Co dělat v létě v práci? Využít ho naplno!

Co dělat v létě v práci? Ať už Vás čeká okurková sezóna nebo naopak fůra práce, možná Vás v něčem můžeme podpořit. Co na léto chystá Performia a jak to může být prospěšné právě Vám?

I když se samozřejmě na nějakou tu dovolenou přes léto většina členů Performia týmu chystá, zároveň jsou pro nás letní měsíce ve znamení velmi intenzivního dotahování věcí, které si před sebou někdy kvůli hromadě práce neseme. Proč to tak je? Protože to v Performii máme trochu jinak s ukončováním roku, a tak nám končí Performia rok už s koncem srpna. Pro nás tedy bude léto ve znamení dotahování osobních plánů a chystání se na další mezinárodní konferenci, kterou máme tentokrát začátkem září na Slovensku. 

Dost ale o nás. Nám záleží hlavně na Vás - našich klientech a "fanoušcích", které chceme v létě co nejvíce podpořit v tom, co mají v plánu. Využijte to, co chystáme, a zlepšete ve svém pracovním prostředí třeba jen jednu malou věc.

Klasika

Možná právě během léta se ve firmách, kde je to tak trochu volnější, najde čas na doplňování a prohlubování znalostí a umu, který se pak celý rok hodí. Kromě seminářů klíčových, bez kterých už se dnes úspěšná firma, která chce převzít zodpovědnost za oblast výběru a hodnocení lidí, neobejde, tu jsou ještě dvě další varianty.

Klíčové semináře

Jaké to jsou? 

  • Jak vytvořit a udržet skvělý tým
  • Jak se vyznat v lidech a využít jejich potenciál

A v létě se na ně můžete přihlásit do Prahy i do Brna. Jen moc neváhejte, poměrně rychle se nám plní.

Marta Machovská

Seminář pro celý management

Věděli jste, že je možné naše semináře přenést z klasické podoby v seminární místnosti i k Vám do firmy a předat co nejvíce toho, co o najímání a hodnocení lidí víme, přímo všem vašim klíčovým lidem? Výhoda? Celkově je to mnohem levnější a hlavně tím rovnou "nasákne" celá firma a Vám se potom všechny zlepšováky daří prosadit mnohem rychleji.

Zvažujete něco takového? Stačí se ozvat své Performia konzultance nebo komukoliv z nás.
 

Workshop pro ty nejlepší

Už jste absolvovali alespoň seminář Jak vytvořit a udržet skvělý tým, ale ještě pořád existují kandidáti, u kterých i po hodinovém pohovoru stále tápete? Je to přirozené, ale můžeme to s Vámi ještě více vyladit a dodat Vám tolik potřebnou jistotu.

Přihlaste se na poslední místa nového workshopu Profesionálem ve vedení pohovorů


Čtení na léto

Taky se jako my častokrát ani o dovolené neudržíte a čtete něco, co Vás posouvá právě v pracovní oblasti? Je to celkem jasné, protože máte konečně čas se zastavit a nechat se inspirovat. Pak se Vám možná bude hodit i něco od nás.

Brožura 5 klíčů

Potřebujeme posily, ale není kdy je hledat

Potřebujete do druhé poloviny roku posily do týmu, ale nemáte kapacitu se výběru věnovat zejména ve chvíli, kdy čekáte větší příliv uchazečů na pozici? Nebo se jednoduše při pohledu na množství práce spojené s najímáním cítíte podobně jako pán na obrázku výše?

I když máme omezené kapacity, můžeme Vám s tím pomoci naší službou Pronájem profesionální personalisty (neoficiálně nazváno "3P").

Moc práce? Podpoříme Vás

Věděli jste, že celá akce obsazení pozice novým pracovníkem obsahuje:

  • silný záměr a pozornost od myšlenky až po etablování někoho zodpovědného;
  • 10 až 40 hodin administrativní práce spojené se zadáváním inzerce, správou kandidátů, počáteční i průběžnou komunikací s uchazeči a další správou zveřejněných inzerátů;
  • další čas a pozornost při odborném posuzování kandidátů ve snaze odfiltrovat ty, kteří stojí za další pozornost a další posouzení (telefonické, osobní nebo pomocí on-line dotazníků podle možností a situace);
  • správné a odpovědné rozhodování bez kompromisů, tak aby byl tým opravdu posílen novým členem?

Značnou část z tohoto seznamu můžeme vzít na sebe a ušetřit Vám čas a starosti a pustit k Vám už jen uchazeče, kteří mají potenciál a jsou zaměřeni na dosahování pracovních výsledků.

Za posledních 7 let máme za sebou více než 400 takovýchto projektů. Velmi rádi Vám propůjčíme naše zkušenosti a ušetříme Vám čas, energii a možná i pár šedivých vlasů při hledání pomocníků, kteří Vás podpoří třeba právě v dotahování cílů pro rok 2018.
 

Zajímá Vás 3P? Ozvěte se nám.

Napadá Vás ještě nějaká varianta, kterou bychom Vás mohli podpořit v tom, abyste si užili léto a zároveň jej využili na maximum a měli dobrý pocit? Dejte nám vědět, i kdyby to bylo jen popovídání si o tom, jak se Vám v létě daří.

KRÁSNÉ A SPLNĚNÝCH CÍLŮ PLNÉ LÉTO PŘEJEME!


Ozvěte se nám a my Vám pomůžeme!


I v roce 2020 se můžete těšit na oblíbené i nové semináře z dílny Performia


Česká Performia v roce 2019 načala svůj patnáctý rok na českém trhu a nabídla Vám nepřeberné množství workshopů a seminářů. A jinak tomu nebude ani v roce 2020. V něm pro Vás chystáme hned několik akcí. Pojďme se podívat, co jsme si pro Vás připravili.

celý článek

Najdi si spolupracovníka, nejen o tom byly Performia Brunche


20. listopadu v Praze a 21. listopadu ve Valticích se uskutečnily další PERFORMIA BRUNCHE, na kterých se pravidelně schází naši VIP licencovaní klienti a předávají si na nich hodnotné informace a tipy z praxe. Tentokrát na téma Doporučování kandidátů našimi zaměstnanci.

celý článek

Napsali jsme další články: Brand zaměstnavatele a kreativita v Austrálii


Performia má po světě 30 poboček a tou nejúspěšnější se začátkem září 2019 stala již pošesté v řadě právě Performia Česká republika. Na mezinárodní konferenci Performia International, která se tentokrát konala v Holandsku (na jedné z poboček), jsme si převzali již šestou zlatou hvězdu za nejvýrazněji expandující zemi uplynulého roku.

celý článek

Performia již popáté zaplnila všechny židle na HR Days!


Koncem října proběhl již 9. ročník veletrhu HR Days, na kterém popáté v řadě za sebou vystoupila naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová se svou přednáškou ŠÉF NEBO PERSONALISTA: Kdo má pravdu?. Za Performii vystoupila na konferenci i trenérka a konzultantka Hana Slačálková se svojí přednáškou o brandu zaměstnavatele.

celý článek