Typický den konzultanta Performia: Schůzky, schůzky a schůzky!

Jedním z hlavních důvodů úspěchu firmy Performia, a tím pádem i úspěchu našich klientů, je bezesporu kvalitní a profesionální práce našich konzultantek. Proto bychom vám v tomto speciálním vydání časopisu rádi poodhalili, jak vypadá takový typický den jedné z konzultantek. Konkrétně jsme byli na stopě konzultantce a obchodnici Renatě Krutské.

Úspěch konzultanta souvisí bezpochyby s dobrou organizací práce a hlavně času. Renča má na starosti regiony Praha, Plzeň a Severočeský kraj. Její den začíná budíkem v půl osmé ráno a na první schůzku doráží asi v devět hodin. Ve svém denním časovém harmonogramu dodržuje pevně stanovené termíny schůzek.

Tyto časy schůzek má výborně zažité, dobře se jí pamatují a pomáhají jí udržet přehled a řád v diáři. Na každou schůzku si vyhrazuje jednu až dvě hodiny.

Mezi schůzkami Renata běžně vyřizuje administrativu

Mezi schůzkami Renata běžně vyřizuje administrativu

Mezi schůzkami Renča průběžně vyřizuje administrativu – odpovídá na e-maily, vyřizuje telefonáty s klienty a tak dále. V rámci schůzek se Renča věnuje jak potenciálním, tak i stávajícím klientům, se kterými rozebírá situaci v jejich firmě, hledá s nimi možná řešení, snaží se konkrétně poradit a odpovídá na všechny dotazy, což je pro ni nezbytnou součástí budování vzájemného vztahu. Renatini klienti dobře vědí, že se na ni mohou se vším obrátit.

Renčin den ale častokrát nekončí ani v pozdních odpoledních hodinách. Nejednou se po celém dni večer věnuje ještě vyhodnocování U-testů osobnosti, pomáhá s vyhodnocením i klientům, kteří se rozhodnou otestovat sami sebe, odpovídá na e-maily, připravuje podklady pro klienty a v neposlední řadě zpracovává poptávky po službách Performia – vysvětluje, jak která služba funguje, jak probíhá dodání a v čem jim může pomoci.

Jak a s čím dnes Renča konkrétně pomohla?

Renča jednomu ze svých klientů pomohla otestovat U-testem osobnosti jeho interní zaměstnance, jde vlastně o takový menší personální audit u čtyř zaměstnanců. Prvním krokem bylo stanovit si s klientem důvod testování, co od něho klient očekává a k čemu by výsledky chtěl dále použít. Hlavním účelem testování bylo podpořit produkci těchto lidí.

Je pátek, a protože všichni čtyři zaměstnanci již vyplnili své U-testy osobnosti, Renčiným úkolem je dát jim zpětnou vazbu ohledně výsledků testu. To, proč jim výsledky testů předává je, aby pochopili přínos testování (že to není nic, čeho by se měli bát), dozvěděli se něco více o sobě a hlavně, aby dostali radu či nástroj k tomu, jak zvýšit svoji produktivitu. To byl totiž zásadní důvod tohoto testování.

Renča odchází s dobrým pocitem, že pomohla nejen firmě posunout svůj tým dál, ale i čtyřem jejím zaměstnancům pochopit, co mohou nejen pro firmu, ale i pro sebe udělat lépe.

Konzultanti nechodí jen „na kafíčka“

Při rozhovoru jsem si uvědomila, jak je tato práce náročná a hlavně zodpovědná. Ne málo lidí si myslí, že konzultanti a obchodníci chodí celý den „na kafíčka“ se svými klienty. Není to ale úplně tak.

Konzultanta ale nejčastěji zastihnete na schůzce s klientem, kde se konstruktivně snaží pomoci, nebo ho uvidíte vyřizovat telefonáty a e-maily, zatímco se přesouvá z místa na místo. Celý den jsou v podstatě „v běhu“. Obdivuji schopnost konzultantů udržet si přehled, mezi schůzkami vyřizovat administrativu, a to vše zvládat s ledovým klidem.


Dovedete si představit, že takovou práci děláte?

Zrovna obsazujeme pozici konzultanta (obchodníka) v Praze.
Více informací najdete v sekci kariéra.


Před prvním seminářem jsem chtěla utéct domů, říká Hana Slačálková


Hanka Slačálková je důkazem o tom, že když se chce, tak to jde. Začala od nuly a v  Performii se vypracovala k bodu, kdy zastává několik postů naráz. I přes pracovní vypětí si vždy udržuje úsměv na rtech. Co dělá, když zrovna nepracuje? A jaké vztahy má se svými klienty? 

celý článek

Uspořádali jsme webinář pro licencované klienty. Tématem byla motivace


Webinářů není nikdy dost, a tak jsme se rozhodli udělat i speciální webinář pro naše „VIP klienty“, tedy ty, kteří neomezeně využívají online nástrojů Performie. O čem se konkrétně mluvilo?

celý článek

Máme PODCAST! O čem? No přeci o lidech


O našem video seriálu rozhovorů O LIDECH s Lucií Spáčilovou jste určitě slyšeli. Velkou novinkou ale je, že jsme ho konečně přetvořili také v PODCAST (audio verzi, kterou si poslechnete hned v několika aplikacích)! Kde konkrétně si ho můžete poslechnout?

celý článek

Již posedmé v řadě je česká Performia nejlepší na světě


Každý rok překonávat vlastní výsledky je náročné. O to větší radost máme vždy, když je první místo naše. I tento rok se konala mezinárodní konference Performia International a i letos se Performia Česká republika stala nejlepší pobočkou na světě.

celý článek