PERFORMIA - 1. místo v žebříčku zaměstnanci nejlépe hodnocených firem roku 2019 podle vimvic.cz

Na stránkách jobinsider.cz si Performia v hodnocení od svých zaměstnanců taky nestojí vůbec zle.

Kariéra v Performii

Soustředíme se i na budování vlastního týmu, pojď pracovat s námi.
Možná hledáme právě tebe!


Performia tým vyhlíží jaro

7 věcí, které musíš vědět dříve, než se k nám přidáš

  1. U nás uspějí jen ti doposud úspěšní.

  2. Je důležité, abys práci dělal/a srdcem.

  3. V týmu se maximálně podporujeme.

  4. Naše pracovní tempo je opravdu vysoké, především nám záleží na výsledcích.

  5. Směrnici „Vždy dodáme, co jsme slíbili“ dodržujeme nejen vůči klientům, ale i vůči kolegům.

  6. Na spolupracovníky klademe vysoké nároky, díky tomu se pak stávají kompetentními odborníky, které uznávají firmy z nejrůznějších branží.

  7. Máme know-how, díky kterému se zkvalitnila oblast personálu ve stovkách českých firem. Tuto technologii však mohou dodávat pouze kompetentní pracovníci, i z toho důvodu máme pravidelné kvalifikace.


Pozice, které v tuto chvíli obsazujeme

OBCHODNÍK & KONZULTANT

ASISTENT/KA PR ODDĚLENÍ


ASISTENT/KA PR ODDĚLENÍ

Chceš dostat šanci prosadit se v oblasti PR?

Češtinu máš v malíčku a psaní je tvé hobby?

Zvládáš s přehledem pracovat na více věcech najednou?

Baví tě práce s počítačem a co nevíš, to si vyhledáš?


Pokud jsou tvé odpovědi 4x „ano“, zřejmě jsi ten pravý/ta pravá na tuto pozici.

Jaké budou tvé hlavní cíle? Zajistit to, že… 

  • jsou naše PR akce plně obsazené potenciálními klienty.
  • se zvyšuje zájem o naše služby a naše dobré jméno doléhá do všech koutů České republiky. Toho budeš dosahovat např. psaním článků, novinek či newsletterů (případně jejich korektur).
  • je naše šéfka PR oddělení „odbřemeněná“ od administrativy, a může se plně věnovat jiným projektům.
  • je naše IT plně funkční (samozřejmě ve spolupráci s externí firmou).

Co k tomu budeš potřebovat?

  • Brilantní češtinu a radost z psaní textů.
  • Postoj, že počítač pro tebe není pouhý nástroj k práci, ale kámoš.
  • Základní znalost angličtiny (stačí psaná forma).

No a zbytek tě rádi naučíme… Ze zkušenosti totiž víme, že když se chce, všechno jde.

Můžeš se těšit na práci, která má smysl a přináší hmatatelné výsledky. Denně pomáháme stovkám firem na cestě za jejich vysněnými týmy, a ty toho můžeš být součástí. Zakládáme si na tom, že se svými klienty mluvíme srozumitelně, bez cizích výrazů a vždy předáváme informace ověřené v praxi. Tím pomáháme jejich oblast personalistiky dostat na novou, vyšší úroveň.

Jsme vždy otevřeni všem dobrým nápadům. Takže pokud jsi zvyklý/á mít stále oči dokořán a hledat další příležitosti ve své práci, u nás dostaneš prostor je realizovat. Navíc se staneš součástí stabilního týmu lidí, které jejich práce opravdu baví. Důkazem toho je, že většina členů týmu u nás pracuje déle než 5 let.

A kde budeš pracovat? Na naší pobočce v Praze.

Cítíš, že je to pro tebe to pravé? V tom případě nám, prosím, vyplň vstupní dotazník na následujícím odkazu.

Těšíme se na tebe. 


OBCHODNÍK & KONZULTANT

Toužíš po šanci prosadit se v personalistice?

Je pro tebe komunikace s lidmi naprostou přirozeností?

