
Hana Slačáková
Trenérka seminářů a Performia partner Čechy
Hanka si personalistiku oblíbila od prvního okamžiku a velmi rychle se stala opravdovým odborníkem na tuto oblast. Její nováčkovské nadšení se jí neztratilo a neustále se s ním vrhá do nové práce. Nejčastěji přednáší o výběru a hodnocení zaměstnanců. Vidět ji přednášet je opravdový koncert někoho, kdo to miluje a zároveň se s účastníky seminářů vůbec nemaže. K tomu navíc pomáhá firmám v Praze a okolí.
Mít skvělý tým není utopie, ale jedna z možností, která se může stát realitou, pokud na tom začneme společně pracovat.

"Už od začátku mě nadchl celý koncept společnosti Performia. Předávání kvalitního know-how a nástrojů k tomu, aby si firmy dokázaly samy vybrat schopné kvalitní zaměstnance - to je pro mě naprosto brilantní myšlenka! Vždy jsem zastávala názor, že každý majitel, ředitel, manažer ví nejlépe, jakého člověka ve firmě potřebuje. A jsem ráda, že se tohoto můžu pořád držet a být v tomto ohledu nápomocná," říká Hanka o své práci v Performii.
Hanka za dobu, po kterou pracuje v Performii, urazila ohromný kus cesty. Během pár let nasbírala obrovské množstvní zkušeností díky výběrovým řízením, které našim klientům pravidelně pomáhá zvládat, díky tomu, s kým se setkává při přednášení i díky tomu, že má své vlastní klienty, které jí plně důvěřují. Tyto zkušenosti velmi ochotně a zároveň "bez skrupulí" předává jako profesionál v oboru účastníkům seminářů a přednášek.
Ve svém volném čase se věnuje svému pejskovi Gordymu, hudbě a divadlu. Nejlepší relax si užije v přírodě mimo dosah mobilních sítí.
Co o její práci říkají klienti
„Trenérkou semináře byla mladá dáma, Hanka Slačálková. Její přístup byl výborný. Bylo to
osvěžující. Je vidět, že má za sebou spoustu zkušeností, že udělala spoustu výběrových
řízení a má výbornou formu, jak komunikuje ty své zkušenosti s námi a jak
nechá proudit diskuzi.“
František Hlaváč, ředitel a majitel společnosti CFH Group, a.s.
Jak se s Hankou spojit
Co se o ní ještě můžete dozvědět?
Články autora
Jak rozpohybovat stagnující výsledky pracovního týmu?
Někdy se u svých klientů setkáváme s tím, že nějaký zaměstnanec, oddělení či dokonce jejich celá společnost dlouhodobě nefunguje tak, jak by chtěli. Firma stagnuje, nikam se neposouvá a produkce vázne. Máme pro Vás 3 základní tipy, jak to změnit.
celý článekZaměstnanec, který nemá rád změny: Jak na něj?
Zaměstnanci, který nemá rád změny, říkáme "rutinér". Je mu dobře, když se kolem něj nic nemění a vše zná. Pokud ale potřebujete prosadit změnu, je třeba to s ním zvládnout. Jak? Návod najdete v tomto článku.
celý článekPřetahování lidí od konkurence. Dobře nebo špatně?
Je lákání lidí od konkurence na osobní výhody a jejich přeplácení správnou cestou náboru? Čtěte v tomto článku.
celý článekNeverbální komunikace při pohovoru. Sledovat či ignorovat?
Jak velkou důležitost přisuzovat neverbální komunikaci u uchazeče na pohovoru? Co všechno se uchazeč může předem naučit, aby oslnil? Více čtěte v tomto článku.
celý článekKomu svěřit výběr zaměstnanců?
Stalo se Vám někdy, že jste neměli čas na výběrové řízení, i když jste si původně mysleli, že ho mít budete? Pověřili jste výběrem někoho, kdo s tím nemá zkušenosti? Zjistěte, komu výběr můžete svěřit a komu raději ne.
celý článek7 kroků ke zvýšení výkonnosti obchodního týmu
Úspěšnost firmy závisí ve větší míře na produktivitě jednotlivých obchodníků. Proto je nutné se zaměřit na produktivitu vašich prodejců a na to, jak jejich produkci stále navyšovat.
celý článekVýše platu a benefity v inzerátu: Dobře nebo špatně?
Inzerce práce v období nízké nezaměstnanosti není jednoduchá. Ale jak inzerci nastavit, abyste si přitáhli ty správně motivované kandidáty, kteří vám ve firmě zůstanou? Přečtěte si tento článek o tom, jaký vliv na druh kandidátů mají benefity v inzec
celý článekINZERCE PRÁCE: Kam ji umístit, abyste měli tu správnou odezvu?
Nezaměstnanost je velmi nízká, inzerce práce na pracovních portálech už nám přestává stačit a pro některé pozice je dokonce zbytečná. Kde tedy inzerovat, aby se Váš inzerát dostal k těm správným lidem? To se dočtete v tomto článku na téma inzerce prá
celý článekVětšina lidí neopouští společnosti, ale manažery
V poslední době se setkávám u svých klientů s touto situací: Máme nedostatek kandidátů téměř na všech pozicích. Nevíme, kde už hledat, tak vyšleme našeho personalistu (nebo člověka, který částečně zastává tento post) na školení...
celý článek5 kroků ke snížení fluktuace (nejen) dělníků
V současné době se u klientů nezřídka setkáváme s nedostatkem uchazečů na dělnické pozice. Je pro ně obtížné sehnat nové kandidáty a někteří dlouholetí pracovníci jim odchází.
celý článekSOCIÁLNÍ SÍTĚ: Neignorujte další zdroj Vašich nových kolegů
Spolu s růstem ekonomiky se nezaměstnanost výrazně snižuje a v takovém případě časy, kdy jsme vydali inzerát na pracovních portálech a pak si mohli vybírat z hromady obdržených životopisů, mizí nenávratně pryč.
celý článek5 zaručených způsobů, jak odradit kvalitní uchazeče
Nyní nastává doba, kdy by každá firma měla dbát na to, jaké PR vytváří směrem ke kandidátům. Proto tu máme 5 přešlapů, které jsme u firem vypozorovali a které vás mohou snadno připravit o zajímavé pracovníky. Vyhněte se jim.
celý článekBrzda úspěšného najímání, na kterou se často zapomíná
Zdá se Vám poslední dobou výběr zaměstnanců složitější a přemýšlíte, co změnit, aby to bylo snazší? Možná jste nepomysleli na jednu brzdu, která Vám může úspěch dost výrazně zpomalit. Zjistěte, jak se jí zbavit.
celý článek