NOVÝ INTENZIVNÍ SEMINÁŘ aneb soustředění s Performií

Děsí Vás dlouhé neefektivní pohovory, po nichž jste spíše zmatení, než rozhodnutí o výsledku? Stává se Vám někdy, že při pohovoru myslíte na nedokončenou práci a nedokážete se plně soustředit? Ztrácíte někdy s uchazeči (či zaměstnanci) trpělivost?

Nejste jediní. Protože tohle často od našich klientů slýcháme, rozhodli jsme se Vám s tím pomoci a uspořádat tento výjimečný intenzivní trénink komunikace, který Vám ulehčí výběrové řízení, komunikaci s kolegy i nejednu situaci v soukromém životě.

Pro koho je tento intenzivní trénink určený?

Trénink není pouze pro personalisty, ale pro každého, kdo alespoň jednou za čas vede pohovor s kandidátem nebo rozhovor se stávajícím zaměstnancem. Podmínkou je účast na klíčovém semináři Jak vytvořit a udržet skvělý tým.

Komunikace je schopnost a schopnost se dá zlepšovat. Ať už jste přirozeně upovídaní, nebo naopak tiší, věřte, že můžete svou schopnost komunikovat vždy vylepšit.


I my v Performii na sobě pravidelně makáme a komunikační trénink je právě ta nejčastější kvalifikace, kterou společně děláme. Konkrétně ho pořádáme 2x do roka. 


Kdy a kde se bude komunikační trénink konat? Kolik stojí a kdo ho povede?
To vše se dozvíte na oficiální stránce událost. 


Chcete zůstat v obraze? Sledujte nás na FacebookuLinkedInu či Instagramu.
Budete tak jako první vědět o všech našich novinkách. 


Co se děje v Performii 5-2021


Co se u nás za poslední 2 měsíce událo a co z toho budete mít vy? To se dozvíte právě v květnovém shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii".

celý článek

Časopis Dobrodružství personalistiky slaví 10 let!


Časopis plný inspirace pro oblast vedení lidí už vychází 10 let. Je určený nejen personalitům, ale také šéfům, manažerům a všem, které HR zajímá.

celý článek

Videoseriál "Jak na home office zdravě" je kompletní


Jak na zdravé sezení při práci z domova? Připravili jsme pro vás seriál pěti videí na téma "Jak na home office zdravě". Podívejte se na ně a pošlete je dál svým kolegům. Zdraví vašich zaměstnanců a kolegů je důležité.

celý článek

Napsali jsme už 250 tipů pro manažery a personalisty


Před deseti lety se parta nadšenců rozhodla, že se podělí o tipy a triky přímo z praxe. A tak vznikla tradice, která se drží doposud. Proto s radostí můžeme říct, že jsme poslali již 250 TIPŮ A TRIKŮ.

celý článek