Firma 21. století: Tak trochu jiná konference

V úterý 22. a ve středu 23. listopadu se v Praze – Čestlicích odehrála konference s názvem Firma 21. století. Konference se pustila do oblasti personalistiky, managementu i marketingu a snažila se ukázat šéfům a manažerům to, kde mohou mít nedostatky, jak je vyladit a předběhnout tak konkurenci.

Hana Slačálková, trenérka a konzultantka Performia spol. s r.o. přednáší na konferenci Firma 21. století

Hana Slačálková, trenérka a konzultantka Performia spol. s r.o. přednáší na konferenci Firma 21. století

Běžné konference jsou nabité vystupujícími lidmi, kteří mají častokrát třeba jen půl hodiny na to, aby předali svou myšlenku a dali účastníkům nějaké tipy, jak na věc. To je ale něco, co běžně pořadatelé – Performia a Business Success – nedělají. Jednoduše proto, že trenéři vždy chtějí říci účastníkům co nejvíce cenných tipů a do tak krátkého času se to většinou nevejde.

Pavel Ranc z Business success přednáší o "kloboukování"

Pavel Ranc z Business success
přednáší o "kloboukování"

Jan Spáčil z Quanda International o marketingu v praxi

Jan Spáčil z Quanda International
o marketingu v praxi

Právě proto byla konference tak trochu jiná, jak napovídá titulek této novinky. Přednášky byly rozdělené na dopolední a odpolední bloky a ve třech sálech během celé konference mluvilo 5 spíkrů a 2 klienti Performia s příkladem ze své praxe.

V oblasti personalistiky se uchazeči dozvěděli o tom, jak a kde získat více kvalitních uchazečů, proč se nebát sociálních sítí (Hana Slačálková, Performia) a jak být v najímání obecně úspěšnější (Lucie Spáčilová, Performia). V oblasti managementu se mohli vzdělat v tom, jak zaškolit a udržet lidi v týmu (Pavel Ranc, Business Success) nebo jak se stát opravdovým lídrem (Rastislav Zachar, Business Success. Toto celé doplnil Jan Spáčil ze společnosti Quanda International svými marketingovými tématy – jak psát e-maily, které prodávají a jak být vidět na internetu a získat co nejvíce nových kontaktů.

Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka Performia spol. s r.o.

Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka Performia spol. s r.o.

Jana Lagová ze společnosti GUMEX, spol. s r.o. a Lucie Spáčilová

Jana Lagová ze společnosti GUMEX, spol. s r.o. a Lucie Spáčilová

Marcela Soukupová ze společnosti HEROS GROUP s.r.o. a Lucie Spáčilová

Marcela Soukupová ze společnosti HEROS GROUP s.r.o. a Lucie Spáčilová

A co řekli účastníci o konferenci?

„Konference mi přinesla mnoho nových informace ve všech tématech. Mám z ní velmi dobrý dojem. Oslovily mne osobní zkušenosti klientů, kteří se o ně veřejně podělili.“ (Josef Anovčín, výkonný ředitel společnosti STAVEBNÍ FIRMA PLUS s.r.o.)

„Velká inspirace do budoucí práce ve firmě.“ (Dagmar Šmídová, asistentka ředitele, HR specialistka ze společnosti ORT Nový Bydžov, spol. s r.o.)

„Vyzdvihla bych to, že všechny přednášky reflektovaly současnou situaci, jednotliví lektoři znají pracovní terén a informace se dají použít v praxi.“ (Martina Řeháková, HR Generalist ve společnosti Marvinpac CZ, s.r.o.)



Děkujeme všem účastníkům, že vytvořili tak skvělou atmosféru. A zvláštní poděkování za nás patří našim milým klientkám Janě Lagové (společnost Gumex, spol. s r.o.) a Marcele Soukupové (HEROS GROUP s.r.o.) za to, že byly ochotné na přednáškách od Performia vystoupit a podělit se o své dobré, ale i špatné zkušenosti.

A jak to celé vypadalo? Podívejte se na to na našem videu.

Těšíme se na další konferenci v naší režii! I když to byla hromada práce, moc jsme si to užili.


Zajímají Vás další semináře a workshopy Performia?
Co se na našich seminářích dozvíte?

Odpovědi na Vaše otázky a další informace o našich seminářích
a workshopech naleznete ZDE.
Těšíme se na Vás!


V ČÍSLECH: České firmy stále nejvíc trápí nedostatek kvalitních uchazečů


Změnilo se za poslední dobu něco ve výběru zaměstnanců a v tom, jak vidí české firmy nábor celkově? Nabízelo by se říct, že nepochybně ano. Pro mnohé obory se toho určitě změnilo hodně. Majitelé českých firem, manažeři a personalisté tuto oblast ale podle našeho průzkumu vidí pořád velmi podobně jako před pár lety. Co je ohledně personálu nejvíce trápí? Kolik podle nich stojí neúspěšný nábor? A jaké starosti jim působí současný tým?

celý článek

Co se děje v Performii 2-2021


Co se u nás za poslední 2 měsíce událo a co z toho budete mít Vy? To se dozvíte právě ve shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii" .

celý článek

Jakou imunitu mají vaši zaměstnanci? A víte, jak ji zlepšit?


Vitamín A,B,C,D a pravidelné otužování. Tak o to tu neběží, ale s naším tématem značně souvisí. Tento týden jsme vydali nové číslo časopisu Dobrodružství personalistiky, které má tentokrát podtitul Imunita zaměstnance. Jak ji správně posílit a nepřijít o rozum?

celý článek

Zdokonalili a zmodernizovali jsme naše služby


Průmyslová revoluce, robot, kyberprostor. To vše svět posunulo a modernizovalo. O to jsme se v Performii snažili také. Co vše jsme zdokonalili a zmodernizovali za uplynulý rok?

celý článek