KONFERENCE: Moderní trendy HR 2019

ÚSPĚŠNÝ VEDOUCÍ - ÚSPĚŠNÝ TÝM

Pro velký úspěch v květnu (bylo vyprodáno) akci opakujeme...
 

17. a 18. září 2019 v Praze

Víte, že většina Vašich lidí nevyužívá svůj potenciál naplno?
Toužíte z Vašich lidí dostat více, aniž byste na ně museli tlačit?
Chcete vědět, jak minimalizovat riziko odchodu výborných lidí,
které jste tak pracně a pečlivě vybrali?

A uvědomujete si, že to z velké části spočívá na Vašich bedrech? Na bedrech vedoucích pracovníků, kteří jsou ve své oblasti experty, ale ve výběru a vedení lidí často samouky?

Tak takhle to vypadalo na konferenci v květnu 2019. Pro obrovský úspěch konferenci znovu opakujeme v září.

KDO NA KONFERENCI VYSTOUPÍ?

Pozvánka od hlavního spíkra Jaira Pinilly. Sice mluví o květnu (prvním, vyprodaném termínu konference), ale nic jiného se na akci nezmění. Bude přesně taková, jaká byla v květnu a možná ještě o některé detaily vylepšená. Těšte se!

Hlavní spíkr

Hlavní hvězdou výjimečné události roku 2019 bude známý kolumbijský expert na oblast budování týmů JAIRO PINILLA, který kromě jihoamerického charisma přiveze i své mnohaleté zkušenosti, neotřelé příklady z praxe a bude na Vás navíc mluvit slovensky! Přesvědčte se sami ve videopozvánce níže.

Nevěřili byste, kolik má Česko společného s Kolumbií!

Jairo Pinilla z Kolumbie


JAIRO PINILLA je kolumbijský expert na budování týmů a výběr zaměstnanců, který jezdí přednášet i do dalších zemí Jižní a Střední Ameriky. 20 let žil díky studiím s rodinou na Slovensku a v roce 2006 založil pobočku společnosti Performia v rodné Kolumbii, konkrétně v hlavním městě Bogotě. Od té doby už tu nejen díky svým seminářům udělal z více než 600 firem produktivnější, úspěšnější a konkurenceschopnější organizace.

Přečtěte si o Jairovi více v rozhovoru pro časopis TRADE NEWS
Kolumbijci přijímají Evropany s otevřenou náručí.


Úspěšné osobnosti z praxe

Kromě hlavního spíkra z daleké Kolumbie se můžete těšit i na 4 ředitele českých firem a organizací z řad našich úspěšných klientů. Ti doplní témata nejen svým pohledem na věc českýma očima, ale hlavně pohledem z praxe, v níž se mohou pyšnit nemalými úspěchy.

Tady jsou oni i jejich témata...

Nulová fluktuace v roce 2019. Je to vůbec možné?

FRANTIŠEK HLAVÁČ, generální ředitel a předseda představenstva společnosti CFH Group a.s.

Je vůbec v dnešní době možné udržet fluktuaci téměř na nule? Zdá se to nemožné, ale právě v CFH Group se to v loňském roce podařilo. Co za tím stojí a jaké nástroje tomu mohou výrazně pomoci? O tom přímo z praxe promluví František Hlaváč, generální ředitel a předseda představenstva společnosti CFH Group a.s., úspěšné firmy, která denně podporuje zdravé spaní svých zákazníků.

CFH Group a.s. je výhradním distributorem zdravotních matrací světového lídra Magniflex.
V současnosti mají 18 zaměstnanců.


FRANTIŠEK HLAVÁČ za svůj největší osobní úspěch a životní projekt považuje transformaci Komerční banky po revoluci. I díky jeho programu plnému strategických projektů získala banka ocenění Nejlepší banka ve střední a východní Evropě.

Za největší úspěch firmy CFH Group a.s. považuje to, že firma přežila prvních 5 let, protože 9 z 10 nově založených firem dle něj nepřežije právě prvních 5 let své existence. „Po pěti letech jsme vpluli na klidnou hladinu a vysvitlo slunce a 48 měsíců v řadě jsme nepřetržitě rostli,“ doplňuje František Hlaváč.


Silný motiv spojuje

LUKÁŠ BECHYNĚ, ředitel organizace ŘEKNI NE DROGÁM - ŘEKNI ANO ŽIVOTU, z.s.

Představte si, že Vaši lidé pracují zadarmo, táhnou za jeden provaz, obětují své práci svůj volný čas a výsledkem je veliká dlouhodobá expanze firmy. Že to není možné? Ale je! A právě Lukáš Bechyně nám ukáže důkaz. Co je tou zázračnou ingrediencí, která drží pohromadě tým, který dře bez nároku na odměnu a pohodlí a při tom se neustále zvětšuje a žene kupředu?

Organizace ŘEKNI NE DROGÁM - ŘEKNI ANO ŽIVOTU, z.s. umožňuje českým dětem udělat informované rozhodnutí nebrat drogy. Funguje od roku 2009 a věnuje se jí 40 dobrovolníků.


