PPM*: Novodobý personalista

Moderní pojetí HR tak, jak jste ho nejspíš ještě neslyšeli

WEBINÁŘ PRO OSVÍCENÉ ŠÉFY A PERSONALISTY


STŘEDA 24. SRPNA 2022 14:00 – 16:00 

ONLINE
po registraci zdarma

Letos v květnu jsme na konferenci Moderní trendy HR představili přelomový koncept novodobého HR. Roli moderního personalisty pojmenováváme zkratkou PPM  a jde o manažera pro produktivitu personálu (z angl. Personnel Productivity Manager). Protože na konferenci se vešlo jen 150 lidí, chtěli bychom s tímto konceptem alespoň krátce seznámit i ty, kdo o PPM ještě neslyšeli. Přidáte se? 

*PPM = Personnel Productivity Manager (manažer pro produktivitu personálu)


Proč byste zrovna na tomto webináři neměli chybět?

Měli jste někdy pocit, že personalista by měl být někým, kdo úzce spolupracuje s vedením firmy, a není jen administrativním pracovníkem, který nabírá, propouští a vyřizuje papíry? A je vám už teď jasné, že by měl existovat člověk, který umí do týmu vybrat ty nejkvalitnější zaměstnance, udržet je v něm a hlavně zajistit, že mají takové výsledky, kvůli kterým jste je přijali? Pokud ano, nejspíš už tento koncept z části máte zavedený a budete mile překvapeni. Jestli ještě nikoho takového ve firmě nemáte, nebo chcete jen posunout vaše personální oddělení na vyšší úroveň, nemůžete na webináři chybět.

Zazní například toto:

  • Kdo je PPM a v čem se liší od personalisty, jak ho dnes chápeme?
  • Co bychom od manažera pro produktivitu personálu něho měli očekávat? 
  • Jaké jsou základní dovednosti, které by měl PPM mít? 
  • Jaký faktor je v novodobém HR tím nejzásadnějším a proč?
  • Proč může mít PPM obrovský vliv na celkové výsledky vaší firmy? 
  • Proč HR dávno není a už nikdy by nemělo být jen o administrativě a náborech? 

Na všechny tyto otázky máme pouze 2 hodiny (na konferenci to byly dva dny) pokusíme se je ale zodpovědět alespoň základně

Pro koho je webinář určený?

Pro osvícené HR manažery a personalisty, kteří vědí, že personalistika není jen nábor a papírování. A pro šéfy a manažery, kteří mají vždy oči otevřené a vždy hledají způsob, jak svou firmu posunout ještě o kus dál. 


Co řekli o konceptu PPM?

„Jsem jedna z prvních, kdo měl šanci obsadit nově koncipovanou pozici PPM před jejím zveřejněním na konferenci. Ve chvíli nástupu nováčka na pozici PPM jsem onemocněla a tři týdny jsem nepřišla do práce. Filip nelenil, a i když zatím nevěděl přesně, jak na to, hned se pustil do vstupních pohovorů a testování zájemců. A já jenom koukala. On to bere tak, že prostě jen začal dělat to, proč byl přijatý. Já to beru jako něco výjimečného a jsem ráda, že právě on je na pozici PPM.“
Jana Jáčová, majitelka a ředitelka společnosti UOL účetnictví s.r.o.
„Mám soukromou radost, že PPM už vlastně druhým rokem jsem a že jsem si jeho vytvoření prosadila už v loňském roce. Jen ta pozice ještě neměla název. Dávalo mi to smysl už tenkrát a letošní konference od Performie naší správnou cestu jen potvrdila. Pokud budou pod kontrolou všechny oblasti PPM, je téměř jisté, že firma musí prosperovat!“
Ilona Ptáčníková, personální manažerka ze společnosti VIS IT, s.r.o.

Kdo webinář povede?

Webinář povede spoluautorka konceptu PPM a ředitelka české Performie Lucie Spáčilová

„Pozice personalisty nebo chcete-li HR manažera, má dnes bohužel velmi často mezi lidmi špatnou pověst. Děje se to často proto, že v oblasti výběru a hodnocení zaměstnanců pořád ještě chybí funkční know-how, které zajistí, že lidé přijatí do firmy jsou opravdu produktivní, zaměření na práci a výsledek a chtějí svou práci někam posouvat. Takto sestavený tým pro mnoho lidí stále patří do kategorie „vysněná práce.“ říká o konceptu.


Nemůžete se webináře dočkat?

Abyste nám zatím netrpěli nedostatkem zdrojů pro vzdělávání, začněte pravidelnými TIPY A TRIKY z oblasti budování úspěšných týmů a personalistiky.

Po přihlášení vám přijdou každý druhý čtvrtek do e-mailu a odhlásit se můžete kdykoliv.

Zdroj obrázků: archiv Performia, freepik.com

Ještě jste se na webinář nepřihlásili? Udělejte to nyní! 

Vyplňte formulář níže a nenechte si ujít webinář na téma PPM, aneb koncept moderního HR