Co o první přednášce tohoto roku řekli její účastníci?

Ve středu 11. ledna proběhla v Praze první přednáška roku 2017 s názvem Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli. Přednáška byla plná podnětů, dobrých příkladů, tipů a přirovnání. Co o ní řekli účastníci?

Paní Hana Slačálková zaujala účastníky přednášky
 Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli zejména tím, že dobře definovala a uspořádala to, co se někdy zdá samozřejmé, ale je těžké to pojmenovat a uchopit. Účastníci přednášky mohli slyšet něco o tom, jak najít opravdu ty produktivní zaměstnance, kteří budou posilou týmu, o tom, které faktory jsou důležité při výběru zaměstnanců, a jak dostávat od zaměstnanců opravdu dokončenou práci.

Hana Slačálková na přednášce Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli

Hana Slačálková na přednášce Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli

„Velmi přínosná přednáška na odborné úrovni. Děkuji za zajímavé příklady z praxe. Oceňuji jednoduchost „metod" jak zaměstnance vybírat efektivně.“ (Renata Křížová, asistentka vedení společnosti Yazaki Wiring Technologies Czech s.r.o.)

„Přednáška byla poutavá, přínosná a těším se na aplikaci poznatků při výběru zaměstnanců.“ (Martina Jírová, vedoucí manager ve firmě HEROS Servis s.r.o.)

„Přednáška se mi moc líbila. Dozvěděla jsem se spoustu nových a zajímavých věcí a překvapilo mě hodně věcí, které jsou obecně zažité a přitom špatné. Myslím, že teď o spoustě věcech budu přemýšlet jinak.“ (Andrea Rozumová, office manager ve společnosti Reticulum, a.s.)

Děkujeme účastníkům za příjemnou atmosféru a těšíme se na další spolupráci.


Zajímá Vás přednáška Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli?
Co se na naší přednášce dozvíte?

Odpovědi na Vaše otázky a další informace o naší přednášce naleznete ZDE.
Těšíme se na Vás!


Videoseriál "Jak na home office zdravě" je kompletní


Jak na zdravé sezení při práci z domova? Připravili jsme pro vás seriál pěti videí na téma "Jak na home office zdravě". Podívejte se na ně a pošlete je dál svým kolegům. Zdraví vašich zaměstnanců a kolegů je důležité.

celý článek

Napsali jsme už 250 tipů pro manažery a personalisty


Před deseti lety se parta nadšenců rozhodla, že se podělí o tipy a triky přímo z praxe. A tak vznikla tradice, která se drží doposud. Proto s radostí můžeme říct, že jsme poslali již 250 TIPŮ A TRIKŮ.

celý článek

Nezoufejte. Máme pro vás nové datum konference


Někdy aktuální situace zhatí i ten nejlepší projekt. Naši konferenci bohužel potkal stejný osud. Ale zoufat nemusíte. Již jsme domluvili nové datum. A jste už vůbec přihlášení?

celý článek

Jsme znovu partnerem AMSP ČR a jejich Roku nových příležitostí 2021


Rádi podporujeme nové projekty a skvělé nápady. Proto se Performia v roce 2012 poprvé stala partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR). Spolupráci jsme navázali i tento rok, který navíc bude plný nových příležitostí.  

celý článek