Karel Dytrych: Neustálé zefektivňování je krysí závod, bez něj se ale tým neobejde

Proč bychom se vlastně měli pořád zefektivňovat? Jak je možné, že i přesto, že máme spousty nástrojů, co nám šetří čas, stále nemáme čas na pravidelný sport, spánek nebo koníčky? Jak přesvědčit i zaryté milovníky rutiny, aby začali používat nový nástroj k práci? A co dává víc zabrat? Dvě firmy, nebo dvě děti? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Karlem Dytrychem, spoluzakladatelem a CEO společnosti Freelo Bay, který prostřednictvím nástroje Freelo a dalších online projektů šetří čas a zjednodušuje práci jednotlivcům i celým týmům.

OCENĚNÍ: EP Firemní podcast roku 2024 – 2. místo v kategorii Dlouhodobý přínos



„Přes Freelo řešíme v podstatě všechno, třeba i vývoj Freelo. Od komunikace po úkolování, skvěle funguje jako nástroj na onboarding, neboť každý ví, co má dělat. Co nás odlišuje od konkurence je mnoho drobností. Freelo například umí rozpoznat, komu by se měl během řešení úkol dále poslat, takže nemusíte hledat v obsáhlém seznamu konkrétního člověka. Stejně tak v případě úkolu po termínu rovnou uživateli navrhuje termín posunout, buď by to musel dělat manuálně nebo by mátl chudáka kolegu. Snažíme se vychytat spoustu takovýchto nuancí. Pokud sami najdeme problém, snažíme se jeho řešení implementovat do Freela.”

Karel Dytrych, CEO společnosti Freelo Bay

Chcete vědět o každém novém dílu podcastu?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích. Máte nějaký nápad na další téma? Napište přímo Báře na hartmannova@performia.cz

Chcete umět rozeznat, kdo firmě opravdu přispívá a kdo se jen veze?


Přijďte se to naučit na náš klíčový seminář.