Cholerik

Každý asi víme, jak se projevuje cholerik a možná se nám samotným stalo, že jsme v některé situaci vybuchli jako natlakovaný hrnec. Kde se taková povaha v člověku bere a jak ji může sám zvládnout? Co když je cholerik šéf? A jak nejlépe zareagovat na kodetovské "Teď jsi hekla, a popři to!"?

O tom s Lucií Spáčilovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Barbora Hartmannová.


„Když cholerik umístí svou sílu a emocionalitu do něčeho pozitivního, může to být super. Když se zdravě naštve, tak dokáže něco, co nikdo jiný nedokáže. Jeho osobní výzva je, aby byla jeho energie vždycky dobře namířená."
Lucie Spáčilová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.


Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.


O lidech: Lenost


Co to vlastně lenost je a kde se v nás bere? Jaký rozdíl je mezi opravdovým lenochem a tím, komu se nechce jen do některých aktivit? Co nám chybí, když se nám do nějaké aktivity nechce? Jak obtížné je lenocha změnit? Jak se může sladit velmi aktivní člověk s někým, kdo je líný? A proč může líný zaměstnanec firmě být užitečný? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Hana Slačálková - Největší chyby v onboardingu


Na jakou důležitou ingredienci se při nástupu nových lidí do firmy (onboardingu¬*) velmi často zapomíná? Jak můžeme špatným zaškolováním ztratit nováčka hned po nástupu a kdo má zodpovědnost za jeho správné „nalodění“ na firemní palubu? Jaké jsou čtyři největší chyby, které firmy dělají při nástupu nových kolegů a jak se s nimi vypořádat? O tom si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou Performia, Hanou Slačálkovou.

celý článek

O lidech: Předsudky v náboru


„Matky po rodičovské budou pořád doma s nemocnými dětmi.“ „Starší lidé nestíhají tempo mladého týmu.“ „Člověk bez zkušeností v oboru nám toho moc nepřinese.“ „Ti, kdo jsou na pozici překvalifikovaní, se na nižší pozici nehodí.“ Nejen to jsou typické předsudky, které mnozí zaměstnavatelé při náboru nováčků mají. Jak se k nim postavit a jak můžeme díky našemu postoji získat náskok? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Milan Drozen - Úspěch firmy spočívá v produktivitě a zájmu o lidi


Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Dívá se při náboru lidí na vzdělání a zkušenosti nebo především na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.

celý článek