PERFORMIA - 1. místo v žebříčku zaměstnanci nejlépe hodnocených firem roku 2019 podle vimvic.cz

Na stránkách jobinsider.cz si Performia v hodnocení od svých zaměstnanců taky nestojí vůbec zle.

Kariéra v Performii

Soustředíme se i na budování vlastního týmu, pojď pracovat s námi.
Možná hledáme právě tebe!


Performia tým vyhlíží jaro

7 věcí, které musíš vědět dříve, než se k nám přidáš

  1. U nás uspějí jen ti doposud úspěšní.

  2. Je důležité, abys práci dělal/a srdcem.

  3. V týmu se maximálně podporujeme.

  4. Naše pracovní tempo je opravdu vysoké, především nám záleží na výsledcích.

  5. Směrnici „Vždy dodáme, co jsme slíbili“ dodržujeme nejen vůči klientům, ale i vůči kolegům.

  6. Na spolupracovníky klademe vysoké nároky, díky tomu se pak stávají kompetentními odborníky, které uznávají firmy z nejrůznějších branží.

  7. Máme know-how, díky kterému se zkvalitnila oblast personálu ve stovkách českých firem. Tuto technologii však mohou dodávat pouze kompetentní pracovníci, i z toho důvodu máme pravidelné kvalifikace.


Jak vlastně probíhá výběrové řízení v Performii a proč nám to někdy trvá trochu déle? Právě o tom napsala naše výkonná ředitelka, Lucie Spáčilová, článek. 



Hledá se fanda píárka a marketingu! (Praha)

Patříš k těm, kterým musí jejich práce dávat smysl?

Češtinu máš v malíčku a rád/a komunikuješ s lidmi?

Zvládáš s přehledem pracovat na více věcech najednou?


Jestliže sis odpověděl/a 3x „ano“, jsme na dobré cestě… Hledáme totiž člověka, který nám pomůže s:

  • úpravou článků, sledováním aktuálních témat z oboru či psaním newsletterů,
  • organizací a zajišťováním hladkého průběhu našich PR akcí,
  • rozšířením našeho dobrého jména do všech koutů České republiky.

Je toho samozřejmě mnohem více, ale to si pak případně řekneme osobně na pohovoru. Slíbit ti však můžeme rozmanitou náplň práce, kde budeš mít možnost realizovat své dobré nápady.

Nezáleží nám na tom, jestli jsi úplný začátečník nebo už nějaké zkušenosti v PR či marketingu máš. Pro nás je důležitější ochota na sobě pracovat a zápal pro věc.

Co by ti ale nemělo chybět?

  • cit pro český jazyk
  • schopnost hledat nové a efektivnější cesty k cíli
  • schopnost dobře si zorganizovat práci
  • základní znalost angličtiny (stačí písemná forma)

Na co se pak u nás můžeš těšit?

  • Na smysluplnou práci. Budeš moct propagovat služby, které klientům skutečně pomáhají a jsou vysoké kvality. Dokazují to stovky spokojených firem a hromady referencí – „čekni“ náš web a sociální sítě!
  • Pestrou agendu, díky které se ani chvilku nebudeš nudit. Budeš mít možnost neustále posouvat své schopnosti a dovednosti.
  • Skvělý tým lidí, kteří jsou zapáleni do své práce, a dokážou si být vzájemnou oporou. Společně se radujeme ze svých úspěchů, a jsme vždycky rádi, když se všichni sejdeme.
Tohle je Bára a Johy, tvoje budoucí kolegyně. Rády občas dělají blbosti, ale taky umí v marketingu a PR doslova čarovat

Jsme vždy otevřeni všem dobrým nápadům. Takže pokud jsi zvyklý/á mít stále oči dokořán a hledat další příležitosti ve své práci, u nás dostaneš prostor je realizovat. Pokud uvidíme, že ti to jde od ruky, dáme ti prostor stát se PR specialistou a manažerem našich akcí pro veřejnost. Navíc se staneš součástí týmu lidí, které jejich práce opravdu baví.

Tušíš, že by to pro tebe mohlo být to pravé? V tom případě nám vyplň tento vstupní dotazník. Těšíme se na tebe!


OBCHODNÍK & KONZULTANT pro Brno a okolí

Toužíš po šanci prosadit se v personalistice?

