Podívej se, jak si stojí Performia v hodnocení od svých zaměstnanců na stránkách jobinsider.cz.

Kariéra v Performii

Soustředíme se i na budování vlastního týmu, pojď pracovat s námi.
Možná hledáme právě tebe!


Performia tým vyhlíží jaro

7 věcí, které musíš vědět dříve, než se k nám přidáš

  1. U nás uspějí jen ti doposud úspěšní.

  2. Je důležité, abys práci dělal/a srdcem.

  3. V týmu se maximálně podporujeme.

  4. Naše pracovní tempo je opravdu vysoké, především nám záleží na výsledcích.

  5. Směrnici „Vždy dodáme, co jsme slíbili“ dodržujeme nejen vůči klientům, ale i vůči kolegům.

  6. Na spolupracovníky klademe vysoké nároky, díky tomu se pak stávají kompetentními odborníky, které uznávají firmy z nejrůznějších branží.

  7. Máme know-how, díky kterému se zkvalitnila oblast personálu ve stovkách českých firem. Tuto technologii však mohou dodávat pouze kompetentní pracovníci, i z toho důvodu máme pravidelné kvalifikace.


Pozice, které v tuto chvíli obsazujeme

ASISTENT/KA OBCHODU A BACK OFFICE

OCEŇUJEŠ V PRÁCI NAPROSTOU DŮVĚRU A SAMOSTATNOST?
Připadá ti snadné zvednout sluchátko a prostě někomu zavolat?

Rád/a organizuješ a máš potřebu mít kolem sebe pořádek?
Vyhovuje ti mít na svou práci naprostý klid? 

Pokud jsou tvé odpovědi 4x "ano", zřejmě hledáme právě tebe!
 

Na co se u nás můžeš těšit?

Nejdříve tě pečlivě zasvětíme do toho, jak to u nás funguje a jak nejlépe zvládat svou práci.
Následně pak tvým denním chlebem bude:

  • Domlouvání schůzek pro naše konzultantky a jejich administrativní podpora.
  • Chystání podkladů pro naše semináře a přednášky.
  • Péče o hladký chod naší brněnské pobočky.

Je třeba se připravit na to, že jakmile se zaběhneš, budeš po většinu času na pobočce sám/sama. Většina konzultantek je totiž v terénu u klientů. Na druhou stranu, když se pak všichni sejdeme (minimálně každý pátek), stojí to za to a je hodně živo.


Co k této práci potřebuješ?

  • Nadšení a zájem o oblast personalistiky.
  • Potřebu být v neustálém telefonickém kontaktu se zákazníky a ostatními členy týmu.
  • Schopnost zvládat více věcí najednou a ochotu na sobě neustále pracovat.
  • Základní znalost MS Office.
  • Zbytek tě rádi naučíme. Ze zkušenosti totiž víme, že když se chce, jde všechno. ????

Můžeš dostat příležitost stát se součástí týmu, který táhne za jeden provaz, a je díky tomu vzorem pro spoustu firem v ČR. Budeš moci s naším obchodním týmem pracovat na tom, aby o nás vědělo ještě více společností, kterým pak následně můžeme pomoci na cestě k vysněným týmům. Chod brněnské pobočky bude plně ve tvé kompetenci a svůj pracovní prostor si můžeš upravit k obrazu svému. Vnášíme do oblasti personalistiky zdravý rozum a jdeme tak trochu proti proudu. Proto hledáme někoho, kdo chce od života víc a není ovce.

Místo výkonu práce: Brno

Chceš taky dostat příležitost svému okolí říkat, že tě práce baví a má smysl?
Kontaktuj nás přes formulář níže – my odpovíme každému.


REGIONÁLNÍ PARTNER (OBCHODNÍK)

Chceš přinášet klientům hmatatelný užitek?
Toužíš po samostatné práci a chceš přitom být členem týmu,
kde jsou si lidé vždy vzájemně ochotní pomoci?
Vždy sis troufal/a na administrativní pozice, ale přesto tě napadlo, že máš na víc?
A už dnes máš výborné výsledky ve svém dosavadním konání?

(Lhostejno na jaké pozici, obchodníci však mají výhodu.)

