Karel Dytrych: Neustálé zefektivňování je krysí závod, bez něj se ale tým neobejde

Proč bychom se vlastně měli pořád zefektivňovat? Jak je možné, že i přesto, že máme spousty nástrojů, co nám šetří čas, stále nemáme čas na pravidelný sport, spánek nebo koníčky? Jak přesvědčit i zaryté milovníky rutiny, aby začali používat nový nástroj k práci? A co dává víc zabrat? Dvě firmy, nebo dvě děti? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Karlem Dytrychem, spoluzakladatelem a CEO společnosti Freelo Bay, který prostřednictvím nástroje Freelo a dalších online projektů šetří čas a zjednodušuje práci jednotlivcům i celým týmům.

OCENĚNÍ: EP Firemní podcast roku 2024 – 2. místo v kategorii Dlouhodobý přínos.



„Přes Freelo řešíme v podstatě všechno, třeba i vývoj Freelo. Od komunikace po úkolování, skvěle funguje jako nástroj na onboarding, neboť každý ví, co má dělat. Co nás odlišuje od konkurence je mnoho drobností. Freelo například umí rozpoznat, komu by se měl během řešení úkol dále poslat, takže nemusíte hledat v obsáhlém seznamu konkrétního člověka. Stejně tak v případě úkolu po termínu rovnou uživateli navrhuje termín posunout, buď by to musel dělat manuálně nebo by mátl chudáka kolegu. Snažíme se vychytat spoustu takovýchto nuancí. Pokud sami najdeme problém, snažíme se jeho řešení implementovat do Freela.”
Karel Dytrych, CEO společnosti Freelo Bay

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Chcete vědět, jak mít tým plný efektivních tahounů?


Pak vás bude zajímat seminář Jak vytvořit a udržet skvělý tým.


O lidech: Nástup nováčka bez ověřených referencí? Sebevražda!


Reference během výběrového řízení ověřuje pouhých 5 % zaměstnavatelů. Dobře ověřené reference ale mohou výrazně pomoci v rozhodování, zda uchazeče přijmout, ale i v momentech, kdy se vám na kandidátovi něco nezdá. Smíme vůbec reference ověřovat? Na co bychom se při nich měli ptát? Jak zjistit, že si druhá strana něco nepřibarvuje a jak se na závěr rozhodnout?

celý článek

O lidech: Zaměstnanci na odchodu. Proč je nechat jít co nejdřív


„Odchází? Tak hlavně ať je pryč co nejdřív.“ To byste asi jako reakci na odchod zaměstnance nečekali, že? Právě rychlost odchodu může ale v mnoha případech mít zásadní význam pro nerušený chod firmy a dobré fungování celého týmu. Kdy a proč je právě rychlost odchodu zaměstnance zásadní a jaké jsou 3 největší omyly, které při odchodu zaměstnanců firmy dělají?

celý článek

O lidech: 4 nejčastější výmluvy, proč si lidé neplní sny, a jak se s nimi vypořádat


Každý z nás to zažil. Máme nějaký sen, něco bychom si přáli, ale stále jsme se do toho nebyli schopni pustit. Velmi často pro to máme nějaký důvod. A ten důvod je někdy spíše výmluva. Touto epizodou vám Barbora Hartmannová a Lucie Spáčilová chtějí hlavně dodat odvahu podívat se na to, jestli si nějakou z těch výmluv sami nepěstujete, a případně se s ní v novém roce nějak poprat.

celý článek

Silvestrovský speciál s Hankou Slačálkovou - Největší přešlapy kandidátů, personalistů a šéfů


Znáte krátká videa s názvem NebuďHRrr, ve kterých Hanka Slačálková vtipnou formou ukazuje ty nejbizarnější situace spojené s výběrem zaměstnanců a životem ve firmě, které se opravdu staly? Pro silvestrovský speciál vybraly spolu s Barborou Hartmannovou ty nejoblíbenější a podívaly se na témata, kterých se týkají. Těšit se můžete na 3 věty, které od personalisty nechcete nikdy slyšet, na pomluvy u kafíčka a co s nimi a na různé absurdní výmluvy kandidátů i zaměstnanců.

celý článek