Performia je podporovatelem Roku rodinného podnikání 2018

Rok 2018 byl AMSP ČR vyhlášen Rokem rodinného podnikání. Klíčová akce, která tento projekt zahájí, je konference „Jak úspěšně předat rodinnou firmu druhé generaci.“ 

Konference se uskuteční 30. ledna 2018 od 10 hodin v prostorách Rajské budovy Vysoké školy ekonomické v Praze. 

Rok rodinného podnikání 2018

Zajímá Vás, jakým nejčastějším problémům čelí rodinné firmy při předávání druhé generaci? Jaké konfliktní situace mohou nastat a jak konfliktům předcházet? Právě na tyto otázky budeme společně s odborníky hledat odpovědi nejenom v oficiálním programu, ale i v rámci neoficiálních setkání a diskusí.

Vstup je ZDARMA! NEVÁHEJTE, registrace je možná do 22. 1. 2018, počet míst je omezen kapacitou jednacího sálu.

Bližší informace o projektu Rok rodinného podnikání 2018 najdete ZDE


Chcete se dozvědět více ze světa personalistiky?

Podívejte se na naše odborné články.


Konference 2023 je za námi. Jste připraveni vyletět ke hvězdám?


Další konference je za námi. Tentokrát jsme se snažili účastníky připravit na to, jak sestavit a vést tým, se kterým se ke hvězdám poletí jedna báseň.

celý článek

Lucie Spáčilová byla hostem podcastu Podnikatelská mysl


Ve středu 10. května 2023 vyšla epizoda podcastu Podnikatelská mysl s Lucií Spáčilovou jako hostem. Promluvila o tom, proč je produktivita tak velké téma, jak pomohla covidová krize odhalit rozdíly mezi lidmi a jejich přístupy k práci i o tom, proč je nutné změnit přístup při vedení lidí na dálku a proč nedat u pohovoru na první dojem.

celý článek

Co se děje v Performii 3-2023


Co se v Performii událo v prvním čtvrtletí roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

Zavařená motivace. Kde se vzala a kdo ji vytvořil?


Někteří z vás už o něm slyšeli, někteří ho od nás dokonce letos na Vánoce i dostali. Řeč je o vánočním dárku pro naše klienty. Tentokrát jsme se totiž rozhodli, že se vzdáme klasických bonboniér, které se ve firmě jednorázově spotřebují. Chtěli jsme pro naše největrnější klienty něco, co je bude provázet co nejdéle, ideálně po celý rok. A tak vznikl nápad na malou sklenici plnou motivace na každý týden v roce.

celý článek