Pokud ano, pak možná hledáme právě tebe!
 

Náplní tvé práce budou schůzky s klienty, a podle zjištění jejich stávající situace určení dalších kroků pro zlepšení jejich personální oblasti. Chceme, aby šéfové a majitelé firem měli méně vrásek způsobených nefunkčním personálem. Pomůžeš nám s tím?

  Nejen, že budeš obchodovat, navíc po absolvování intenzivního tréninku budeš poskytovat samostatné poradenství v oblastech najímání personálu a budování stávajícího týmu. Staneš se odborníkem v oblasti HR, na kterého se klienti s důvěrou obrací.

POZOR! Tato práce je tvrdá a náročná! Budeš si muset vybudovat svou klientelu. A navíc se budeš první měsíce věnovat nejen obchodu, ale i své kvalifikaci, aby se z tebe stal samostatný plně kompetentní konzultant, který dokáže poradit klientům v každé situaci.

     Pro tuto práci ti nesmí chybět následující

  • dobré výsledky z předchozích aktivit (práce, brigáda, praxe),
  • touha prosadit se v obchodě a personalistice,
  • potřeba posouvat sebe a své okolí neustále vpřed,
  • uživatelská znalost práce na PC a řidičský průkaz sk. B.

Těšíme se na člověka, který je ochotný na sobě neustále pracovat a zlepšovat se, a který potřebuje, aby jeho práce měla smysl. Takové osobě nabízíme nápaditou práci, samostatnost a důvěru. Těšit se také můžete na prima kolegy. Za skvěle odvedenou práci tě samozřejmě náležitě oceníme.

Místo výkonu práce: Praha či Brno

Chceš-li dostat příležitost ukázat, co v tobě je, a pořádně „roztáhnout křídla“, moc rádi ti to umožníme!
Kontaktuj nás přes formulář níže – my odpovíme každému.


Pravidelně také pomáháme našim klientům s výběrem zaměstnanců do jejich týmů. Pokud tě nezaujala některá z našich pozic, můžeš se podívat SEM, jaké další ještě obsazujeme.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu, ale nejsi si jistý/á, jestli uvedená pozice je pro tebe? Nevadí! Prostě nám napiš a třeba spolu najdeme způsob, jak spolupracovat.

Zaujala tě možnost být součástí Performia týmu?

Po vyplnění formuláře tě budeme kontaktovat, co nejdříve to bude možné,
a pošleme ti některé naše dotazníky k vyplnění.

Těšíme se na komunikaci s tebou.

Jak naložíme s Vašimi údaji?

Vyrazujeme si právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. 

Poskytnutím svých osobních údajů na základě uveřejněného inzerátu dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi pro účely tohoto a případně dalších výběrových řízení na volná místa, která v daný moment souběžně probíhají. Tento souhlas je platný pouze po dobu trvání výběrového řízení na danou pozici a následující 2 měsíce pro případ, že by původní výběrové řízení bylo neúspěšné.

Informace pro účastníky výběrového řízení:

  • Vaše osobní údaje poskytnuté v rámci výběrového řízení jsou zpracovávány kvalifikovaným a pověřeným členem personálu naší společnosti. Tyto údaje se vždy nachází na zabezpečeném místě, aby nedošlo k úniku informací.

  • Vámi poskytnuté údaje uchováváme v databázi pouze po dobu výběrového řízení a následující 2 měsíce po ukončení výběrového řízení pro případ, že by původní výběrové řízení nebylo úspěšné, abychom Vás případně mohli oslovit s obnovenou nabídkou práce.

  • Po uplynutí dvouměsíční doby po ukončení výběrového řízení jsou všechny Vámi poskytnuté údaje v tištěné podobě okamžitě skartovány a údaje v elektronické podobě jsou vymazány ze všech firemních systémů a databází. Pokud jste tedy vyplňoval/a dotazníky pracovního či osobnostního potenciálu, nejsou z naší strany již dohledatelné.

  • Pokud si přejete, abychom si Vaše údaje ponechali pro případnou budoucí spolupráci, napište nám svůj písemný souhlas do poznámky formuláře níže, ten si s Vámi následně ještě potvrdíme.