Firma 21. století: Tak trochu jiná konference

V úterý 22. a ve středu 23. listopadu se v Praze – Čestlicích odehrála konference s názvem Firma 21. století. Konference se pustila do oblasti personalistiky, managementu i marketingu a snažila se ukázat šéfům a manažerům to, kde mohou mít nedostatky, jak je vyladit a předběhnout tak konkurenci.

Hana Slačálková, trenérka a konzultantka Performia spol. s r.o. přednáší na konferenci Firma 21. století

Hana Slačálková, trenérka a konzultantka Performia spol. s r.o. přednáší na konferenci Firma 21. století

Běžné konference jsou nabité vystupujícími lidmi, kteří mají častokrát třeba jen půl hodiny na to, aby předali svou myšlenku a dali účastníkům nějaké tipy, jak na věc. To je ale něco, co běžně pořadatelé – Performia a Business Success – nedělají. Jednoduše proto, že trenéři vždy chtějí říci účastníkům co nejvíce cenných tipů a do tak krátkého času se to většinou nevejde.

Pavel Ranc z Business success přednáší o "kloboukování"

Pavel Ranc z Business success
přednáší o "kloboukování"

Jan Spáčil z Quanda International o marketingu v praxi

Jan Spáčil z Quanda International
o marketingu v praxi

Právě proto byla konference tak trochu jiná, jak napovídá titulek této novinky. Přednášky byly rozdělené na dopolední a odpolední bloky a ve třech sálech během celé konference mluvilo 5 spíkrů a 2 klienti Performia s příkladem ze své praxe.

V oblasti personalistiky se uchazeči dozvěděli o tom, jak a kde získat více kvalitních uchazečů, proč se nebát sociálních sítí (Hana Slačálková, Performia) a jak být v najímání obecně úspěšnější (Lucie Spáčilová, Performia). V oblasti managementu se mohli vzdělat v tom, jak zaškolit a udržet lidi v týmu (Pavel Ranc, Business Success) nebo jak se stát opravdovým lídrem (Rastislav Zachar, Business Success. Toto celé doplnil Jan Spáčil ze společnosti Quanda International svými marketingovými tématy – jak psát e-maily, které prodávají a jak být vidět na internetu a získat co nejvíce nových kontaktů.

Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka Performia spol. s r.o.

Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka Performia spol. s r.o.

Jana Lagová ze společnosti GUMEX, spol. s r.o. a Lucie Spáčilová

Jana Lagová ze společnosti GUMEX, spol. s r.o. a Lucie Spáčilová

Marcela Soukupová ze společnosti HEROS GROUP s.r.o. a Lucie Spáčilová

Marcela Soukupová ze společnosti HEROS GROUP s.r.o. a Lucie Spáčilová

A co řekli účastníci o konferenci?

„Konference mi přinesla mnoho nových informace ve všech tématech. Mám z ní velmi dobrý dojem. Oslovily mne osobní zkušenosti klientů, kteří se o ně veřejně podělili.“ (Josef Anovčín, výkonný ředitel společnosti STAVEBNÍ FIRMA PLUS s.r.o.)

„Velká inspirace do budoucí práce ve firmě.“ (Dagmar Šmídová, asistentka ředitele, HR specialistka ze společnosti ORT Nový Bydžov, spol. s r.o.)

„Vyzdvihla bych to, že všechny přednášky reflektovaly současnou situaci, jednotliví lektoři znají pracovní terén a informace se dají použít v praxi.“ (Martina Řeháková, HR Generalist ve společnosti Marvinpac CZ, s.r.o.)



Děkujeme všem účastníkům, že vytvořili tak skvělou atmosféru. A zvláštní poděkování za nás patří našim milým klientkám Janě Lagové (společnost Gumex, spol. s r.o.) a Marcele Soukupové (HEROS GROUP s.r.o.) za to, že byly ochotné na přednáškách od Performia vystoupit a podělit se o své dobré, ale i špatné zkušenosti.

A jak to celé vypadalo? Podívejte se na to na našem videu.

Těšíme se na další konferenci v naší režii! I když to byla hromada práce, moc jsme si to užili.


Zajímají Vás další semináře a workshopy Performia?
Co se na našich seminářích dozvíte?

Odpovědi na Vaše otázky a další informace o našich seminářích
a workshopech naleznete ZDE.
Těšíme se na Vás!


Časopis Dobrodružství personalistiky slaví 10 let!


Časopis plný inspirace pro oblast vedení lidí už vychází 10 let. Je určený nejen personalitům, ale také šéfům, manažerům a všem, které HR zajímá.

celý článek

Videoseriál "Jak na home office zdravě" je kompletní


Jak na zdravé sezení při práci z domova? Připravili jsme pro vás seriál pěti videí na téma "Jak na home office zdravě". Podívejte se na ně a pošlete je dál svým kolegům. Zdraví vašich zaměstnanců a kolegů je důležité.

celý článek

Napsali jsme už 250 tipů pro manažery a personalisty


Před deseti lety se parta nadšenců rozhodla, že se podělí o tipy a triky přímo z praxe. A tak vznikla tradice, která se drží doposud. Proto s radostí můžeme říct, že jsme poslali již 250 TIPŮ A TRIKŮ.

celý článek

Nezoufejte. Máme pro vás nové datum konference


Někdy aktuální situace zhatí i ten nejlepší projekt. Naši konferenci bohužel potkal stejný osud. Ale zoufat nemusíte. Již jsme domluvili nové datum. A jste už vůbec přihlášení?

celý článek