Co je zásadním faktorem, který z nás může udělat ideálního zaměstnance? Proč by člověk vůbec měl chtít být ideálním zaměstnancem a jak si takového zaměstnance představuje zaměstnavatel?
Jak to nepokazit od samého začátku? Jak moc upřímný bych měl být ke svému nadřízenému? A co když sám vím, že mám nedostatky, které mě v práci brzdí, ale nevím, na kterém z nich začít pracovat dříve?
O tom všem v této epizodě mluví dvojice Barbora Hartmannová a Lucie Spáčilová.
„Pro mě je ideální, když ten člověk chápe, proč v práci je a čemu tím přispívá, a souhlasí s tím, souzní s tím. Zároveň je rád, když má výsledky, když má kvalitně odvedenou práci a odsýpá mu to.“
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Chcete znát svůj skutečný potenciál a zjistit, co ve vás je?
Na to máme speciální seminář! Tak se přihlaste.
Další články
O lidech: Tři typy lidí, kteří do HR nepatří
Jaké jsou tři zásadní vykřičníky, když se díváte na personalistu, HR manažera nebo manažera pro produktivitu personálu (PPM © Performia)? Jaký by člověk v HR rozhodně neměl být a čím může váš personalista naprosto odradit skvělé uchazeče? A jaké jsou naopak ty správné vlastnosti dobrého personalisty?
celý článekVáclav Větrovec: Život mě donutil udělat si inventuru. I díky ní mám šťastný tým i rodinu
Hostem této epizody je Václav Větrovec, spoluzakladatel a ředitel společnosti VETOS. Barbora Hartmannová si ho do podcastu pozvala nejen pro jeho pracovní úspěchy, ale také pro jeho životní příběh, elán, odhodlání a pozitivní přístup k životu, a hlavně k lidem. V Performii známe jen málo lidí, kteří mají takový nadhled, jako má právě on.
celý článekO lidech: Nástup nováčka bez ověřených referencí? Sebevražda!
Reference během výběrového řízení ověřuje pouhých 5 % zaměstnavatelů. Dobře ověřené reference ale mohou výrazně pomoci v rozhodování, zda uchazeče přijmout, ale i v momentech, kdy se vám na kandidátovi něco nezdá. Smíme vůbec reference ověřovat? Na co bychom se při nich měli ptát? Jak zjistit, že si druhá strana něco nepřibarvuje a jak se na závěr rozhodnout?
celý článekO lidech: Zaměstnanci na odchodu. Proč je nechat jít co nejdřív
„Odchází? Tak hlavně ať je pryč co nejdřív.“ To byste asi jako reakci na odchod zaměstnance nečekali, že? Právě rychlost odchodu může ale v mnoha případech mít zásadní význam pro nerušený chod firmy a dobré fungování celého týmu. Kdy a proč je právě rychlost odchodu zaměstnance zásadní a jaké jsou 3 největší omyly, které při odchodu zaměstnanců firmy dělají?
celý článek