Je pro tebe komunikace s lidmi naprostou přirozeností?

Hledáš práci, která má smysl a kde klientům můžeš přinášet hmatatelný užitek?


Pokud jsou tvé odpovědi „ano“, zřejmě hledáme právě tebe!

Co bude tvou hlavní náplní práce? 

  • Nalezení potenciálního klienta a zmapování jeho současné personální situace.
  • Navržení konkrétních kroků, které povedou ke zlepšení klientovy HR oblasti.

Tvým výsledkem práce pak budou šéfové a majitelé firem, kteří mají méně vrásek způsobených nefunkčním personálem.

Říkáš si, co k této práci potřebuješ?

  • Dobré výsledky z předchozích aktivit (práce, brigáda, praxe).
  • Touhu prosadit se v obchodě a personalistice.
  • Potřebu neustále na sobě pracovat a posouvat se.  
  • No a zbytek tě rádi naučíme… Protože ze zkušenosti víme, že když se chce, všechno jde.

Začátek bude náročný, jelikož bude třeba si vybudovat portfolio aktivních klientů. Zároveň se budeš muset hodně učit, abys byl/a kompetentním HR konzultantem. Pokud ale toto všechno zvládneš, odměnou ti budou úsměvy klientů, kterým si pomohl/a k jejich vysněným týmům. Také se staneš součástí týmu lidí, které jejich práce opravdu baví. I přes vysoké pracovní tempo jsme vždy ochotni si pomáhat a dokážeme se radovat z úspěchů ostatních. 

Chceš dostat příležitost ukázat, co v tobě je?

Kontaktuj nás přes formulář níže. Těšíme se na tebe. 

No a kde budeš firmám pomáhat? V Brně (tam máme kancelář) a okolí.
 

Pokud se chceš o pozici dozvědět více a chceš vědět, jakých úspěchů můžeš dosáhnout, přečti si článek o Renatě Krutské, která je Obchodníkem & Konzultantem (tedy Regionální partnerkou) společnosti Performia. 


Pravidelně také pomáháme našim klientům s výběrem zaměstnanců do jejich týmů. Pokud tě nezaujala některá z našich pozic, můžeš se podívat SEM, jaké další ještě obsazujeme.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu, ale nejsi si jistý/á, jestli uvedená pozice je pro tebe? Nevadí! Prostě nám napiš a třeba spolu najdeme způsob, jak spolupracovat.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu?

Po vyplnění formuláře tě budeme kontaktovat, co nejdříve to bude možné,
a pošleme ti některé naše dotazníky k vyplnění.

Těšíme se na komunikaci s tebou.

Jak naložíme s Vašimi údaji?

Vyrazujeme si právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. 

Poskytnutím svých osobních údajů na základě uveřejněného inzerátu dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi pro účely tohoto a případně dalších výběrových řízení na volná místa, která v daný moment souběžně probíhají. Tento souhlas je platný pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici a následující 2 měsíce pro případ, že by původní výběrové řízení bylo neúspěšné.

Informace pro účastníky výběrového řízení:

  • Vaše osobní údaje poskytnuté v rámci výběrového řízení jsou zpracovávány kvalifikovaným a pověřeným členem personálu naší společnosti. Tyto údaje se vždy nachází na zabezpečeném místě, aby nedošlo k úniku informací.

  • Vámi poskytnuté údaje uchováváme v databázi pouze po dobu výběrového řízení a následující 2 měsíce po ukončení výběrového řízení pro případ, že by původní výběrové řízení nebylo úspěšné, abychom Vás případně mohli oslovit s obnovenou nabídkou práce.

  • Po uplynutí dvouměsíční doby po ukončení výběrového řízení jsou všechny Vámi poskytnuté údaje v tištěné podobě okamžitě skartovány a údaje v elektronické podobě jsou vymazány ze všech firemních systémů a databází. Pokud jste tedy vyplňoval/a dotazníky pracovního či osobnostního potenciálu, nejsou z naší strany již dohledatelné.

  • Pokud si přejete, abychom si Vaše údaje ponechali pro případnou budoucí spolupráci, napište nám svůj písemný souhlas do poznámky formuláře níže, ten si s Vámi následně ještě potvrdíme.