Typický den konzultanta Performia: Schůzky, schůzky a schůzky!

Jedním z hlavních důvodů úspěchu firmy Performia, a tím pádem i úspěchu našich klientů, je bezesporu kvalitní a profesionální práce našich konzultantek. Proto bychom vám v tomto speciálním vydání časopisu rádi poodhalili, jak vypadá takový typický den jedné z konzultantek. Konkrétně jsme byli na stopě konzultantce a obchodnici Renatě Krutské.

Úspěch konzultanta souvisí bezpochyby s dobrou organizací práce a hlavně času. Renča má na starosti regiony Praha, Plzeň a Severočeský kraj. Její den začíná budíkem v půl osmé ráno a na první schůzku doráží asi v devět hodin. Ve svém denním časovém harmonogramu dodržuje pevně stanovené termíny schůzek.

Tyto časy schůzek má výborně zažité, dobře se jí pamatují a pomáhají jí udržet přehled a řád v diáři. Na každou schůzku si vyhrazuje jednu až dvě hodiny.

Mezi schůzkami Renata běžně vyřizuje administrativu

Mezi schůzkami Renata běžně vyřizuje administrativu

Mezi schůzkami Renča průběžně vyřizuje administrativu – odpovídá na e-maily, vyřizuje telefonáty s klienty a tak dále. V rámci schůzek se Renča věnuje jak potenciálním, tak i stávajícím klientům, se kterými rozebírá situaci v jejich firmě, hledá s nimi možná řešení, snaží se konkrétně poradit a odpovídá na všechny dotazy, což je pro ni nezbytnou součástí budování vzájemného vztahu. Renatini klienti dobře vědí, že se na ni mohou se vším obrátit.

Renčin den ale častokrát nekončí ani v pozdních odpoledních hodinách. Nejednou se po celém dni večer věnuje ještě vyhodnocování U-testů osobnosti, pomáhá s vyhodnocením i klientům, kteří se rozhodnou otestovat sami sebe, odpovídá na e-maily, připravuje podklady pro klienty a v neposlední řadě zpracovává poptávky po službách Performia – vysvětluje, jak která služba funguje, jak probíhá dodání a v čem jim může pomoci.

Jak a s čím dnes Renča konkrétně pomohla?

Renča jednomu ze svých klientů pomohla otestovat U-testem osobnosti jeho interní zaměstnance, jde vlastně o takový menší personální audit u čtyř zaměstnanců. Prvním krokem bylo stanovit si s klientem důvod testování, co od něho klient očekává a k čemu by výsledky chtěl dále použít. Hlavním účelem testování bylo podpořit produkci těchto lidí.

Je pátek, a protože všichni čtyři zaměstnanci již vyplnili své U-testy osobnosti, Renčiným úkolem je dát jim zpětnou vazbu ohledně výsledků testu. To, proč jim výsledky testů předává je, aby pochopili přínos testování (že to není nic, čeho by se měli bát), dozvěděli se něco více o sobě a hlavně, aby dostali radu či nástroj k tomu, jak zvýšit svoji produktivitu. To byl totiž zásadní důvod tohoto testování.

Renča odchází s dobrým pocitem, že pomohla nejen firmě posunout svůj tým dál, ale i čtyřem jejím zaměstnancům pochopit, co mohou nejen pro firmu, ale i pro sebe udělat lépe.

Konzultanti nechodí jen „na kafíčka“

Při rozhovoru jsem si uvědomila, jak je tato práce náročná a hlavně zodpovědná. Ne málo lidí si myslí, že konzultanti a obchodníci chodí celý den „na kafíčka“ se svými klienty. Není to ale úplně tak.

Konzultanta ale nejčastěji zastihnete na schůzce s klientem, kde se konstruktivně snaží pomoci, nebo ho uvidíte vyřizovat telefonáty a e-maily, zatímco se přesouvá z místa na místo. Celý den jsou v podstatě „v běhu“. Obdivuji schopnost konzultantů udržet si přehled, mezi schůzkami vyřizovat administrativu, a to vše zvládat s ledovým klidem.


Dovedete si představit, že takovou práci děláte?

Zrovna obsazujeme pozici konzultanta (obchodníka) v Praze.
Více informací najdete v sekci kariéra.


Zůstáváme pevným bodem. Jen jsme se přesunuli do online světa


Abychom pro Vás pořád byli pevným bodem, nezastavíme se ani na chvilku a přesouváme naše služby do online světa. Abyste se v tom neztratili, připravili jsme pro Vás přehled všeho, co jsme za poslední dva týdny zvládli nachystat.

celý článek

Klientovi ušetřím až osmdesát procent času, říká Lenka Komorousová


Jméno Lenka Komorousová znají hlavně naši top klienti s licencí k online systému Performia, o které se stará. V Performii pracuje už řadu let a za tu dobu získala nepřeberné množství zkušeností, které předává našim klientům. 

celý článek

Koronavirus a pracovní právo. Otázky a odpovědi


Rozhodně nechceme nikoho plašit a zabývat se tady šířením Koronaviru. Co je ale potřeba udělat, je podívat se na Koronavirus z pohledu pracovního práva. Jak přistupovat k zaměstnanci v nařízené karanténě? Nebo jaké jsou možnosti a povinnosti zaměstnavatele? Náš obchodní partner, Advokátní kancelář Taylor Wessing, zareagoval na dotazy klientů a vydal tiskovou zprávu, ve které odpovídají na nejčastější otázky.

celý článek

Překvapení je venku! Přednáška online pro všechny


Patříte k těm, kteří ze dne na den změnili některé postupy a věci ve firmě, protože prostě bylo třeba? Tak to máme něco společného. Abychom co nejvíce podpořili naše klienty, spouštíme online přednášku, která měla původně jít ven až v srpnu.

celý článek