Barbora Hartmannová

Bára má v Performii na starosti hlavně fungující marketing a PR, tedy vše, aby o nás klienti věděli a my zároveň věděli co nejvíce o nich. Komunikuje s médii a své novinářské vzdělání používá k tomu, aby náš časopis Dobrodružství personalistiky byl pro klienty co nejzajímavější. Na svědomí má třeba i tyto webové stránky a svou prací dnes inspiruje další pobočky Performia ve světě.
"Mým cílem je, aby všechny české firmy věděly, kdo je Performia a jak jim můžeme být prospěšní. A také aby naši klienti věděli, co se u nás děje a jak je můžeme podpořit," říká o své práci Bára.
Když má Bára trochu volného času, čte, učí se španělsky, tancuje street dance, chodí do divadla, kina, na koncerty, cestuje, fotí a při tom všem se setkává se svými přáteli.

Co o její práci říkají klienti
"Během let naší neustále se rozšiřující spolupráce mi Bára přirostla k srdci. A kdybych měla stručně vyjádřit, jak ji vidím a vnímám, mám ji prostě a jednoduše ráda. Má široké a otevřené srdce, nadšení pro dobrou věc, je skvělý profesionál, ale hlavně skvělý a krásný člověk. Jsem ráda, že nás práce dala dohromady. A i když jsme obě prací zavaleny a vidíme se naživo ve skutečnosti párkrát v roce, vím, že jsme stále "ve spojení". Víc takových "Barborek" kolem."
Jana Jenšíková, šéfredaktorka časopisu TRADE NEWS, Age management a TECH EDU
"Tak to je pecka! Zatím nejlepší číslo! Velmi inspirativní.
Při čtení některých inzerátů jsem měl husí kůži."
Ing. Roman Galuszka, jednatel společnosti Schoeller Allibert s.r.o. o časopisu
DOBRODRUŽSTVÍ PERSONALISTIKY č. 17 – Kreativita v náboru