Barbora Berková

Asistentka marketingu a PR

Webináře, přednášky, uzavřená setkání, o všechny tyto akce se Barča stará. Kromě toho pomáhá s PR, píše novinky, články a je vždy k ruce marketingovému a PR oddělení. Ochotně pomáhá takzvaně na všech frontách.

„Performia mi dala příležitost v době, kdy bylo mé sebevědomí na nule a odhodlání minimální. Teď se sice v pátek těším na víkend, ale také na pondělí, až rozjedeme pracovní proces nanovo. Což je obrovská změna a hlavně úleva.”

Barča je velký milovník zvířat, především psů. V naší pražské kanceláři všichni pejsci vědí, kam zajít pro dobrotu a pohlazení.

Barča je pravou i levou rukou našeho marketingového a PR oddělení, pomáhá, kde může. Píše novinky a články, stará se o naše webináře a přednášky, a když si objednáte některou z našich publikací, právě Bára zařídí, aby k Vám doputovala v pořádku.

"Jsem ráda, že se můžu podílet na projektu, který zapříčiňuje změnu v politice firem v ČR a vytváří tak to pravé prostředí ve firmách," říká o své práci v Performii Bára.

Její největší láskou jsou psi a knihy. Ráda tráví čas s rodinou a na procházkách v přírodě, když se počasí pokazí, zaleze ráda pod deku s dobrým čajem a knížkou.

Co o její práci říká kolegyně

"Barču by si pro její skromnost nejspíš mnozí personalisté na pohovoru nevybrali. Nebýt našeho know-how, díky kterému objevujeme diamanty mezi kameny, možná bych si ji nevybrala ani já. A to by byla velká chyba! Je ten případ diamantu ukrytého v kameni, který je třeba jen trochu očistit a dát mu prostor vyniknout. Pomáhá nám od první chvíle a já se těším, co všechno spolu dokážeme."

Barbora Hartmannová, manažerka marketingu a PR, PERFORMIA, spol. s r.o.

3 věci, které má na své práci
nejraději

1. vědomí, že to, čemu věnuji svůj čas a úsilí, má smysl
2. přátelské a příjemné prostředí a kolektiv
3. náplň práce, která mě baví a těším se na ni každý den

Barči osobní motta


„Nejlepší terapeut má srst a čtyři tlapky.“
„Konej dobro a dobro se ti vrátí.”


Jak se s Barčou spojit?

+420 773 971 311

Články autora

Z PRAXE: Proč porozumění lidem zlepšuje manažerské schopnosti


Zapomeňte na ohraná klišé. Rozumět lidem není jen o vytváření společenských vztahů. Je to o odhalení potenciálu každého jednotlivce ve vašem týmu, je to společná cesta k cíli a je to také klíč k efektivnímu vedení lidí. Mohl by dirigent vést stohlavý orchestr, kdyby neznal dovednosti každého hudebníka? Pravděpodobně ano, ale poslouchat by se to nedalo. Stejně tak je tomu i v případě středního managementu. Zeptali jsme se několika zástupců českých firem, kteří vzdělávají své manažery právě v této oblasti, na to, co jim to přináší. Jste zvědaví?

celý článek

Z PRAXE: Ovlivňuje interní komunikace spokojenost zaměstnanců?


Interní komunikaci se v poslední době věnuje stále více pozornosti a je pravda, že díky ní můžete přímo ovlivnit firemní kulturu i to, jak se lidem u vás ve firmě pracuje. Navíc existují různé kanály pro interní komunikaci. Co funguje ve firmách našich klientů? Nechte se inspirovat.

celý článek

Z PRAXE: Jak české firmy bojují s předsudky v náboru


Předsudky v náboru. Kde se berou, co mohou způsobit a jak s nimi pracovat? Zeptali jsme se několika našich klientů, jestli se oni sami v roli kandidátů s předsudky setkali, jestli si uvědomují, že jejich vlastní pohled na kandidáty může být předsudky ovlivněný, a jak se dívají na to, když se říká „mladí nechtějí pracovat“.

celý článek

Ztracená generace nebo skrytý potenciál? Co s dětmi, které se nedostaly na střední


Nadcházející generace, která právě skončila základní školu, se ocitá v obtížné situaci. Mnoho z nich se totiž z důvodu nedostatku kapacit nedostalo na střední školy s maturitou, což jim odepře možnost získat tradiční vysokoškolské vzdělání. Na trhu práce se tak v budoucnu objeví značné množství mladých lidí, kteří nebudou disponovat vysokoškolskými tituly. Tento vývoj vyvolává otázku: Není na čase změnit náš pohled na důležitost dosaženého vzdělání?

celý článek

6 nejdražších chyb v administrativně-právní oblasti a jak se jim vyhnout


Pokud jste pravidelným čtenářem našeho časopisu, asi je vám jasné, že mít v týmu produktivní a správně motivované lidi je základem nejen pro úspěch celé firmy a její dobré výsledky, ale také pro to, abyste až příliš často nemuseli mluvit s právníky. Požádali jsme advokátku Janku Brezániovou, aby se s námi podělila o nejčastější problémy, které v praxi řeší.

celý článek

Z PRAXE: Co způsobuje koncept PPM v českých firmách


Koncept PPM pokrývá mnoho oblastí, a když s ním začínáte, je téměř nemožné věnovat se všem najednou. Už teď ale známe české firmy, které koncept PPM zavedly, a právě v těch jsme se zeptali, jak jim v praxi funguje a jaké další kroky chystají.

celý článek

Z PRAXE: Jak může změna inzerce vylepšit nábor?


„Požadujeme/nabízíme“ už v inzerátech na obsazované pozice dávno patří do starého železa, dá-li se to tak říct. Inzerce může vypadat úplně jinak a při jejím šíření jsou nejúspěšnější ti, kdo neztrácejí kreativitu. Podívali jsme se na to s těmi, kdo před nějakou dobou svůj přístup k inzerování volných pozic ve firmě změnili. Co jim to přineslo a co je podle nich to nejzásadnější? To se dozvíte v jejich odpovědích na následující otázky.

celý článek
Další články autora