LUKÁŠ BECHYNĚ je mimo jiné několikanásobný vicemistr Evropy ve skoku o tyči a celkově velký sportovec. A své sportovní odhodlání a energii vlévá i do všeho, co dělá.

Za největší úspěch považuje to, že se svou organizací patří v oblasti protidrogového vzdělávání k těm nejlepším, o čemž svědčí stovky krásných referencí od učitelů, policistů, politiků, metodiků prevence a hlavně samotných dětí, kterým doslova mění životy k lepšímu.


Ryba smrdí od hlavy

VLADISLAV POLÁŠEK, výkonný ředitel ve společnosti Karel Kaňák, s.r.o.

Představte si firmu, která dává příležitost šikovným lidem, šéfa, který je profesionální, ale stále velmi lidský a přirozený a chování nejvyššího vedení se zrcadlí na skvělém středním managementu, který jde příkladem. Ne, tohle není sci-fi, toto je realita společnosti, která ve své oblasti i oboru nejen jako zaměstnavatel vyniká nad svou konkurencí.

Společnost Karel Kaňák, s.r.o. vyrábí výsekové nástroje pro výrobce obalů.
V současnosti má více než 100 zaměstnanců.


VLADISLAV POLÁŠEK je prototypem šéfa, kterého by si přála většina zaměstnanců. Prošel ve firmě Karel Kaňák, s.r.o. několika pozicemi, a tak poznal, s jakými problémy se lidé na různých pracovištích mohou potýkat. Zároveň si velmi váží svých zaměstnanců a je si vědom toho, že úspěch firmy neleží ve skvěle vypracovaném podnikatelském plánu.

„Nejvíc hrdý jsem na tým kolem sebe, který táhne za jeden provaz a na který se můžu spolehnout,“ říká Vladislav Polášek.


Když manažer (ne)rozumí svým lidem

PETR HAVLÍK, výkonný ředitel a předseda představenstva společnosti Altran CZ a.s.

Ti nejlepší manažeři jsou velmi často také opravdovými odborníky ve svém oboru. Je to ale něco, co pro úspěch firmy stačí? Petr Havlík Vás možná přesvědčí o tom, že odbornost a technické znalosti není úplně všechno, co vedoucí k úspěchu potřebuje, a že dnešním manažerům nesmí chybět ještě jedna zásadní schopnost. Během svého vystoupení na konferenci se podělí o své zkušenosti, příklady i data z firmy.

Společnost Altran CZ a.s. dodává vývojové služby pro automobilový průmysl na evropském trhu.
V tuto chvíli mají 234 zaměstnanců.


PETR HAVLÍK ve společnosti Altran CZ (původně SWELL) už pracuje dvanáctým rokem a pro něj je největším úspěchem právě stávající podoba a výhled firmy a v první řadě jeho manažerský tým. Jako původně obchodník a marketér snil o tom, že se firma jednou stane firmou evropskou. I proto se před pěti lety chopil ředitelského kormidla a i přes organizační i strukturální změny doplul s firmou právě na evropskou úroveň technického vývoje (mezinárodní společnost Altran vyvíjí letadla, automobily i softwarové aplikace).

„Napínáme plachty a plujeme dál. A to je úspěch, ne?“ říká o své práci skromně Petr Havlík.


A co si odnesete?

  • Vedoucí a šéfové si neodnesou pouhé poučky, ale sami si najdou svou vlastní cestu, jak přistupovat k lidem, rozumět jim a vést je.
  • Jistotu, že díky Vašemu vedení lidé ve firmě vydrží a dosáhnou ještě lepších výsledků než doposud.
  • Návod, jak sám zůstat motivovaný a nezapadnout do rutiny ve vedení lidí.
  • Tipy k tomu, jak by měla ideálně fungovat spolupráce personalisty a vedoucího.

Kdo by na konferenci neměl chybět?


Konference je určena pro všechny vedoucí pracovníky a šéfy, prostě každého, kdo vede jakýkoliv tým,
a HR manažery, kteří s vedoucími pracovníky spolupracují na budování úspěšných týmů.

Netradiční prostory pro netradiční akci

Konference se bude konat v moderních prostorách hotelu Mama Shelter Praha na adrese:

Veletržní 1502/20
Praha 7 - Holešovice

K netradiční konferenci patří netradiční prostory.
Bude se Vám tam líbit.


Kdy se konference koná?
 

Konference se bude kontat 17. a 18. září 2019 v Praze, každý den od 9:00 do 18:00.

Kolik stojí účast?
 

Základní cena účasti na semináři je 19 500 Kč bez DPH.

Pokud si ale své místo objednáte do konce června, zaplatíte pouze 15 900 Kč, za druhého účastníka z Vaší firmy už jen 14 800 Kč a pokud vás půjde 5, bude to za osobu jen 14 600 Kč.

(V ceně není zahrnuto ubytování. Občerstvení a obědy po dobu semináře jsou v ceně.)


(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na konferenci:
"Moderní trendy HR 2019"

Po vyplnění formuláře Vás budeme kontaktovat, abychom Vám sdělili veškeré doplňující informace,
případně Vám zodpověděli Vaše otázky.