Je libo článek o spícím potenciálu či dobrém markeťákovi?

Může se zdát, že kvůli menšímu počtu dní toho člověk v únoru tolik nestihne. Ale u nás to rozhodně neplatí. V minulém měsíci jsme byli pořádně aktivní a psali o sto šest. Načerpejte inspiraci v našich textech. Přečtěte si články, které jsme napsali do médií, nebo si objednejte nové číslo časopisu
Dobrodružství personalistiky.


Nové číslo časopisu Dobrodružství personalistiky je věnováno produktivitě

Vydali jsme dvacáté třetí číslo našeho časopisu Dobrodružství personalistiky. Tentokrát jsme se zaměřili na produktivitu, která patří k tomu nejdůležitějšímu, co prověřovat při výběrovém řízení. 

V časopise najdete rozhovor s Martinou Zacharovou a Lucií Veverkovou, ředitelkou a personalistkou ze společnosti PAS, s r.o.  a matkou a dcerou v jednom.

Proč jsme tak fixovaní na první dojem, si můžete přečíst v článku, který napsal Mårten Runow, zakladatel Performia International. 


Proč může výběrové řízení trvat i několik měsíců, si můžete přečíst v HR News 

Výběrové řízení, co trvá 5 měsíců. Noční můra, říkáte? I taková situace může nastat, když se nespokojíte s kompromisem.

Pokud hledáte toho pravého/pravou, může Váš výběr trvat. Podívejte se s námi na detaily tohoto sáhodlouhého „výběrka“ a zjistěte, v čem se výběrové řízení podobá houbaření a proč je někdy dobré si počkat, i když včera bylo pozdě.


Jak najít toho pravého „markeťáka", který pouze neutratí Vaše peníze, si můžete přečíst v TRADE NEWS

Pokud se „markeťáka“ zeptáte, za co ho šéf platil, odpověď Vás někdy může šokovat. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. 

Někteří si totiž myslí, že čím víc peněz z rozpočtu utratí, tím byli úspěšnější. Když se jich ale zeptáte na výsledky, už tak sebejistě nemluví.

Jak ale najít člověka, který neutratí všechny vaše peníze a způsobí, že marketing bude opravdu účinný?


Článek „Interní nesoulad - spící potenciál“ vyšel v časopise HR Forum

Různé generace, různé kultury, různá pohlaví, různá úroveň vzdělání, specifika různých oborů nebo pozic v rámci firmy a možná ještě další „rozdílnosti“ mohou nejednoho HR manažera nebo ředitele firmy potrápit. Ve většině případů totiž interní problémy, převyšují ty externí. 

Jak to vše skloubit? A jak nebýt zaujatý, nebo naopak příliš benevolentní v náročných situacích? 

Zdroj fotografií: Freepik.com

Pokud chcete zůstat v obraze a dostávat zaručené a fungující rady,
přihlaste se k odběru našich TIPŮ A TRIKŮ. 


Velká novinka je na světě! Vytvořte a udržte s námi skvělý tým


Víte, jak poznat srdcaře? Máte správně nastavené podmínky home officu? Pracujete na zvyšování zodpovědnosti? Praktické rady a informace k těmto tématům najdete v našem zbrusu novém e-booku. Že ho ještě nemáte?

celý článek

Rok Performia 2020 v číslech


Rok 2020 nebyl klasický. Na několik měsíců se veškeré události zastavily a život se utlumil. Některé to ale nezastavilo a vymýšleli způsob, jak pracovat i přes omezení. Jak jsme na tom byli my v Performii?

celý článek

Představujeme zlatou zeď slávy Performie. Přidáte se?


Za těch šestnáct let co Performia působí na českém trhu, se na nás obrátilo několik stovek firem, které potřebovaly pomoct s výběrem. A my jsme rádi, že několik z nich se rozhodlo stát VIP klienty, tedy těmi, kteří mají neomezený přístup k online systému. A jako projev vděku jsme vytvořili jejich zlatou zeď slávy. .

celý článek

Proč jsou seveřané nejšťastnějšími lidmi na světě? Na to odpověděli tři šéfové severských poboček Performie


V čem se liší severské státy od zbytku Evropy? A proč podle průzkumů jsou právě zaměstnanci severských firem jedni z nejšťastnějších na světě? Na to odpovídali představitele Performia International, kteří poskytli rozhovor pro časopis Trade News.

celý článek