Typický den konzultanta Performia: Schůzky, schůzky a schůzky!

Jedním z hlavních důvodů úspěchu firmy Performia, a tím pádem i úspěchu našich klientů, je bezesporu kvalitní a profesionální práce našich konzultantek. Proto bychom vám v tomto speciálním vydání časopisu rádi poodhalili, jak vypadá takový typický den jedné z konzultantek. Konkrétně jsme byli na stopě konzultantce a obchodnici Renatě Krutské.

Úspěch konzultanta souvisí bezpochyby s dobrou organizací práce a hlavně času. Renča má na starosti regiony Praha, Plzeň a Severočeský kraj. Její den začíná budíkem v půl osmé ráno a na první schůzku doráží asi v devět hodin. Ve svém denním časovém harmonogramu dodržuje pevně stanovené termíny schůzek.

Tyto časy schůzek má výborně zažité, dobře se jí pamatují a pomáhají jí udržet přehled a řád v diáři. Na každou schůzku si vyhrazuje jednu až dvě hodiny.

Mezi schůzkami Renča průběžně vyřizuje administrativu – odpovídá na e-maily, vyřizuje telefonáty s klienty a tak dále. V rámci schůzek se Renča věnuje jak potenciálním, tak i stávajícím klientům, se kterými rozebírá situaci v jejich firmě, hledá s nimi možná řešení, snaží se konkrétně poradit a odpovídá na všechny dotazy, což je pro ni nezbytnou součástí budování vzájemného vztahu. Renatini klienti dobře vědí, že se na ni mohou se vším obrátit.

Mezi schůzkami Renata běžně vyřizuje administrativu

Mezi schůzkami Renata běžně vyřizuje administrativu

Renčin den ale častokrát nekončí ani v pozdních odpoledních hodinách. Nejednou se po celém dni večer věnuje ještě vyhodnocování U-testů osobnosti, pomáhá s vyhodnocením i klientům, kteří se rozhodnou otestovat sami sebe, odpovídá na e-maily, připravuje podklady pro klienty a v neposlední řadě zpracovává poptávky po službách Performia – vysvětluje, jak která služba funguje, jak probíhá dodání a v čem jim může pomoci.

Jak a s čím dnes Renča konkrétně pomohla?

Renča jednomu ze svých klientů pomohla otestovat U-testem osobnosti jeho interní zaměstnance, jde vlastně o takový menší personální audit u čtyř zaměstnanců. Prvním krokem bylo stanovit si s klientem důvod testování, co od něho klient očekává a k čemu by výsledky chtěl dále použít. Hlavním účelem testování bylo podpořit produkci těchto lidí.

Je pátek, a protože všichni čtyři zaměstnanci již vyplnili své U-testy osobnosti, Renčiným úkolem je dát jim zpětnou vazbu ohledně výsledků testu. To, proč jim výsledky testů předává je, aby pochopili přínos testování (že to není nic, čeho by se měli bát), dozvěděli se něco více o sobě a hlavně, aby dostali radu či nástroj k tomu, jak zvýšit svoji produktivitu. To byl totiž zásadní důvod tohoto testování.

Renča odchází s dobrým pocitem, že pomohla nejen firmě posunout svůj tým dál, ale i čtyřem jejím zaměstnancům pochopit, co mohou nejen pro firmu, ale i pro sebe udělat lépe.

Konzultanti nechodí jen „na kafíčka“

Při rozhovoru jsem si uvědomila, jak je tato práce náročná a hlavně zodpovědná. Ne málo lidí si myslí, že konzultanti a obchodníci chodí celý den „na kafíčka“ se svými klienty. Není to ale úplně tak.

Konzultanta ale nejčastěji zastihnete na schůzce s klientem, kde se konstruktivně snaží pomoci, nebo ho uvidíte vyřizovat telefonáty a e-maily, zatímco se přesouvá z místa na místo. Celý den jsou v podstatě „v běhu“. Obdivuji schopnost konzultantů udržet si přehled, mezi schůzkami vyřizovat administrativu, a to vše zvládat s ledovým klidem.


Dovedete si představit, že takovou práci děláte?

Zrovna obsazujeme pozici konzultanta (obchodníka) v Praze.
Více informací najdete v sekci kariéra.


Rok PERFORMIA 2018 v číslech


Rok se s rokem sešel. Performia se opět rozrostla o pár nových členů, opět jsme vyhráli expanzní hru a opět jsme trhali rekordy. Nemáte pocit že jste toto od nás slyšeli už loni? Máte pravdu. Povedlo se nám obhájit zlato a pokořit rekordy. Zase. Jsme na to pyšní, protože ač se to nemusí zdát, tak je opravdu náročné udržet stoupající trendy a každý rok být ještě lepší, než ten minulý. A za to, že my jsme to zvládli, patří velké díky vám - našim klientům.

celý článek

Co jsme si pro vás nachystali na rok 2019?


Performia v roce 2019 načne svůj patnáctý rok na českém trhu. Na první polovinu roku jsme si pro vás připravili hned 29 seminářů a workshopů a jednu mezinárodní konferenci. A to nepočítáme semináře a workshopy, které pro naše klienty pořádáme čím dál tím častěji i interně. Děkujeme všem našim klientům za to, že se rozhodli expandovat s námi a za jejich důvěru. Věříme, že si z našich připravovaných akcí vybere začátečník, pokročilý i VIP licencovaný klient. Budeme se na všechny těšit na viděnou v novém roce!

celý článek

Máme za sebou další dva PERFORMIA BRUNCHE pro naše VIP klienty


21. listopadu 2018 se uskutečnil první PERFORMIA BRUNCH, a to ve firmě PAS, s.r.o.. Druhý BRUNCH se konal 12. prosince 2018 ve firmě AHORN CZ s.r.o.. Na každém setkání se sešlo okolo 15 účastníků.

celý článek

Performia již počtvrté zaplnila všechny židle na HR Days!


Začátkem listopadu proběhl již 8. ročník veletrhu HR Days, na kterém počtvrté v řadě za sebou vystoupila naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová se svou přednáškou o chybách profesionálů. Za Performii vystoupila na konferenci i trenérka a konzultantka Hana Slačálková se svojí přednáškou o chybách v inzerci, která sklidila velký zájem. 

celý článek