Perfomia je na Instagramu!


Tak je to tady! Rozhodli jsme se, že půjdeme s dobou a začneme taky tvořit na té nejrychleji rostoucí sociální síti. Chcete být s námi hned od začátku? Budeme rádi!

celý článek

Co dělat v létě v práci? Využít ho naplno!


Co dělat v létě v práci? Ať už Vás čeká okurková sezóna nebo naopak fůra práce, možná Vás v něčem můžeme podpořit. Co na léto chystá Performia a jak to může být prospěšné právě Vám?

celý článek

BÝT, DĚLAT a MÍT aneb klíčové rysy personalisty


Mnoho šéfů firem vnímá personalistu jako administrátora, který má za zákonnou povinnost vyřizovat pracovní smlouvy, nástupy a odchody zaměstnanců a hlášení změn týkajících se personálu na příslušné úřady. Ale co dál? Tady většinou nápady končí.

celý článek

3 tipy ke kvalifikaci zaměstnance


Mnoho firem zlepšuje znalost jazyka svých zaměstnanců a umožňuje jim zdarma absolvovat jazykové kurzy v rámci pracovní doby, a to někdy i v prostorách firmy. I když to zní jako velmi zajímavý bonus pro zaměstnance, ne vždy jsou zaměstnanci vděční a snaží se opravdu z kurzu vytěžit co nejvíce.

celý článek

Mårten Runow a jeho přednáška pro VIP klienty


Mezinárodně uznávaný spíkr v oblasti personalistiky Mårten Runow dorazil v květnu do Prahy, aby se sešel s našimi VIP licencovanými klienty a předal jim v podobě přednášky cenná doporučení z jeho mnohaleté praxe.

celý článek

Když kandidát „ví, že nic neví“, máte z poloviny vyhráno!


Věděli jste, že existuje škála vědění? Je to velmi zajímavá škála, která ukazuje různé úrovně vědění a hlavně to, jak se osoba, která dané úrovně dosahuje, projevuje. Prozradíme vám, na jaké úrovni vědění by měl být zaměstnanec, aby se vám s ním dobře pracovalo.

celý článek

ZDENĚK VORÁČEK: Základem pro dobrou motivaci je dobrá komunikace


Zdeněk Voráček, jednatel společnosti Bonett Bohemia, a.s., je pro nás jedním z těch, kdo mají – možná trochu zvláštně řečeno –„zdravý pohled na věc“, díky kterému ale častokrát přitahuje ty správné lidi. Protože jsme mu s výběrem nejednou pomáhali, víme to z vlastní zkušenosti. Ačkoli působí ve velmi specifickém oboru, nedostatkem kvalitních lidí netrpí.

celý článek

HR versus ostatní oddělení firmy: Jak jsou vlastně propojená?


To, že jednotlivé části firmy spolu musí kooperovat, je asi jasná věc. Avšak to, že právě oddělení HR má samo o sobě důležitou roli v této kooperaci až donedávna tak jasné nebylo. V čem a jak nejčastěji spolupracuje personální oddělení s dalšími částmi firmy? Podívejte se na to s námi.

celý článek

Nový člen týmu: Jak ušetřit zbytečné náklady?


Když se šéfové podívají na svůj tým, nejsou vždy úplně spokojení s pracovním nasazením jednotlivců, jejich orientací v problematice či vnímáním souvislostí. Někdy však můžeme narazit na to, že je s člověkem po jeho přijetí nakládáno jako s inventářem. Je postaven na místo a ponechán svému osudu.

celý článek

Konference Recruitment ČR: Byli jsme tam!


V Praze proběhla 1. června 2018 jednodenní konference s názvem Recruitment ČR, která hledá řešení, porovnává strategie a získává kontakty mezi specialisty v HR, recruitment konzultanty a obchodními manažery.

celý článek