PERFORMIA - 1. místo v žebříčku zaměstnanci nejlépe hodnocených firem roku 2019 podle vimvic.cz

Na stránkách jobinsider.cz si Performia v hodnocení od svých zaměstnanců taky nestojí vůbec zle.

Kariéra v Performii

Soustředíme se i na budování vlastního týmu, pojď pracovat s námi.
Možná hledáme právě tebe!


Performia tým vyhlíží jaro

7 věcí, které musíš vědět dříve, než se k nám přidáš

  1. U nás uspějí jen ti doposud úspěšní.

  2. Je důležité, abys práci dělal/a srdcem.

  3. V týmu se maximálně podporujeme.

  4. Naše pracovní tempo je opravdu vysoké, především nám záleží na výsledcích.

  5. Směrnici „Vždy dodáme, co jsme slíbili“ dodržujeme nejen vůči klientům, ale i vůči kolegům.

  6. Na spolupracovníky klademe vysoké nároky, díky tomu se pak stávají kompetentními odborníky, které uznávají firmy z nejrůznějších branží.

  7. Máme know-how, díky kterému se zkvalitnila oblast personálu ve stovkách českých firem. Tuto technologii však mohou dodávat pouze kompetentní pracovníci, i z toho důvodu máme pravidelné kvalifikace.


Pozice, které v tuto chvíli obsazujeme

REGIONÁLNÍ PARTNER (OBCHODNÍK)

ASISTENT/KA MARKETINGU


REGIONÁLNÍ PARTNER (OBCHODNÍK)

Toužíš po šanci prosadit se v personalistice?

Je pro tebe komunikace s lidmi naprostou přirozeností?

Hledáš práci, která má smysl a kde klientům můžeš přinášet hmatatelný užitek?


Pokud jsou tvé odpovědi „ano“, zřejmě hledáme právě tebe!

Co bude tvou hlavní náplní práce? 

  • Nalezení potenciálního klienta a zmapování jeho současné personální situace.
  • Navržení konkrétních kroků, které povedou ke zlepšení klientovy HR oblasti.

Tvým výsledkem práce pak budou šéfové a majitelé firem, kteří mají méně vrásek způsobených nefunkčním personálem.

Říkáš si, co k této práci potřebuješ?

  • Dobré výsledky z předchozích aktivit (práce, brigáda, praxe).
  • Touhu prosadit se v obchodě a personalistice.
  • Potřebu neustále na sobě pracovat a posouvat se.  
  • No a zbytek tě rádi naučíme… Protože ze zkušenosti víme, že když se chce, všechno jde.

Začátek bude náročný, protože budování portfolia klientů bude čistě na tobě. Zároveň se budeš muset hodně učit, abys byl/a kompetentním HR konzultantem. Pokud ale toto všechno zvládneš, odměnou ti budou úsměvy klientů, kterým si pomohl/a k jejich vysněným týmům. Také se staneš součástí týmu lidí, které jejich práce opravdu baví. I přes vysoké pracovní tempo jsme vždy ochotni si pomáhat a dokážeme se radovat z úspěchů ostatních. 

Chceš dostat příležitost ukázat, co v tobě je?
Kontaktuj nás přes formulář níže. Těšíme se na tebe. 

No a kde budeš pracovat? V Praze či v Brně
 

Pokud se chceš o pozici dozvědět více a chceš vědět, jakých úspěchů můžeš dosáhnout, přečti si článek o Renatě Krutské, která je regionální partnerkou společnosti Performia. 


ASISTENT/KA MARKETINGU

Na sociálních sítích a v „onlajnu“ jsi jako doma?

Jen tak se nevzdáváš a snažíš se vždy nacházet cestičky k vytyčeným cílům?

Jsi zvyklý/á si dohledat potřebné informace, když narazíš na něco, co neznáš?

Pokud jsou tvé odpovědi 3x „ano“, možná jsi ten/ta pravý/á na pozici ASISTENT/KA MARKETINGU!

Co tě čeká a nemine?

  • Správa sociálních sítí a webových stránek.

  • Točení a střih videí s klienty i členy týmu.

