
Barbora Berková
Asistentka marketingu a PR
Webináře, přednášky, uzavřená setkání, o všechny tyto akce se Barča stará. Kromě toho pomáhá s PR, píše novinky, články a je vždy k ruce marketingovému a PR oddělení. Ochotně pomáhá takzvaně na všech frontách.
„Performia mi dala příležitost v době, kdy bylo mé sebevědomí na nule a odhodlání minimální. Teď se sice v pátek těším na víkend, ale také na pondělí, až rozjedeme pracovní proces nanovo. Což je obrovská změna a hlavně úleva.”

Barča je pravou i levou rukou našeho marketingového a PR oddělení, pomáhá, kde může. Píše novinky a články, stará se o naše webináře a přednášky, a když si objednáte některou z našich publikací, právě Bára zařídí, aby k Vám doputovala v pořádku.
"Jsem ráda, že se můžu podílet na projektu, který zapříčiňuje změnu v politice firem v ČR a vytváří tak to pravé prostředí ve firmách," říká o své práci v Performii Bára.
Její největší láskou jsou psi a knihy. Ráda tráví čas s rodinou a na procházkách v přírodě, když se počasí pokazí, zaleze ráda pod deku s dobrým čajem a knížkou.
Co o její práci říká kolegyně
"Barču by si pro její skromnost nejspíš mnozí personalisté na pohovoru nevybrali. Nebýt našeho know-how, díky kterému objevujeme diamanty mezi kameny, možná bych si ji nevybrala ani já. A to by byla velká chyba! Je ten případ diamantu ukrytého v kameni, který je třeba jen trochu očistit a dát mu prostor vyniknout. Pomáhá nám od první chvíle a já se těším, co všechno spolu dokážeme."
Barbora Hartmannová, manažerka marketingu a PR, PERFORMIA, spol. s r.o.
Články autora
Z PRAXE: Co způsobuje koncept PPM v českých firmách
Koncept PPM pokrývá mnoho oblastí, a když s ním začínáte, je téměř nemožné věnovat se všem najednou. Už teď ale známe české firmy, které koncept PPM zavedly, a právě v těch jsme se zeptali, jak jim v praxi funguje a jaké další kroky chystají.
celý článekZ PRAXE: Jak může změna inzerce vylepšit nábor?
„Požadujeme/nabízíme“ už v inzerátech na obsazované pozice dávno patří do starého železa, dá-li se to tak říct. Inzerce může vypadat úplně jinak a při jejím šíření jsou nejúspěšnější ti, kdo neztrácejí kreativitu. Podívali jsme se na to s těmi, kdo před nějakou dobou svůj přístup k inzerování volných pozic ve firmě změnili. Co jim to přineslo a co je podle nich to nejzásadnější? To se dozvíte v jejich odpovědích na následující otázky.
celý článek