Lucie Spáčilová pro Hospodářské noviny: Je dobré nechat jít ty, kteří jsou nejslabší
Tags: Novinky
14. červenec 2020
Uvědomte si, že se nejde vrátit zpátky je článek, který vyšel v příloze Hospodářských novin Podnikání, v kterém najdete vyjádření výkonné ředitelky Performie Lucie Spáčilové. Co si myslí o aktuálním propouštění lidí a jak se rozhodnout, koho nechat jít?
Aktuální situace všechny překvapila a zaskočila. Někteří zaměstnavatelé tak momentálně řeší, jak se s následky pandemie vyrovnat. Několik z nich se proto rozhodlo přistoupit k propouštění. Jenže jak se rozhodnout, koho nechat jít? Co bychom měli zvážit?

"Je dobré nechat jít ty, kteří jsou nejslabší. A to i v případě, že u vás pracují dlouho nebo s nimi máte osobní vazby. Základní parametr, podle kterého bychom se měli rozhodovat, je prokazatelný přínos jedince firmě."


Celý článek si po zakoupení můžete přečíst na stránkách Hospodářských novin.
Potřebujete určit, jak najít ty správné lidi a jak s nimi pracovat?
Přijďte na naš seminář Jak vytvořit a udržet skvělý tým.
Další články
Konference 2023 je za námi. Jste připraveni vyletět ke hvězdám?
Další konference je za námi. Tentokrát jsme se snažili účastníky připravit na to, jak sestavit a vést tým, se kterým se ke hvězdám poletí jedna báseň.
celý článekLucie Spáčilová byla hostem podcastu Podnikatelská mysl
Ve středu 10. května 2023 vyšla epizoda podcastu Podnikatelská mysl s Lucií Spáčilovou jako hostem. Promluvila o tom, proč je produktivita tak velké téma, jak pomohla covidová krize odhalit rozdíly mezi lidmi a jejich přístupy k práci i o tom, proč je nutné změnit přístup při vedení lidí na dálku a proč nedat u pohovoru na první dojem.
celý článekCo se děje v Performii 3-2023
Co se v Performii událo v prvním čtvrtletí roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.
celý článekZavařená motivace. Kde se vzala a kdo ji vytvořil?
Někteří z vás už o něm slyšeli, někteří ho od nás dokonce letos na Vánoce i dostali. Řeč je o vánočním dárku pro naše klienty. Tentokrát jsme se totiž rozhodli, že se vzdáme klasických bonboniér, které se ve firmě jednorázově spotřebují. Chtěli jsme pro naše největrnější klienty něco, co je bude provázet co nejdéle, ideálně po celý rok. A tak vznikl nápad na malou sklenici plnou motivace na každý týden v roce.
celý článek