Soutěž s plakátem o poukázku na seminář prodloužena do 26.9.!

Již víte o naší soutěži z plakátem Performia "Kára" o poukázku na náš kličový seminář v hodnotě 10.000 Kč? Tuto soutěž jsme na žádost některých klientů prodloužili do 26.9. Zúčastněte se jí i Vy!

Máte tedy čas ještě do 26. září, nepromarněte tedy svou šanci získat poukázku na klíčový seminář Jak vytvořit a udržet skvělý tým

Jak mají vypadat fotografie, které nám posíláte?

Necháme to na Vaší fantazii, ale tady je inspirace od našich klientů:

Plakát Performia Kára - soutěž
Celý tým z firmy Karel Kaňák, s.r.o.

Plakát Performia Kára - soutěžní fotka
Tým divize S-call ze společnosti ČAČKON, s.r.o. s několika plakáty.

Kde plakát objednat?

Plakát si můžete objednat přímo on-line ZDE.
Cena jednoho plakátu je 600 Kč bez DPH a máme pro Vás ještě jednu variantu, o které se dozvíte
více TADY.

Vyzkoušejte sami, jak plakát na Vaše okolí působí, a jako bonus vyhrajte účast na semináři téměř zdarma!


Kontaktujte nás a objednejte si plakát ještě dnes!


Konference 2023 je za námi. Jste připraveni vyletět ke hvězdám?


Další konference je za námi. Tentokrát jsme se snažili účastníky připravit na to, jak sestavit a vést tým, se kterým se ke hvězdám poletí jedna báseň.

celý článek

Lucie Spáčilová byla hostem podcastu Podnikatelská mysl


Ve středu 10. května 2023 vyšla epizoda podcastu Podnikatelská mysl s Lucií Spáčilovou jako hostem. Promluvila o tom, proč je produktivita tak velké téma, jak pomohla covidová krize odhalit rozdíly mezi lidmi a jejich přístupy k práci i o tom, proč je nutné změnit přístup při vedení lidí na dálku a proč nedat u pohovoru na první dojem.

celý článek

Co se děje v Performii 3-2023


Co se v Performii událo v prvním čtvrtletí roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

Zavařená motivace. Kde se vzala a kdo ji vytvořil?


Někteří z vás už o něm slyšeli, někteří ho od nás dokonce letos na Vánoce i dostali. Řeč je o vánočním dárku pro naše klienty. Tentokrát jsme se totiž rozhodli, že se vzdáme klasických bonboniér, které se ve firmě jednorázově spotřebují. Chtěli jsme pro naše největrnější klienty něco, co je bude provázet co nejdéle, ideálně po celý rok. A tak vznikl nápad na malou sklenici plnou motivace na každý týden v roce.

celý článek