O lidech: Jana Jáčová - Jak může šéf ovlivnit růst firmy svou aktivitou na sociálních sítích?
Tags: O lidech
Zatímco jedni stále opakují větu „nejsou lidi“, jiní hledají cesty, jak lidi najít, ať už je doba jakákoli. JANA JÁČOVÁ je majitelkou a ředitelkou společnosti UOL Účetnictví a denně se mimo jiné věnuje i LinkedInu nebo třeba TikToku, kde má 30 000 sledujících. Proč by šéf firmy měl být aktivní na sociálních sítích a proč by měl začít už dnes? Jak ukontrolovat 150 nově najatých brigádníků a pořád mít v týmu ty nejlepší?
O tom mluvila Barbora Hartmannová s historicky prvním hostem našeho podcastu.
„Takže vypínáme Google Ads, vypínáme všechno, protože pan Vopička říkal, že si máme prvně vyřešit něco jiného. Tak v tomhle já bych byla fakt velmi opatrná, protože lidé si myslí, že když něco teď zastaví, tak za dva měsíce budou začínat na stejné startovací čáře. A to neplatí jak v byznyse, tak to neplatí na sociálních sítích.“
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
A co vaše firemní sociální sítě? Chcete aby fungovaly?
Přihlaste se na náš workshop o sociálních sítích a nastartujte je správně.
Další články
O lidech: Tři typy lidí, kteří do HR nepatří
Jaké jsou tři zásadní vykřičníky, když se díváte na personalistu, HR manažera nebo manažera pro produktivitu personálu (PPM © Performia)? Jaký by člověk v HR rozhodně neměl být a čím může váš personalista naprosto odradit skvělé uchazeče? A jaké jsou naopak ty správné vlastnosti dobrého personalisty?
celý článekVáclav Větrovec: Život mě donutil udělat si inventuru. I díky ní mám šťastný tým i rodinu
Hostem této epizody je Václav Větrovec, spoluzakladatel a ředitel společnosti VETOS. Barbora Hartmannová si ho do podcastu pozvala nejen pro jeho pracovní úspěchy, ale také pro jeho životní příběh, elán, odhodlání a pozitivní přístup k životu, a hlavně k lidem. V Performii známe jen málo lidí, kteří mají takový nadhled, jako má právě on.
celý článekO lidech: Nástup nováčka bez ověřených referencí? Sebevražda!
Reference během výběrového řízení ověřuje pouhých 5 % zaměstnavatelů. Dobře ověřené reference ale mohou výrazně pomoci v rozhodování, zda uchazeče přijmout, ale i v momentech, kdy se vám na kandidátovi něco nezdá. Smíme vůbec reference ověřovat? Na co bychom se při nich měli ptát? Jak zjistit, že si druhá strana něco nepřibarvuje a jak se na závěr rozhodnout?
celý článekO lidech: Zaměstnanci na odchodu. Proč je nechat jít co nejdřív
„Odchází? Tak hlavně ať je pryč co nejdřív.“ To byste asi jako reakci na odchod zaměstnance nečekali, že? Právě rychlost odchodu může ale v mnoha případech mít zásadní význam pro nerušený chod firmy a dobré fungování celého týmu. Kdy a proč je právě rychlost odchodu zaměstnance zásadní a jaké jsou 3 největší omyly, které při odchodu zaměstnanců firmy dělají?
celý článek