Je libo článek o spícím potenciálu či dobrém markeťákovi?

Může se zdát, že kvůli menšímu počtu dní toho člověk v únoru tolik nestihne. Ale u nás to rozhodně neplatí. V minulém měsíci jsme byli pořádně aktivní a psali o sto šest. Načerpejte inspiraci v našich textech. Přečtěte si články, které jsme napsali do médií, nebo si objednejte nové číslo časopisu
Dobrodružství personalistiky.


Nové číslo časopisu Dobrodružství personalistiky je věnováno produktivitě

Vydali jsme dvacáté třetí číslo našeho časopisu Dobrodružství personalistiky. Tentokrát jsme se zaměřili na produktivitu, která patří k tomu nejdůležitějšímu, co prověřovat při výběrovém řízení. 

V časopise najdete rozhovor s Martinou Zacharovou a Lucií Veverkovou, ředitelkou a personalistkou ze společnosti PAS, s r.o.  a matkou a dcerou v jednom.

Proč jsme tak fixovaní na první dojem, si můžete přečíst v článku, který napsal Mårten Runow, zakladatel Performia International. 


Proč může výběrové řízení trvat i několik měsíců, si můžete přečíst v HR News 

Výběrové řízení, co trvá 5 měsíců. Noční můra, říkáte? I taková situace může nastat, když se nespokojíte s kompromisem.

Pokud hledáte toho pravého/pravou, může Váš výběr trvat. Podívejte se s námi na detaily tohoto sáhodlouhého „výběrka“ a zjistěte, v čem se výběrové řízení podobá houbaření a proč je někdy dobré si počkat, i když včera bylo pozdě.


Jak najít toho pravého „markeťáka", který pouze neutratí Vaše peníze, si můžete přečíst v TRADE NEWS

Pokud se „markeťáka“ zeptáte, za co ho šéf platil, odpověď Vás někdy může šokovat. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. 

Někteří si totiž myslí, že čím víc peněz z rozpočtu utratí, tím byli úspěšnější. Když se jich ale zeptáte na výsledky, už tak sebejistě nemluví.

Jak ale najít člověka, který neutratí všechny vaše peníze a způsobí, že marketing bude opravdu účinný?


Článek „Interní nesoulad - spící potenciál“ vyšel v časopise HR Forum

Různé generace, různé kultury, různá pohlaví, různá úroveň vzdělání, specifika různých oborů nebo pozic v rámci firmy a možná ještě další „rozdílnosti“ mohou nejednoho HR manažera nebo ředitele firmy potrápit. Ve většině případů totiž interní problémy, převyšují ty externí. 

Jak to vše skloubit? A jak nebýt zaujatý, nebo naopak příliš benevolentní v náročných situacích? 

Zdroj fotografií: Freepik.com

Pokud chcete zůstat v obraze a dostávat zaručené a fungující rady,
přihlaste se k odběru našich TIPŮ A TRIKŮ. 


Jak je důležité míti personalistu? O tom v novém čísle Dobrodružství personalistiky


Další vydání časopisu Dobrodružství personalistiky právě opustilo tiskárnu. Můžete se pustit do čtení! Tentokrát jsme se zaměřili na téma Šéf a jeho lidé: Jak je důležité míti personalistu.

celý článek

Podzim plný HR akcí: Kde se uvidíme?


Tento podzim bude nabitý vzdělávacími událostmi! Přijďte načerpat inspiraci v oblasti budování úspěšných týmů. Můžeme se potkat v Praze, v Brně a nebo také online.

celý článek

Jak najímá Performia a proč nám to někdy tak trvá?


Možná jste si toho všimli. Stále o tom mluvíme, propagujeme, že někoho hledáme, a některé pozice máme otevřené i nemálo měsíců. Ano, jsme tak vybíraví. Máme opravdu nemalé nároky. Ale nejsou to nároky, na které mohou být kandidáti zvyklí od tradičních zaměstnavatelů.

celý článek

Co se děje v Performii 8-2021


Co se v Performii událo v létě 2021 a co z toho budete mít vy? To se dozvíte v sprnovém shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii".

celý článek