15 důvodů, proč si firmy vybírají právě nás

1.

Nemusí trávit dny čtením životopisů a zbytečnými pohovory

Výběrové řízení pro ně už není otravná, administrativní záležitost, protože od nás vědí, jak na to.

Na workshopu jsem se dozvěděla, jak získat více informací doptáváním se. Jak zjistit informace, které jsou pro nás důležité, a naopak jak neztrácet čas tam, kde to není pro nás potřeba.
Gabriela Prudilová, HR manažerka ve společnosti Schunk Intec s.r.o.

2.

Za krátký čas získají mnoho cenných informací o svých lidech

Pokud se někdo nemůže rozhodnout, chybí mu ty správné informace. Své "možná" s námi nahradili jasným "ano", či "ne".

Byl jsem mile překvapen informací, jak jednoduše mohu pochopit „Proč“. Při své práci řízení lidí jsem často řekl: „Nechápu, proč se tak chová!“. Najednou mám pocit, že to vidím, a to je příjemné. Jelikož si snadněji vyhodnotím , zda stav člověka lze zlepšit, nebo je to tak silně zakořeněné v něm uvnitř, že by se s ním složitě pracovalo.
Václav Větrovec, ředitel společnosti VETOS group s.r.o.

3.

Předem znají silné a slabé stránky svých nových lidí

Pokud znáte možná rizika, můžete jim předejít. Pokud znáte potenciál, můžete jej využít.

Lépe vidím do lidí a do jejich schémat fungování. Lépe rozumím sobě i lidem kolem sebe.
Jiří Voda, majitel společnosti AK Voda s.r.o.

4.

Neplatí za chyby v najímání a eliminují svá zklamání

Důležité je odhalit "katastrofy" dříve, než propuknou. Ušetříte tak sebe i svou firmu zbytečných problémů.

Na pohovor si vybírám jen kandidáty, kteří nejsou potencionálně problémoví, a tím šetřím firmě i uchazečům negativní dopady z nesprávného rozhodnutí.
Ivana Malovcová, OFFICE AND WAREHOUSE MANAGER ve společnosti AMBG, LTD s.r.o.

5.

Svou intuici si podloží fakty, kterým rozumí

Šestý smysl je úžasná věc, a pokud navíc zjistíte, proč to je, nebo není ten pravý člověk do vašeho týmu, pocítíte opravdovou jistotu.

Vždy jsem věděla, na co se kandidátů na pohovorech ptát, jak vést pohovor. Horší část nastala při hodnocení kandidátů, kde jsem dala pouze na svůj subjektivní pocit. Nedokázala jsem si reálně říci, co bylo na kandidátovi zajímavé, proč se mi líbí a co přesně znamenají jeho odpovědi. Seminář mi právě to pomohl rozklíčovat.
Kalina Grusová, TALENT ACQUISITION SPECIALIST CEE ve společnosti JONES LANG LASALLE, s.r.o.

6.

Výběr personálu jednou provždy posunuli na vyšší úroveň

Je dobré získat ty nejlepší lidi pro sebe. Jejich pomoc pocítíte velmi rychle a odrazí se na výsledcích celé firmy.

Díky know-how firmy Performia se nám dlouhodobě daří přijímat lidi produktivní, proaktivní a nebojácné při řešení problémů, a hlavně se zaměřením na výsledky práce.
Jana Křížová, vedoucí personálního úseku ve společnosti KSK Precise Motion, a.s.

7.

Mluvíme česky, a tak je snadné, všemu rychle porozumět

Věříme, že funkční věci jsou vlastně velmi jednoduché. A když jsou jednoduché, dají se jednoduše popsat.

Rozhodně jsem zaznamenal rozdíl po semináři , jelikož dříve jsem tomu tolik nerozuměl a teď už jsem o dost zkušenější. I když stále je co zlepšovat.
Ondřej Valík, jednatel ve společnosti Obal centrum s.r.o.

8.

Kvalitní výběrové řízení zlepšuje jejich hodnocení jako zaměstnavatele

Kandidáti dnes velice oceňují zpětnou vazbu, rychlost výběru a to, že zaměstnavatel ví, co chce. Naši klienti této úrovně dosáhli a stali se pro uchazeče zajímavějšími.

