Připomeňte si 3 účely personálního oddělení

Rozhodli jsem se s Vámi podělit o zkušenost z našeho dlouholetého pozorování HR oddělení a jejich fungování. A pokud HR oddělení není zrovna teď Vaše téma, určitě nepřestávejte číst, protože i pro Vás to bude zajímavé.

3 účely personálního oddělení

Existují 3 klíčové účely personálního oddělení, nebo chcete-li 3 důvody existence personalisty. A musím z osobní zkušenosti říci, že pokud nejsou naplněny, bude mít firma dříve nebo později nemalé potíže.

  • Plný záměr, pozornost a tvoření, které je třeba oblasti náboru lidí věnovat. A to je jinak řečeno obrovská pomoc pro celkové fungování a expanzi firmy. 
  • Zájem o stávající zaměstnance a systematická práce s nimi, díky níž se zvyšuje loajalita a kvalita týmu.
  • A navíc je personalista efektivním prostředníkem mezi nejvyšším vedením a týmem a pomáhá tak prosazovat rozhodnutí a poskytuje důležitou zpětnou vazbu.

Nejde o velikost pozice nebo úvazku, ale o to, že aby byla práce hotová, jednoduše za ni MUSÍ být někdo zodpovědný.

Pokud souhlasíte alespoň s jedním z těchto 3 účelů, pak potřebujete mít opravdu funkční personální oddělení nebo jednoduše fungujícího personalistu. To bez pochyby.

Podpoříme Vás v tom 

Chybí Vám někdo šikovný právě do oblasti personalistiky, kdo by se zmíněných účelů chopil? Ač je naším primárním cílem uschopnit Vás v najímání tak, že nás téměř nepotřebujete, víme, že občas se hodí takzvané "3P", tedy služba s názvem Pronájem profesionálního personalisty.

Kdy je ideální doba na to službu využít?

  • Hledáte někoho na pozici, kde čekáte větší příliv uchazečů?
     
  • Nemáte zrovna čas probírat se e-maily od kandidátů, ověřovat jejich schopnosti, ale někoho nového byste potřebovali co nejdříve?
     
  • Nebo se při pohledu na množství práce spojené s najímáním cítíte podobně jako pán na obrázku?

Pak je toto právě chvíle, kdy Vám můžeme hodně pomoci. A Vy budete mít prostor na jiné projekty nebo třeba na trochu volna. Kapacity máme omezené, takže pokud je to něco pro Vás, ozvěte se nám co nejdříve.

 

Věděli jste, že celá akce obsazení pozice novým pracovníkem obsahuje:

  • silný záměr a pozornost od myšlenky až po etablování někoho zodpovědného;
  • 10 až 40 hodin administrativní práce spojené se zadáváním inzerce, správou kandidátů, počáteční i průběžnou komunikací s uchazeči a další správou zveřejněných inzerátů;
  • další čas a pozornost při odborném posuzování kandidátů ve snaze odfiltrovat ty, kteří stojí za další pozornost a další posouzení (telefonické, osobní nebo pomocí on-line dotazníků podle možností a situace);
  • správné a odpovědné rozhodování bez kompromisů, tak aby byl tým opravdu posílen novým členem

Značnou část z tohoto seznamu můžeme vzít na sebe a ušetřit Vám čas a starosti a pustit k Vám už jen uchazeče, kteří mají potenciál a jsou zaměřeni na dosahování pracovních výsledků.

Za posledních 7 let máme za sebou více než 400 takovýchto projektů. Velmi rádi Vám propůjčíme naše zkušenosti a ušetříme Vám čas, energii a možná i pár šedivých vlasů při hledání pomocníků, kteří Vás podpoří třeba právě v dotahování cílů pro rok 2018.

Chcete o možnosti využití služby s názvem "Pronájem profesionálního personalisty" u Vás ve firmě vědět více? Stačí nás kontaktovat přes formulář níže a všechny Vaše otázky Vám zodpovíme.

PS: Tato služba není vhodná pro extrémně specializované pozice, kde není třeba probírat se větším množstvím kandidátů.

Vše Vám rádi vysvětlíme a zodpovíme všechny otázky, stačí nás kontaktovat zde.


Druhá polovina roku bude nabitá semináři a workshopy


Performia v roce 2019 načnula svůj patnáctý rok na českém trhu. Právě jsme se překlopili do druhé poloviny roku, která bude ještě nabitější než ta první. Pohodlně se usaďte a pojďte se podívat na to, které semináře a workshopy jsme si pro vás tentokrát připravili.

celý článek

V Brně proběhl historicky první termín semináře Poznej svůj skutečný potenciál


V Brně proběhl historicky první seminář pro veřejnost Poznej svůj skutečný potenciál, kde se jeho účastníci zaměřili na svůj osobní rozvoj.

celý článek

21. číslo časopisu DOBRODRUŽSTVÍ PERSONALISTIKY, 
je na světě!


Příprava před startem výběrového řízení je téma, které jsme zvolili zcela záměrně. Už delší dobu pozorujeme, že je to věc, která až moc často způsobuje komplikace v najímání nebo dokonce může za úplný neúspěch. A to nás prostě nenechává chladnými. Proto je nové číslo DOBRODRUŽSTVÍ PERSONALISTIKY zaměřené právě na toto téma.

celý článek

Moderní trendy HR 2019: Konference v rytmech salsy


Ve středu 15. a ve čtvrtek 16. května se v pražském hotelu Mama Shelter Prague odehrála konference s názvem Moderní trendy HR 2019: Úspěšný vedoucí - úspěšný tým. Účastníky konferencí provedl náš charismatický kolega z Kolumbie Jairo Pinilla Gutiérrez, který přinesl nejen nové pohledy na oblast personalistiky a managementu, ale také energické rytmy salsy a spoustu energie.

celý článek