Je libo článek o spícím potenciálu či dobrém markeťákovi?

Může se zdát, že kvůli menšímu počtu dní toho člověk v únoru tolik nestihne. Ale u nás to rozhodně neplatí. V minulém měsíci jsme byli pořádně aktivní a psali o sto šest. Načerpejte inspiraci v našich textech. Přečtěte si články, které jsme napsali do médií, nebo si objednejte nové číslo časopisu
Dobrodružství personalistiky.


Nové číslo časopisu Dobrodružství personalistiky je věnováno produktivitě

Vydali jsme dvacáté třetí číslo našeho časopisu Dobrodružství personalistiky. Tentokrát jsme se zaměřili na produktivitu, která patří k tomu nejdůležitějšímu, co prověřovat při výběrovém řízení. 

V časopise najdete rozhovor s Martinou Zacharovou a Lucií Veverkovou, ředitelkou a personalistkou ze společnosti PAS, s r.o.  a matkou a dcerou v jednom.

Proč jsme tak fixovaní na první dojem, si můžete přečíst v článku, který napsal Mårten Runow, zakladatel Performia International. 


Proč může výběrové řízení trvat i několik měsíců, si můžete přečíst v HR News 

Výběrové řízení, co trvá 5 měsíců. Noční můra, říkáte? I taková situace může nastat, když se nespokojíte s kompromisem.

Pokud hledáte toho pravého/pravou, může Váš výběr trvat. Podívejte se s námi na detaily tohoto sáhodlouhého „výběrka“ a zjistěte, v čem se výběrové řízení podobá houbaření a proč je někdy dobré si počkat, i když včera bylo pozdě.


Jak najít toho pravého „markeťáka", který pouze neutratí Vaše peníze, si můžete přečíst v TRADE NEWS

Pokud se „markeťáka“ zeptáte, za co ho šéf platil, odpověď Vás někdy může šokovat. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. 

Někteří si totiž myslí, že čím víc peněz z rozpočtu utratí, tím byli úspěšnější. Když se jich ale zeptáte na výsledky, už tak sebejistě nemluví.

Jak ale najít člověka, který neutratí všechny vaše peníze a způsobí, že marketing bude opravdu účinný?


Článek „Interní nesoulad - spící potenciál“ vyšel v časopise HR Forum

Různé generace, různé kultury, různá pohlaví, různá úroveň vzdělání, specifika různých oborů nebo pozic v rámci firmy a možná ještě další „rozdílnosti“ mohou nejednoho HR manažera nebo ředitele firmy potrápit. Ve většině případů totiž interní problémy, převyšují ty externí. 

Jak to vše skloubit? A jak nebýt zaujatý, nebo naopak příliš benevolentní v náročných situacích? 

Zdroj fotografií: Freepik.com

Pokud chcete zůstat v obraze a dostávat zaručené a fungující rady,
přihlaste se k odběru našich TIPŮ A TRIKŮ. 


Koronavirus a pracovní právo. Otázky a odpovědi


Rozhodně nechceme nikoho plašit a zabývat se tady šířením Koronaviru. Co je ale potřeba udělat, je podívat se na Koronavirus z pohledu pracovního práva. Jak přistupovat k zaměstnanci v nařízené karanténě? Nebo jaké jsou možnosti a povinnosti zaměstnavatele? Náš obchodní partner, Advokátní kancelář Taylor Wessing, zareagoval na dotazy klientů a vydal tiskovou zprávu, ve které odpovídají na nejčastější otázky.

celý článek

Překvapení je venku! Přednáška online pro všechny


Patříte k těm, kteří ze dne na den změnili některé postupy a věci ve firmě, protože prostě bylo třeba? Tak to máme něco společného. Abychom co nejvíce podpořili naše klienty, spouštíme online přednášku, která měla původně jít ven až v srpnu.

celý článek

Pracujeme bez přestávky. Na co se můžete těšit?


Vlivům aktuálního dění se nikdo nevyhne. A to ani my. Kvůli okolnostem jsme byli nuceni posunout nejbližší termíny většiny seminářů, ale to neznamená, že Vám nemůžeme být dále nápomocni. Právě teď intenzivně pracujeme na několika věcech.

celý článek

V Performii mě nechali dokázat, že na to mám, říká Renata Krutská


Průměrný člověk v práci stráví až třetinu života, a proto je důležité, dělat něco, co vás opravdu baví a naplňuje. Své o tom ví i Renata Krutská, která svou „vysněnou práci“ našla v Performii. Zastává tu pozici regionálního partnera a patří k nejlepším prodejcům v české pobočce i mezinárodně.

celý článek