Spot Performia "Kára" se poprvé podíval do kin

V pondělí 15. června jsme přednášeli pro manažery jednotlivých poboček Cinema City, známé sítě kin. A náš spot Performia "Kára" měl tak díky tomu svou premiéru v kinech.

Nedávno jsme psali o tom, že spot Performia "Kára" má v celém světě více než milion zhlédnutí. Kromě toho si teď ta česká verze odbyla i svou premiéru v kině.

Přednáška Performia v Cinema City

Performia Kára v kinech

Děkujeme tak Cinema City za to, že jsme mohli přednášet v jednom z kinosálů v Praze a mohli tak náš spot poprvé vidět v tak velkém formátu!


Chcete si pořídit vlastní káru


HR specialistou snadno a rychle? Nikoli! Dřina, která se ale vyplatí


Práce s lidmi je mnohdy nesnadná a vyčerpávající. A co teprve výběr a hodnocení zaměstnanců a personalistika celkově? Pokud najdete cestu a systém, který vám vše usnadní, může vám spadnout obrovský kámen ze srdce. My v Performii na zlepšování této oblasti v Česku pracujeme už více než 15 let a máme vlastní systém a know-how, které pomohlo velkému počtu firem. Je to něco, v čem vidíš smysl? I ty se můžeš stát součástí týmu a zařadit se mezi nás! Momentálně totiž hledáme někoho na pozici regionálního partnera. 

celý článek

Přes deset let v jedné společnosti. Je to vůbec v dnešní době možné?


Iva Schulzová v současné době pracuje na pozici regionálního partnera. Navíc pomáhá klientům s výběrem šikovných lidí a věnuje se jejich individuálnímu tréninku. V Performii pracuje již téměř jedenáct let. Určitě je to něco, co se v dnešní době moc často nevidí. O to víc nás tedy zajímalo, jak to vidí sama Iva.

celý článek

Jan Piťha: Je snazší udělat z horolezce elektrikáře, než z elektrikáře horolezce


Najít všestranné zaměstnance není lehké. Své o tom ví i Jan Piťha, generální ředitel ve společnosti Backbone s. r. o, který přijal nabídku natočit rozhovor s Lucií Spáčilovou, výkonnou ředitelkou společnosti Performia.

celý článek

Rok Performia 2019 v číslech


Společnost Performia působí na českém trhu více než 15 let. Za tu dobu se rozrostl nejen počet našich klientů, ale také služeb, které dodáváme. Každý rok se snažíme překonat vlastní rekordy a být ještě lepší. A tak i v roce 2019 jsme se snažili obhájit zlato, rozšířit počet našich přednášek, worshopů nebo prodaných publikací. A se vší skromností můžeme říct, že se nám to povedlo. Což byla zásluha nejen nás, ale i našich klientů.

celý článek