běžně přednáší během 2 seminářů. Tato přednáška trvá jen pár hodin, není možné tedy předat Vám všechny naše návody a tipy, které máme. Ale můžeme slíbit, že budete odcházet s několika nápady, které můžete ihned zavést do praxe a zvýšit tak svou úspěšnost o desítky procent.

POZOR! Dáme Vám tipy a ukážeme Vám, jak by to mělo vypadat. Bude Vás pak ale čekat tvrdá práce. Nečekejte tedy instantní řešení Vašeho problému.


Mimo jiné získáte odpovědi na tyto otázky:
 

Proč už běžná inzerce na pracovních portálech nefunguje tolik jako dříve?

Co dělat, aby nám neodcházeli šikovní lidé?

Jak využít sociální sítě k personálnímu marketingu?

Co je interní PR a jaký má význam pro chod firmy?

Pro koho je přednáška určena?


- pro majitele a ředitele firem -
Zazní zde  aktuální informace, které by Vám neměly uniknout.

- pro personalisty a HR manažery -
Ověříte si své postupy a získáte novou inspiraci do své práce.

- pro manažery a vedoucí pracovníky-
Lidi jsou pro Vás důležití, víme to a dáme Vám hodnotné tipy.

- pro studenty -
Zjistíte, jaké jsou v této oblasti nové trendy.

Co řekli o přednášce účastníci

Naprosto skvělá přednáška, kde jsem získala hodnotné informace. Co nejdříve chci vše uplatnit v naší firmě. Jsou to věci, které nás určitě posunou dál a to je něco, co mě na práci baví, i když jí věnuji čas nad rámec pracovní doby.
Ilona Ptačníková, Veřejná informační služba IT, spol. s r.o.
Jsem nadšená! Děkuji za praktické příklady, ukázky inzerátů a náborových videií. Určitě jsem získala motto inspirace, neboť začínáme s náborovými videi  a pracujeme na zlepšení employer brandingu, vše se bude hezky hodit.
Hana Černá, UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Kdo bude přednášet?

Hana Slačálková

Hanka pravidelně pomáhá klientům hledat ty nejšikovnější zaměstnance. Přednáší po celé ČR a je pověstná tím, že každý seminář obodhacuje o aktuální příklady z praxe. Navíc sleduje nejnovější trendy z oblasti najmání přes sociální sítě.


Organizační informace

Účastnický poplatek za přednášku je 500 Kč včetně DPH.
Jde o úvodní službu, a tak je cena tak nízká, nicméně zdaleka neodpovídá hodnotě informací na přednášce získaných. (Studenti personalistiky od nás mají vstup zdarma.)

Maximální počet účastníků z jedné firmy jsou 3. Je-li Vás víc, můžeme Vám připravit přednášku interní. Stačí se nás na tuto variantu zeptat v poznámce formuláře níže.

Kdy a kde se přednáška bude konat?
 

Přednášky se pravidelně konají v Praze a v Brně, a to nejčastěji na našich pobočkách.
Pokud to je jinak vše se dozvíte ihned po přihlášení na akci.

TERMÍNY přednášky najdete ve formuláři níže.

(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na přednášku:
"Jak přitáhnout kvalitní lidi na pohovor"

Po vyplnění formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom Vám sdělili veškeré doplňující informace,
případně Vám zodpověděli Vaše otázky.

Těšíme se na komunikaci s Vámi.

  • čt 28.02.2019 Kopřivnice (Hanka Slačálková)
  • Ještě nevím, kontaktujte mě.