Najdi si spolupracovníka. Nejen o tom byly Performia brunche

Vést firmu není jednoduchá záležitost, a pokud chcete vybudovat úspěšnou firmu, víte, že k tomu potřebujete schopné zaměstnance. Najít toho pravého mezi všemi kandidáty je někdy jako „hledat jehlu v kupce sena“. Pomoci vám v tomto případě mohou stávající zaměstnanci.

V listopadu jsme uspořádali dva PERFORMIA BRUNCHE, které se konaly 20. listopadu v Praze a 21. listopadu ve Valticích. Společným tématem pro obě setkání bylo „Doporučování kandidátů našimi zaměstnanci“. Na akcích se potkali naši VIP klienti, kteří se navzájem inspirovali v tom, jak motivovat zaměstnance, aby se podílel na výběru kandidátů a jak do firem najmout ty správné lidi.

Setkání VIP klientů - PERFORMIA BRUNCH ve firmě Gumex
Jak to ve firmě chodí

Lucie Spáčilová a Lenka Komorousová spolu s VIP klienty, kteří se zúčastnili PERFORMIA BRUNCHE v Praze. Setkání se konalo ve firmě ANECT a.s. 

Na pražském setkání VIP klientů ve společnosti ANECT se o své zkušenosti s vyběrem zaměstnanců pomocí stávajících lidí podělila Kateřina Syřišťová (senior HR Manager), která všechny přivítala spolu s Adamem Navrátilem (konzultant osobního rozvoje). Firma ANECT je předním dodavatelem profesionálních řešení z oblasti informačních a komunikačních technologií. Své stávající zaměstnance se snaží aktivně zapojit do výběru dalších spolupracovníků. 

Vyhlásili například soutěž „Ovlivni s kým pracuješ“. Zaměstnanci tak mohou doporučit svého známého, na sociálních sítích pak sledovat, jak si jejich kandidát stojí a v případě jeho úspěchu se těšit na odměnu. Tímto způsobem se jim podařilo získat 29 lidí, což je 38 % z celkových přijatých zaměstnanců.


Na druhé setkání jsme jeli  do Valtic, kde se o návštěvníky postarali Radovan Růžička (ředitel pobočky v Česku) a manželé Dobešovi, kteří jsou majiteli BRICOL – M, největšího obchodu se sklem a uzávěry v České a Slovenské republice. Na všechny při příjezdu čekalo nealkoholické víno a hostitelé se s námi podělili o své cenné zkušenosti s lidmi.  Ze svých zkušeností zjistili, že je důležité i nadále vzdělávat důležité lidi ve firmě tak,  aby byli schopni podávat dobré pracovní výsledky. Zárovň je pro ně důležité, aby si všichni uvědomovali, jaké mají náklady a kolik stojí provoz jejich oddělení.

Během brunche jsme měli možnost si prohlédnout i sklad, který mají skvěle barevně označený tak, aby se v něm zaměstnanci co nejlépe orientovali. Firma momentálně zaměstnává 18 lidí v Česku a 22 na Slovensku.  

AMBG - brýle jsme si vyzkoušeli všichni
Dana Kudová

Sklad ve firmě BRICOL - M, spol. s r.o., kde se konal další PERFORMIA BRUNCH. 

Děkujeme všem hostitelům za pozvání do jejich firem a těšíme se na další setkání na společném PERFORMIA BRUNCHI.


A kdo že to jsou ti licencovaní VIP klienti a proč jsou úspěšnější než jiné firmy?

Na to se můžete podívat tady.


Tři trendy v oblasti HR pro rok 2020 podle Lucie Spáčilové


V roce 2019 se mluvilo o tom, že jak najít zaměstnance a proč je důležité mít ty správné lidi. Jaké ale budou trendy v roce 2020? Výkonná ředitelka společnosti Performia, Lucie Spáčilová, se zaměřila na tři oblasti, o kterých rozhodně v příštím roce uslyšíte a na které byste se měli soustředit. Hojně se bude mluvit o work-life balance, engagementu a talent managementu.

celý článek

Sledujte nás na Facebooku a pravidelný smích vás nemine


Znáte tu situaci? Pátek odpoledne, Vy už myslíte na volný víkend, ale přitom Vás čeká ještě několik hodin v práci. Víte co Vám v takové situaci zlepší náladu? Naše páteční HR vtípky.

celý článek

I v roce 2020 se můžete těšit na oblíbené i nové semináře z dílny Performia


Česká Performia v roce 2019 načala svůj patnáctý rok na českém trhu a nabídla Vám nepřeberné množství workshopů a seminářů. A jinak tomu nebude ani v roce 2020. V něm pro Vás chystáme hned několik akcí. Pojďme se podívat, co jsme si pro Vás připravili.

celý článek

Napsali jsme další články: Brand zaměstnavatele a kreativita v Austrálii


V listopadu nám v mediích vyšly hned dva odborné články. Jaký je australský trh práce a proč je důležitý brand zaměstnavatele.

celý článek