Pohovory a dotazníky uchazečů vedeme tak, abychom vybrali pro nás ty nejvhodnější uchazeče. Dokážeme se v nich lépe orientovat a víme, koho potřebujeme. A hlavně - máme z čeho vybírat! Pod vaší taktovkou má náš inzerát o 70 % větší odezvu, uchazeči se jen hrnou a na pohovorech nám inzerát sami dost chválí.
Veronika Weissová, vedoucí personálního oddělení v Nefrito laboratories, s.r.o.

9.

Šéfové s klidným srdcem delegují celou oblast výběru zaměstnanců na někoho jiného

Předáním kompetencí, zodpovědnosti a nástrojů můžete oblast náboru v klidu delegovat a užívat si jen výborných výsledků.

Moje personalistka Eliška je úžasný parťák, který mi pomáhá s celou řadou věcí, ke kterým bych se jinak nedostal, a ušetřila mi ohromnou spoustu času.
Jaroslav Vondřička, ředitel ve společnosti V Invest Development s.r.o.

10.

Šikovní personalisté si náš systém zamilují, protože jejich práce je efektivnější a přesnější

Efektivita a přesnost je pro pracovníky v personalistice klíčová. Díky tomu mají třeba více prostoru na stávající personál.

Zažil som už viacero seminárov alebo školení, ktoré človeku poskytli nejaké nové informácie, ale nikdy som ich reálne veľmi nedokázal použiť v praxi. Bol som veľmi milo prekvapený, čo všetko nové a praktické som sa naučil a možem využívať hlavne pri nábore nových zamestnancov.
Šimon Miháľ, specialista náboru v Československé obchodní bance

11.

Postupně si vybudovali úspěšný tým, na který se mohou spolehnout

Nebýt závislí na jednotlivci, mít produktivní a spokojený tým – to je základ úspěšné expanze firmy.

Načerpané informace mi dovolují poodhalit stránky lidí, které jsem předtím neviděl. Dovolují mi s lidmi pracovat dále ku prospěchu celé skupiny a situace řešit tak, aby byly spokojené obě strany.
Marek Turýnský, jednatel ve společnosti Watercooler System s.r.o.

12.

Opravdu porozuměli potenciálu svých zaměstnanců

Nezapomenout na lidi, kteří už jsou na palubě, je důležité. Každý má svůj skrytý potenciál, se kterým je možné dobře pracovat.

Líbilo se mi, že jsme dokázali řešit i konkrétní případy, které ve firmě každý máme. Tímto způsobem si člověk mnohem více zapamatuje a okamžitě si osvojí danou problematiku. Zjistí, jak lze využít potenciálu člověka , který je někde nadprůměrný a někde podprůměrný.
Zdeněk Ort, jednatel ve společnosti ORT Nový Bydžov spol. s r.o.

13.

Díky tomu, že znají silné a slabé stránky svých lidí, mohou svůj tým efektivně trénovat

Neustálá kvalifikace týmu na základě opravdových potřeb jednotlivců je jedním z nástrojů, jak být stále krok před ostatními.

Bála som sa nazrieť do svojho vnitra , svojich nedokonalostí, jako asi všetci účastníci. Ale dostala som rady a riešenia, ako tie nedokonalosti zvládnuť, vyzdvihnút klady tak u seba, ako aj u ľudí, s kterými denne pracujem.“
Zuzana Dobešová, personalistka ve společnosti BRICOL - M spol. s.r.o.

14.

Performia tým se vždy zajímá o to, jak se jim daří, co je trápí či na co neznají odpověď

Neexistuje hloupá otázka. Vše se dá vyřešit, pokud se pustíme do konstruktivní komunikace.

Kolektív Performie je veľmi milý, zohratý, skúsený a vždy pripravený pomôcť.
Zuzana Chlebová, HR specialistka ve společnosti Tesena s.r.o.

15.

Najít nového šikovného člověka je teď pro ně hra

Ano, je to možné. Výběr lidí může patřit mezi vaše nejoblíbenější činnosti.

Hledání nových lidí už nás tolik nestresuje, po delší době se na připravované pohovory těšíme.
Kateřina Mléčková, COMMUNICATION MANAGER ve společnosti M-TECH Solar

Začněte přednáškou

Přednášky Jak efektivně vybírat zaměstnance se zúčastnilo již více než 4 000 lidí z řad manažerů, šéfů a personalistů. Na přednášce naši trenéři ochotně a srozumitelně předávají své zkušenosti
z výběru a hodnocení lidí.