  • Zpracovávání průzkumů a analýz.

  • Úpravy fotek, starost o propagační materiály a mnoho dalšího… Bude to hodně pestré!

POZOR: Určitě neočekáváme, že jsi expertem na vše výše popsané. Rozhodně bys ale měl/a vědět, jak se ovládají sociální sítě (být jejich aktivním uživatelem) a základy střihu videí se ti taky budou hodit. Samozřejmě co víme, povíme, ale je třeba počítat s tím, že spoustu věcí si budeš muset zjistit sám/sama. Ve štychu tě ale nikdy nenecháme.

Jak si tě představujeme? Že…   

  • počítač a mobil jsou tví kámoši, bez kterých se „nikam nehneš“;

  • tvůj psaný projev v češtině nepotřebuje tisíc korektur;

  • máš výdrž, i když hned nevidíš výsledek své práce, prostě se kousneš a dáš to, i když to chvíli trvá;   

  • budeš mít oči stále otevřené a hledat cesty, jak nás zviditelnit;

  • se anglicky dorozumíš aspoň po e-mailu.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Smysluplnou práci. Jako markeťák budeš propagovat služby, které klientům skutečně pomáhají a jsou vysoké kvality. Dokazují to stovky spokojených firem a hromady referencí – čekni náš web a sociální sítě!

  • Rozmanitou agendu, díky které se ani chvilku nebudeš nudit. Budeš mít možnost neustále posouvat své schopnosti a dovednosti v oblasti online marketingu.

  • Skvělý tým lidí, kteří jsou zapáleni do své práce, a šéfku, v jejím týmu ti, kdo opravdu chtějí, rostou.

A kde a jak moc budeš pracovat? V Praze a chceme tě tu pořád (tedy na HPP).

Chceš být tohoto všeho součástí a tušíš, že by to pro tebe mohlo být to pravé? Dej nám o sobě vědět a uvidíme!


Pravidelně také pomáháme našim klientům s výběrem zaměstnanců do jejich týmů. Pokud tě nezaujala některá z našich pozic, můžeš se podívat SEM, jaké další ještě obsazujeme.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu, ale nejsi si jistý/á, jestli uvedená pozice je pro tebe? Nevadí! Prostě nám napiš a třeba spolu najdeme způsob, jak spolupracovat.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu?

Po vyplnění formuláře tě budeme kontaktovat, co nejdříve to bude možné,
a pošleme ti některé naše dotazníky k vyplnění.

Těšíme se na komunikaci s tebou.

Jak naložíme s Vašimi údaji?

Vyrazujeme si právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. 

Poskytnutím svých osobních údajů na základě uveřejněného inzerátu dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi pro účely tohoto a případně dalších výběrových řízení na volná místa, která v daný moment souběžně probíhají. Tento souhlas je platný pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici a následující 2 měsíce pro případ, že by původní výběrové řízení bylo neúspěšné.

Informace pro účastníky výběrového řízení:

  • Vaše osobní údaje poskytnuté v rámci výběrového řízení jsou zpracovávány kvalifikovaným a pověřeným členem personálu naší společnosti. Tyto údaje se vždy nachází na zabezpečeném místě, aby nedošlo k úniku informací.

  • Vámi poskytnuté údaje uchováváme v databázi pouze po dobu výběrového řízení a následující 2 měsíce po ukončení výběrového řízení pro případ, že by původní výběrové řízení nebylo úspěšné, abychom Vás případně mohli oslovit s obnovenou nabídkou práce.

  • Po uplynutí dvouměsíční doby po ukončení výběrového řízení jsou všechny Vámi poskytnuté údaje v tištěné podobě okamžitě skartovány a údaje v elektronické podobě jsou vymazány ze všech firemních systémů a databází. Pokud jste tedy vyplňoval/a dotazníky pracovního či osobnostního potenciálu, nejsou z naší strany již dohledatelné.

  • Pokud si přejete, abychom si Vaše údaje ponechali pro případnou budoucí spolupráci, napište nám svůj písemný souhlas do poznámky formuláře níže, ten si s Vámi následně ještě potvrdíme.