Je libo článek o spícím potenciálu či dobrém markeťákovi?

Může se zdát, že kvůli menšímu počtu dní toho člověk v únoru tolik nestihne. Ale u nás to rozhodně neplatí. V minulém měsíci jsme byli pořádně aktivní a psali o sto šest. Načerpejte inspiraci v našich textech. Přečtěte si články, které jsme napsali do médií, nebo si objednejte nové číslo časopisu
Dobrodružství personalistiky.


Nové číslo časopisu Dobrodružství personalistiky je věnováno produktivitě

Vydali jsme dvacáté třetí číslo našeho časopisu Dobrodružství personalistiky. Tentokrát jsme se zaměřili na produktivitu, která patří k tomu nejdůležitějšímu, co prověřovat při výběrovém řízení. 

V časopise najdete rozhovor s Martinou Zacharovou a Lucií Veverkovou, ředitelkou a personalistkou ze společnosti PAS, s r.o.  a matkou a dcerou v jednom.

Proč jsme tak fixovaní na první dojem, si můžete přečíst v článku, který napsal Mårten Runow, zakladatel Performia International. 


Proč může výběrové řízení trvat i několik měsíců, si můžete přečíst v HR News 

Výběrové řízení, co trvá 5 měsíců. Noční můra, říkáte? I taková situace může nastat, když se nespokojíte s kompromisem.

Pokud hledáte toho pravého/pravou, může Váš výběr trvat. Podívejte se s námi na detaily tohoto sáhodlouhého „výběrka“ a zjistěte, v čem se výběrové řízení podobá houbaření a proč je někdy dobré si počkat, i když včera bylo pozdě.


Jak najít toho pravého „markeťáka", který pouze neutratí Vaše peníze, si můžete přečíst v TRADE NEWS

Pokud se „markeťáka“ zeptáte, za co ho šéf platil, odpověď Vás někdy může šokovat. „Za to, abych utratil marketingový budget, a to se mi vždycky povedlo,“ odpovídá s jistotou. 

Někteří si totiž myslí, že čím víc peněz z rozpočtu utratí, tím byli úspěšnější. Když se jich ale zeptáte na výsledky, už tak sebejistě nemluví.

Jak ale najít člověka, který neutratí všechny vaše peníze a způsobí, že marketing bude opravdu účinný?


Článek „Interní nesoulad - spící potenciál“ vyšel v časopise HR Forum

Různé generace, různé kultury, různá pohlaví, různá úroveň vzdělání, specifika různých oborů nebo pozic v rámci firmy a možná ještě další „rozdílnosti“ mohou nejednoho HR manažera nebo ředitele firmy potrápit. Ve většině případů totiž interní problémy, převyšují ty externí. 

Jak to vše skloubit? A jak nebýt zaujatý, nebo naopak příliš benevolentní v náročných situacích? 

Zdroj fotografií: Freepik.com

Pokud chcete zůstat v obraze a dostávat zaručené a fungující rady,
přihlaste se k odběru našich TIPŮ A TRIKŮ. 


Další webinář na cestě. Rozhýbejte znovu svůj tým s Lucií Spáčilovou


Už teď si spolu s námi můžete začít plánovat aktivity na září. Připravili jsme pro vás další webinář, který povede výkonná ředitelka Performie Lucie Spáčilová. Tak ho nezmeškejte.

celý článek

Přesun roku. Konference moderní trendy HR 2020 už v říjnu


Někdy věci nejdou tak, jak si je naplánujete, a tak kvůli pandemii naše Konference moderní trendy HR 2020 neproběhne v květnu, ale až v říjnu. A protože jsme na ní intenzivně pracovali, máte se na co těšit. Koho můžete potkat a co budeme probírat?

celý článek

Úspěšný webinář za námi. Na dalším vás přivítá Lucie Spáčilová


Ve čtvrtek 16. července jsme uspořádali další webinář, který byl obdobně úspěšný jako náš první. A tím rozhodně nekončíme. Na tom příštím vás přivítá výkonná ředitelka Performie Lucie Spáčilová.

celý článek

Dana Součková: Jak se z učitelky stala obchodnice


Dana Součková je všem známá jako velký optimista s úsměvem na tváři. Ačkoliv před Performií obchodníka nedělala, rozhodla se opustit školství a vydat se zkusit neznámé. Největší radost má ve chvíli, kdy svým klientům může pomoct.

celý článek