Je libo článek o spícím potenciálu či dobrém markeťákovi?

Může se zdát, že kvůli menšímu počtu dní toho člověk v únoru tolik nestihne. Ale u nás to rozhodně neplatí. V minulém měsíci jsme byli pořádně aktivní a psali o sto šest. Načerpejte inspiraci v našich textech. Přečtěte si články, které jsme napsali do médií, nebo si objednejte nové číslo časopisu
Dobrodružství personalistiky.


Nové číslo časopisu Dobrodružství personalistiky je věnováno produktivitě

Vydali jsme dvacáté třetí číslo našeho časopisu Dobrodružství personalistiky. Tentokrát jsme se zaměřili na produktivitu, která patří k tomu nejdůležitějšímu, co prověřovat při výběrovém řízení. 

V časopise najdete rozhovor s Martinou Zacharovou a Lucií Veverkovou, ředitelkou a personalistkou ze společnosti PAS, s r.o.  a matkou a dcerou v jednom.

Proč jsme tak fixovaní na první dojem, si můžete přečíst v článku, který napsal Mårten Runow, zakladatel Performia International. 


Proč může výběrové řízení trvat i několik měsíců, si můžete přečíst v HR News 

Výběrové řízení, co trvá 5 měsíců. Noční můra, říkáte? I taková situace může nastat, když se nespokojíte s kompromisem.

Pokud hledáte toho pravého/pravou, může Váš výběr trvat. Podívejte se s námi na detaily tohoto sáhodlouhého „výběrka“ a zjistěte, v čem se výběrové řízení podobá houbaření a proč je někdy dobré si počkat, i když včera bylo pozdě.


Jak najít toho pravého „markeťáka", který pouze neutratí Vaše peníze, si můžete přečíst v TRADE NEWS

Pokud se „markeťáka“ zeptáte, za co ho šéf platil, odpověď Vás někdy může šokovat. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. 

Někteří si totiž myslí, že čím víc peněz z rozpočtu utratí, tím byli úspěšnější. Když se jich ale zeptáte na výsledky, už tak sebejistě nemluví.

Jak ale najít člověka, který neutratí všechny vaše peníze a způsobí, že marketing bude opravdu účinný?


Článek „Interní nesoulad - spící potenciál“ vyšel v časopise HR Forum

Různé generace, různé kultury, různá pohlaví, různá úroveň vzdělání, specifika různých oborů nebo pozic v rámci firmy a možná ještě další „rozdílnosti“ mohou nejednoho HR manažera nebo ředitele firmy potrápit. Ve většině případů totiž interní problémy, převyšují ty externí. 

Jak to vše skloubit? A jak nebýt zaujatý, nebo naopak příliš benevolentní v náročných situacích? 

Zdroj fotografií: Freepik.com

Pokud chcete zůstat v obraze a dostávat zaručené a fungující rady,
přihlaste se k odběru našich TIPŮ A TRIKŮ. 


Co se děje v Performii 3-2024


Co se v Performii událo na začátku roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek

V Brně se konal den otevřených dvěří. Jak probíhal?


V pátek 26. ledna naše nové kanceláře v Brně v rámci dne otevřených dveří přivítaly mnoho návštěvníků. Zvaný byl každý, a tak není divu, že bylo na pobočce rušno, veselo a celý den se nesl ve znamená dobré nálady a voňavé kávy doplněné krásným a chutným občerstvením.

celý článek

Co vás čeká s Performií v dalším roce? 


Další rok je za námi. Rok plný seminářů, konferencí, inspirativních setkání a schůzek s našimi klienty. Možná už jste zjistili, že s Performií se nikdy nenudíte. Jinak tomu nebude ani v roce 2024. Přesvědčte se sami, jak nabitý program pro vás na další rok chystáme.

celý článek

Co se děje v Performii 11-2023


Co se v Performii událo na podzim roku 2023? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto shrnutí.

celý článek