O lidech: Jak mluvit o nepříjemných věcech

Proč je vlastně špatně, když kolegovi neřeknu přímo, že se mi něco nelíbí, ale řeknu to někomu jinému? Proč by schopnost dobré komunikace i v nepříjemných situacích měl mít manažer, který vede lidi? A jak zní tři body návodu, jak se na nepohodlné rozhovory připravit a jak je co nejlépe zvládnout? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Lucií Spáčilovou.

OCENĚNÍ: EP Firemní podcast roku 2024 – 2. místo v kategorii Dlouhodobý přínos



“Důležitým bodem při řešení nepříjemných situací je schopnost být připraven převzít zodpovědnost za to, co se stane. Tím, že se mi něco nelíbí a že to u druhého člověka označím, se ho může dotknout, může vyvolat nějakou emoční reakci. A jak všichni dobře víme, často se to stane.

Uvědomme si, že je to situace, kterou jsme dobrovolně otevřeli. Udělali jsme to proto, aby se pročistila. Ale musíme tím projít, neutíkat a vykomunikovat to.”

Lucie Spáčilová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích. Máte nějaký nápad na další téma? Napište přímo Báře na hartmannova@performia.cz

Chcete umět rozeznat, kdo firmě opravdu přispívá a kdo se jen veze?


Přijďte se to naučit na náš klíčový seminář.