Rozhodli jsem se s Vámi podělit o zkušenost z našeho dlouholetého pozorování HR oddělení a jejich fungování. A pokud HR oddělení není zrovna teď Vaše téma, určitě nepřestávejte číst, protože i pro Vás to bude zajímavé.
3 účely personálního oddělení
Existují 3 klíčové účely personálního oddělení, nebo chcete-li 3 důvody existence personalisty. A musím z osobní zkušenosti říci, že pokud nejsou naplněny, bude mít firma dříve nebo později nemalé potíže.
- Plný záměr, pozornost a tvoření, které je třeba oblasti náboru lidí věnovat. A to je jinak řečeno obrovská pomoc pro celkové fungování a expanzi firmy.
- Zájem o stávající zaměstnance a systematická práce s nimi, díky níž se zvyšuje loajalita a kvalita týmu.
- A navíc je personalista efektivním prostředníkem mezi nejvyšším vedením a týmem a pomáhá tak prosazovat rozhodnutí a poskytuje důležitou zpětnou vazbu.
Nejde o velikost pozice nebo úvazku, ale o to, že aby byla práce hotová, jednoduše za ni MUSÍ být někdo zodpovědný.
Pokud souhlasíte alespoň s jedním z těchto 3 účelů, pak potřebujete mít opravdu funkční personální oddělení nebo jednoduše fungujícího personalistu. To bez pochyby.
Podpoříme Vás v tom
Chybí Vám někdo šikovný právě do oblasti personalistiky, kdo by se zmíněných účelů chopil? Ač je naším primárním cílem uschopnit Vás v najímání tak, že nás téměř nepotřebujete, víme, že občas se hodí takzvané "3P", tedy služba s názvem Pronájem profesionálního personalisty.
Kdy je ideální doba na to službu využít?

- Hledáte někoho na pozici, kde čekáte větší příliv uchazečů?
- Nemáte zrovna čas probírat se e-maily od kandidátů, ověřovat jejich schopnosti, ale někoho nového byste potřebovali co nejdříve?
- Nebo se při pohledu na množství práce spojené s najímáním cítíte podobně jako pán na obrázku?
Pak je toto právě chvíle, kdy Vám můžeme hodně pomoci. A Vy budete mít prostor na jiné projekty nebo třeba na trochu volna. Kapacity máme omezené, takže pokud je to něco pro Vás, ozvěte se nám co nejdříve.
Věděli jste, že celá akce obsazení pozice novým pracovníkem obsahuje:
- silný záměr a pozornost od myšlenky až po etablování někoho zodpovědného;
- 10 až 40 hodin administrativní práce spojené se zadáváním inzerce, správou kandidátů, počáteční i průběžnou komunikací s uchazeči a další správou zveřejněných inzerátů;
- další čas a pozornost při odborném posuzování kandidátů ve snaze odfiltrovat ty, kteří stojí za další pozornost a další posouzení (telefonické, osobní nebo pomocí on-line dotazníků podle možností a situace);
- správné a odpovědné rozhodování bez kompromisů, tak aby byl tým opravdu posílen novým členem
Značnou část z tohoto seznamu můžeme vzít na sebe a ušetřit Vám čas a starosti a pustit k Vám už jen uchazeče, kteří mají potenciál a jsou zaměřeni na dosahování pracovních výsledků.
Za posledních 7 let máme za sebou více než 400 takovýchto projektů. Velmi rádi Vám propůjčíme naše zkušenosti a ušetříme Vám čas, energii a možná i pár šedivých vlasů při hledání pomocníků, kteří Vás podpoří třeba právě v dotahování cílů pro rok 2018.
Chcete o možnosti využití služby s názvem "Pronájem profesionálního personalisty" u Vás ve firmě vědět více? Stačí nás kontaktovat přes formulář níže a všechny Vaše otázky Vám zodpovíme.
PS: Tato služba není vhodná pro extrémně specializované pozice, kde není třeba probírat se větším množstvím kandidátů.

Vše Vám rádi vysvětlíme a zodpovíme všechny otázky, stačí nás kontaktovat zde.
Další články
Připravujeme přednášku v Ostravě
Další z měst, kde se s námi můžete potkat na naší přednášce Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli bude Ostrava. Na ostravský dubnový termín se můžete přihlašovat již nyní. Tak na nic nečekejte a zarezervujte si své místo ještě dnes.
celý článek10 nejčtenějších článků roku 2022 - které to jsou?
Jaké jsou nejčtenější články roku 2022, který byl prvním rokem návratu do „normálu“ po covidových letech. Je možné, že covid změnil smýšlení personalistů, nároky uchazečů i stávajících zaměstnanců a celý trh práce? Rozhodně ano. Podívejme se tedy společně, co jsou nejčtenější témata uplynulého roku.
celý článekNa další webinář se můžete těšit již v březnu
Někteří naši animaci kára již znáte. Jedná se o schéma, které ukazuje typy jednotlivých lidí, které najdeme v každém týmu. Díky tomuto rozdělení je můžete snáze rozeznat a rozhodnout se, jestli je ve vašem týmu chceme nebo ne. A právě toto schéma a jednotlivé role na káře vysvětlí a popíše Hanka Slačálková v dalším z našich webinářů v březnu.
celý článekS Performií je pořád na co se těšit! Přesvědčte se sami.
Těšíte se na jaro? My tedy rozhodně ano, a to nejen na teplé jarní sluníčko, květinami provoněný vzduch a prodlužující se dny. S Performií je totiž vždy na co se těšit. Letos na jaře tomu nebude jinak. A proč že si to troufáme tvrdit? Přesvědčte se sami!
celý článek