Už teď si spolu s námi můžete začít plánovat aktivity na září. Připravili jsme pro vás další webinář, který povede výkonná ředitelka Performie Lucie Spáčilová. Tak ho nezmeškejte.
Jak znovu rozpohybovat tým?
Doba koronaviru přišla nečekaně a změnila způsob fungování každého z nás. Díky tomuto období jsme ale mohli zjistit plno informací o fungování firmy a lidí v ní. A ty nás mohou posunout dál. Tak je pojťe s námi využít.
Na jaké otázky přesně odpovíme?
- Jak přesně naložit s tím, co Vám o Vašich lidech řekla doba koronavirová?
- Jaké otázky si ohledně Vašich lidí položit?
- Koho si nechat a koho s klidným srdcem nechat jít?
- Jak Vaše lidi znovu „získat pro věc“ a nepustit jejich potenciál?
A kdy se můžeme vidět?
Webinář spustíme 15. září v 18:00. Registrovat se můžete už teď, vstup na webinář je zdarma.
Pokud se ale nemůžete dočkat, můžete se podívat na náš první webinář, který vedla Lucie Spáčilová a který vidělo přes 300 lidí.
Zaměřte se na své lidi a znovu rozhohybujte svou firmu.
Přihlaste se na náš webinář Jak znovu rozpohybovat tým.
Další články
Konference 2023 je za námi. Jste připraveni vyletět ke hvězdám?
Další konference je za námi. Tentokrát jsme se snažili účastníky připravit na to, jak sestavit a vést tým, se kterým se ke hvězdám poletí jedna báseň.
celý článekLucie Spáčilová byla hostem podcastu Podnikatelská mysl
Ve středu 10. května 2023 vyšla epizoda podcastu Podnikatelská mysl s Lucií Spáčilovou jako hostem. Promluvila o tom, proč je produktivita tak velké téma, jak pomohla covidová krize odhalit rozdíly mezi lidmi a jejich přístupy k práci i o tom, proč je nutné změnit přístup při vedení lidí na dálku a proč nedat u pohovoru na první dojem.
celý článekCo se děje v Performii 3-2023
Co se v Performii událo v prvním čtvrtletí roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.
celý článekZavařená motivace. Kde se vzala a kdo ji vytvořil?
Někteří z vás už o něm slyšeli, někteří ho od nás dokonce letos na Vánoce i dostali. Řeč je o vánočním dárku pro naše klienty. Tentokrát jsme se totiž rozhodli, že se vzdáme klasických bonboniér, které se ve firmě jednorázově spotřebují. Chtěli jsme pro naše největrnější klienty něco, co je bude provázet co nejdéle, ideálně po celý rok. A tak vznikl nápad na malou sklenici plnou motivace na každý týden v roce.
celý článek