O lidech: Jana Jáčová - Jak může šéf ovlivnit růst firmy svou aktivitou na sociálních sítích?

Zatímco jedni stále opakují větu „nejsou lidi“, jiní hledají cesty, jak lidi najít, ať už je doba jakákoli. JANA JÁČOVÁ je majitelkou a ředitelkou společnosti UOL Účetnictví a denně se mimo jiné věnuje i LinkedInu nebo třeba TikToku, kde má 30 000 sledujících. Proč by šéf firmy měl být aktivní na sociálních sítích a proč by měl začít už dnes? Jak ukontrolovat 150 nově najatých brigádníků a pořád mít v týmu ty nejlepší?

O tom mluvila Barbora Hartmannová s historicky prvním hostem našeho podcastu.



„Takže vypínáme Google Ads, vypínáme všechno, protože pan Vopička říkal, že si máme prvně vyřešit něco jiného. Tak v tomhle já bych byla fakt velmi opatrná, protože lidé si myslí, že když něco teď zastaví, tak za dva měsíce budou začínat na stejné startovací čáře. A to neplatí jak v byznyse, tak to neplatí na sociálních sítích.“
Jana Jáčová

Chcete vědět o každém novém dílu podcastu?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích. Máte nějaký nápad na další téma? Napište přímo Báře na hartmannova@performia.cz

Chcete umět rozeznat, kdo firmě opravdu přispívá a kdo se jen veze?


Přijďte se to naučit na náš klíčový seminář.