Moderní trendy HR 2019: Konference v rytmech salsy

Ve středu 15. a ve čtvrtek 16. května se v pražském hotelu Mama Shelter Prague odehrála konference s názvem Moderní trendy HR 2019: Úspěšný vedoucí - úspěšný tým. Účastníky konferencí provedl náš charismatický kolega z Kolumbie Jairo Pinilla Gutiérrez, který přinesl nejen nové pohledy na oblast personalistiky a managementu, ale také energické rytmy salsy a spoustu energie. 

Mohla to být uplně normální konference, ale my jsme si řekli, že tentokrát chceme jít trošku jinou cestou. A tak jsme si pozvali toho nejpovolanějšího - Jaira Pinillu Gutiérreze - specialistu a tzv. opinion leadera v oblasti personalistiky a managementu z Jižní Ameriky, Kolumbie. 

Jairo je vyhlášený tím, že na svých konferencích nenechá nikoho jen tak sedět. O tom se mohlo přesvědčit hned 93 účastníků při prvním vstupu, kdy Jairo zvedl všechny ze židle a dal jim za úkol se vzájemně představit. No nebudeme prozrazovat vše, čím Jairo překvapil, ale pevně věříme, že si každý účastník odnesl opravdu silný zážitek. 

Kromě hlavního spíkra z daleké Kolumbie na konferenci vystoupili i 4 ředitelé českých firem a organizací z řad našich úspěšných klientů. Ti doplnili témata nejen svým pohledem na věc českýma očima, ale hlavně pohledem z praxe, v níž se mohou pyšnit nemalými úspěchy. 

FRANTIŠEK HLAVÁČ, generální ředitel a předseda představenstva společnosti CFH Group a.s., se rozpovídal na téma Nulová fluktuace v roce 2019. Je to vůbec možné?

LUKÁŠ BECHYNĚ, ředitel organizace ŘEKNI NE DROGÁM - ŘEKNI ANO ŽIVOTU, z.s., mluvil o tom, že Silný motiv spojuje.

VLADISLAV POLÁŠEK, výkonný ředitel ve společnosti Karel Kaňák, s.r.o., měl skvělý vstup na téma Ryba smrdí od hlavy.

PETR HAVLÍK, výkonný ředitel a předseda představenstva společnosti Altran CZ a.s., mluvil o tom, co se může stát Když manažer (ne)rozumí svým lidem

Pánové děkujeme za ochotu sdílet své zkušenosti. Bylo to opravdu inspirující!

Jihoamerický večer

Hned první večer jsme se rozhodli využít přítomnosti Jaira a oslavit tak naše 15. narozeniny působení v České republice. A jak jinak to oslavit než dortem a tancem? Na účastníky čekalo výborné občerstvení, fotokoutek s kolumbijskou tematikou a taneční vystoupení v rytmu salsy. Těžko popsat atmosféru, která nastala vzápětí po tanečním výstupu, kdy se polovina klientů rozhodla salsu vyzkoušet také a k tanečníkům se přidala.

Bylo to skvělé, až magické! 

Jak konferenci zhodnotili účastníci?

Níže si můžete přečíst několik hodnocení, která nás zahřála u srdce. Největším potvrzením pro nás ale byla skutečnost, že účastníci ihned po skončení konference závazně přihlásili 30 svých kolegů na zářijový termín, který jsme pro velký úspěch a zájem neplánovaně vymysleli přímo na místě.

To je neuvěřitelná důvěra, za kterou děkujeme a slibujeme, že ta další konference bude minimálně stejně skvělá, jako byla tato! 

Skvělá akce! Odnáším si spoustu nových poznatků, které budu aplikovat ve firmě. Díky za skvělé vystoupení pana Poláška, pana Bechyněho a samozřejmě díky Jairovi - byl úžasný!
Simona Tomíčková, výkonná ředitelka ve společnosti CADservis, s.r.o.
Skvělá organizace akce! Formu i obsah prezentace hodnotím velmi pozitivně a účast na konferenci pro mě byla přínosem. Věřím, že velkou část nově získaných informací budu schopen využít jak ve firmě, tak i v osobním životě.
Pavel Buchta, obchodní ředitel ve společnosti ADC Blackfire Entertainment, s.r.o.
Výborné! Jairo je nesmírně inspirativní osobnost. Témata k okamžitému využití. Organizace výborná. Moc děkuji.
Darina Rössl, HR Manager ve firmě Huhtamaki Flexible Packaging Czech a.s.

Chtěli byste takovou konferenci zažít na vlastní kůži?

Přihlaste se na zářijový termín raději hned, místa po prvním termínu jsou už teď z 1/3 zaplněná.

Těšíme se na Vás!


Časopis Dobrodružství personalistiky slaví 10 let!


Časopis plný inspirace pro oblast vedení lidí už vychází 10 let. Je určený nejen personalitům, ale také šéfům, manažerům a všem, které HR zajímá.

celý článek

Nábor v krizi? Změňte přístup ke kandidátům


Ať už potřebujete doplnit tým o jednoho schopného člověka, nebo se pouštíte do rozsáhlého najímání, vždy potřebujete být efektivní a úspěšní. Nikdo patrně nestojí o dlouhé a drahé výběrové řízení, dlouhé a drahé zaškolování, dlouhé a drahé propouštění, aby později začal znovu od nuly. Změnila současná doba nějak charakteristiku uchazečů? A jak být dnes maximálně efektivní a úspěšný v oblasti náboru?

celý článek

Videoseriál "Jak na home office zdravě" je kompletní


Jak na zdravé sezení při práci z domova? Připravili jsme pro vás seriál pěti videí na téma "Jak na home office zdravě". Podívejte se na ně a pošlete je dál svým kolegům. Zdraví vašich zaměstnanců a kolegů je důležité.

celý článek

3 důvody, proč přes všechny snahy nábor nových lidí nefunguje


Možná jste někdy byli v situaci, kdy jste se snažili všemožnými cestami získat do své společnosti kvalitní pracovníky. Inzerovali jste na všech možných i nemožných pracovních portálech, spolupracovali se školami, aktivně využívali sociálních sítí, ale dlouhodobě bez pořádného výsledku, tedy bez nového šikovného kolegy na palubě. Čím to může být? Mám pro vás tři možnosti.

celý článek