V úterý 22. a ve středu 23. listopadu se v Praze – Čestlicích odehrála konference s názvem Firma 21. století. Konference se pustila do oblasti personalistiky, managementu i marketingu a snažila se ukázat šéfům a manažerům to, kde mohou mít nedostatky, jak je vyladit a předběhnout tak konkurenci.
Běžné konference jsou nabité vystupujícími lidmi, kteří mají častokrát třeba jen půl hodiny na to, aby předali svou myšlenku a dali účastníkům nějaké tipy, jak na věc. To je ale něco, co běžně pořadatelé – Performia a Business Success – nedělají. Jednoduše proto, že trenéři vždy chtějí říci účastníkům co nejvíce cenných tipů a do tak krátkého času se to většinou nevejde.
Právě proto byla konference tak trochu jiná, jak napovídá titulek této novinky. Přednášky byly rozdělené na dopolední a odpolední bloky a ve třech sálech během celé konference mluvilo 5 spíkrů a 2 klienti Performia s příkladem ze své praxe.
V oblasti personalistiky se uchazeči dozvěděli o tom, jak a kde získat více kvalitních uchazečů, proč se nebát sociálních sítí (Hana Slačálková, Performia) a jak být v najímání obecně úspěšnější (Lucie Spáčilová, Performia). V oblasti managementu se mohli vzdělat v tom, jak zaškolit a udržet lidi v týmu (Pavel Ranc, Business Success) nebo jak se stát opravdovým lídrem (Rastislav Zachar, Business Success. Toto celé doplnil Jan Spáčil ze společnosti Quanda International svými marketingovými tématy – jak psát e-maily, které prodávají a jak být vidět na internetu a získat co nejvíce nových kontaktů.
A co řekli účastníci o konferenci?
„Konference mi přinesla mnoho nových informace ve všech tématech. Mám z ní velmi dobrý dojem. Oslovily mne osobní zkušenosti klientů, kteří se o ně veřejně podělili.“ (Josef Anovčín, výkonný ředitel společnosti STAVEBNÍ FIRMA PLUS s.r.o.)
„Velká inspirace do budoucí práce ve firmě.“ (Dagmar Šmídová, asistentka ředitele, HR specialistka ze společnosti ORT Nový Bydžov, spol. s r.o.)
„Vyzdvihla bych to, že všechny přednášky reflektovaly současnou situaci, jednotliví lektoři znají pracovní terén a informace se dají použít v praxi.“ (Martina Řeháková, HR Generalist ve společnosti Marvinpac CZ, s.r.o.)
Děkujeme všem účastníkům, že vytvořili tak skvělou atmosféru. A zvláštní poděkování za nás patří našim milým klientkám Janě Lagové (společnost Gumex, spol. s r.o.) a Marcele Soukupové (HEROS GROUP s.r.o.) za to, že byly ochotné na přednáškách od Performia vystoupit a podělit se o své dobré, ale i špatné zkušenosti.
A jak to celé vypadalo? Podívejte se na to na našem videu.
Těšíme se na další konferenci v naší režii! I když to byla hromada práce, moc jsme si to užili.
Zajímají Vás další semináře a workshopy Performia?
Co se na našich seminářích dozvíte?
Odpovědi na Vaše otázky a další informace o našich seminářích
a workshopech naleznete ZDE.
Těšíme se na Vás!
Další články
Historický první Nebuď HRrr brunch je úspěšně za námi. Jaký byl?
Historicky první Nebuď HRrr brunch s Hankou Slačálkovou proběhl v úterý 11. června a byl naprosto skvělý. Setkání komunity, která se vytvořila kolem našich krátkých videí, přilákalo 19 účastníků. Celé dopoledne bylo naplněno inspirací, živou debatou nad příběhy z praxe, skvělým občerstvením a vynikající kávou.
celý článekCo se děje v Performii 6-2024
Co se v Performii událo na jaře roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto nabitém shrnutí.
celý článekKonference 2024 je za námi
Největší akce roku 2024 je za námi. Konference na téma Vybudujte vítezný tým hostila více než 180 účastníků. Proběhla i oslava 20. výročí Performie v České Republice.
celý článekCo se děje v Performii 3-2024
Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.
celý článek