O NÁS
Firmám s hodnotnými produkty pomáháme budovat úspěšné týmy, díky kterým
rostou a prosperují. A sami se snažíme být důkazem, že sestavit
tým plný "tahounů" a nadšenců není sci-fi.



























Kdo jsme
Performia působí ve 30 zemích světa, ve kterých už dnes tisíce firem zlepšilo svou prosperitu právě díky správně sestaveným týmům plným produktivních lidí.
Zakladatel Performia International shrnuje, co je naším cílem
Účelem společnosti Performia je podporovat společnosti s hodnotnými produkty či službami v oblasti budování týmů. A to uskutečňujeme předáváním uceleného know-how a efektivních online nástrojů, které v rukou firem činí výběr a vedení zaměstnanců úspěšnějším. A díky tomu mohou firmy naplnit své vlastní cíle, růst a prosperovat.
Komu pomáháme
Publikujeme
Protože své know-how si nechceme nechávat jen pro sebe, rozdáváme ho hlavně našim klientům, jak to jen jde.
Vydáváme časopis, napsali jsme nějaké e-booky, brožuru a spousty online článků. Ale pravidelná inspirace je základ!

TIPY A TRIKY: Pravidelný přísun inspirace
Jak vybrat opravdu kvalitní zaměstnance?
Jak udržet lidi ve firmě?
Jaké jsou největší a nejdražší chyby šéfů a personalistů?
Jak zacházet s jednotlivci tak, aby měli co nejlepší výsledky?
To je jen zlomek otázek, na které českým šéfům, manažerům a personalistům každé dva týdny odpovídáme.
Přidejte se k nim! Odhlásit se můžete kdykoliv.

Performia v médiích
Psát nás prostě baví, a tak pravidelně přispíváme i do některých médií. Zde si můžete přečíst nejen odborné články, ale také rozhovory s řediteli a ředitelkami jednotlivých poboček Performie, které vyšly i v online verzi.
PROČ MY?
Jsme známí tím, že se neumíme moc vychvalovat, ale zaměřujeme se hlavně na výsledky.
Proto jsme důvody, proč s námi spolupracovat, dali dohromady právě z toho, co o nás říkají naši klienti.
15 důvodů, proč si firmy vybírají právě nás

#1

Nemusí trávit dny čtením životopisů a zbytečnými pohovory
Výběrové řízení pro ně už není otravná, administrativní záležitost, protože vědí, jak
na to.
#2
Za krátký čas získají mnoho cenných informací o svých lidech
Pokud se někdo nemůže rozhodnout, chybí mu ty správné informace. Své "možná" s námi nahradili jasným "ano" nebo "ne".
AKTUÁLNĚ: Co se děje v Performii
Používáte ve firmě chytré hodinky a telefony? A neporušujete zákon?
Žijeme v digitální době. Každý den používáme chytré telefony, notebooky a hodinky. Mnohdy je máme propojené s pracovním e-mailem a pracovními čísly. Víte ale, jak zákon upravuje sdílení dat? Co je dovoleno a kde by mohl vzniknout problém?
celý článekJsme znovu partnerem AMSP ČR a jejich Roku nových příležitostí 2021
Rádi podporujeme nové projekty a skvělé nápady. Proto se Performia v roce 2012 poprvé stala partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). Spolupráci jsme navázali i tento rok, který navíc bude plný nových příležitostí.
celý článekV ČÍSLECH: České firmy stále nejvíc trápí nedostatek kvalitních uchazečů
Změnilo se za poslední dobu něco ve výběru zaměstnanců a v tom, jak vidí české firmy nábor celkově? Nabízelo by se říct, že nepochybně ano. Pro mnohé obory se toho určitě změnilo hodně. Majitelé českých firem, manažeři a personalisté tuto oblast ale podle našeho průzkumu vidí pořád velmi podobně jako před pár lety. Co je ohledně personálu nejvíce trápí? Kolik podle nich stojí neúspěšný nábor? A jaké starosti jim působí současný tým?
celý článekKariéra v Performii
Máš pocit, že jsme tvá "krevní skupina" a chceš se k nám přidat?
Možná hledáme právě tebe!

7 věcí, které musíš vědět dříve, než se k nám přidáš
1. U nás uspějí jen ti doposud úspěšní.
2. Je důležité, abys práci dělal/a srdcem.
3. V týmu se maximálně podporujeme.
4. Naše pracovní tempo je opravdu vysoké,
záleží nám především na výsledcích.
Přečti si další 3 věci a zjisti, jestli se k nám hodíš!