Hledáš práci, která má smysl a kde klientům můžeš přinášet hmatatelný užitek?


Pokud jsou tvé odpovědi „ano“, zřejmě hledáme právě tebe!

Co bude tvou hlavní náplní práce? 

  • Nalezení potenciálního klienta a zmapování jeho současné personální situace.
  • Navržení konkrétních kroků, které povedou ke zlepšení klientovy HR oblasti.

Tvým výsledkem práce pak budou šéfové a majitelé firem, kteří mají méně vrásek způsobených nefunkčním personálem.

Říkáš si, co k této práci potřebuješ?

  • Dobré výsledky z předchozích aktivit (práce, brigáda, praxe).
  • Touhu prosadit se v obchodě a personalistice.
  • Potřebu neustále na sobě pracovat a posouvat se.  
  • No a zbytek tě rádi naučíme… Protože ze zkušenosti víme, že když se chce, všechno jde.

Začátek bude náročný, jelikož bude třeba si vybudovat portfolio aktivních klientů. Zároveň se budeš muset hodně učit, abys byl/a kompetentním HR konzultantem. Pokud ale toto všechno zvládneš, odměnou ti budou úsměvy klientů, kterým si pomohl/a k jejich vysněným týmům. Také se staneš součástí týmu lidí, které jejich práce opravdu baví. I přes vysoké pracovní tempo jsme vždy ochotni si pomáhat a dokážeme se radovat z úspěchů ostatních. 

Chceš dostat příležitost ukázat, co v tobě je?
Kontaktuj nás přes formulář níže. Těšíme se na tebe. 

No a kde budeš pracovat? V Brně či v Praze.
 

Pokud se chceš o pozici dozvědět více a chceš vědět, jakých úspěchů můžeš dosáhnout, přečti si článek o Renatě Krutské, která je Obchodníkem & Konzultantem (tedy Regionální partnerkou) společnosti Performia. 


Pravidelně také pomáháme našim klientům s výběrem zaměstnanců do jejich týmů. Pokud tě nezaujala některá z našich pozic, můžeš se podívat SEM, jaké další ještě obsazujeme.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu, ale nejsi si jistý/á, jestli uvedená pozice je pro tebe? Nevadí! Prostě nám napiš a třeba spolu najdeme způsob, jak spolupracovat.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu?

Po vyplnění formuláře tě budeme kontaktovat, co nejdříve to bude možné,
a pošleme ti některé naše dotazníky k vyplnění.

Těšíme se na komunikaci s tebou.

Jak naložíme s Vašimi údaji?

Vyrazujeme si právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. 

Poskytnutím svých osobních údajů na základě uveřejněného inzerátu dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi pro účely tohoto a případně dalších výběrových řízení na volná místa, která v daný moment souběžně probíhají. Tento souhlas je platný pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici a následující 2 měsíce pro případ, že by původní výběrové řízení bylo neúspěšné.

Informace pro účastníky výběrového řízení:

  • Vaše osobní údaje poskytnuté v rámci výběrového řízení jsou zpracovávány kvalifikovaným a pověřeným členem personálu naší společnosti. Tyto údaje se vždy nachází na zabezpečeném místě, aby nedošlo k úniku informací.

  • Vámi poskytnuté údaje uchováváme v databázi pouze po dobu výběrového řízení a následující 2 měsíce po ukončení výběrového řízení pro případ, že by původní výběrové řízení nebylo úspěšné, abychom Vás případně mohli oslovit s obnovenou nabídkou práce.

  • Po uplynutí dvouměsíční doby po ukončení výběrového řízení jsou všechny Vámi poskytnuté údaje v tištěné podobě okamžitě skartovány a údaje v elektronické podobě jsou vymazány ze všech firemních systémů a databází. Pokud jste tedy vyplňoval/a dotazníky pracovního či osobnostního potenciálu, nejsou z naší strany již dohledatelné.

  • Pokud si přejete, abychom si Vaše údaje ponechali pro případnou budoucí spolupráci, napište nám svůj písemný souhlas do poznámky formuláře níže, ten si s Vámi následně ještě potvrdíme.