Lucie Spáčilová: Úspěch firmy spočívá v dobré komunikaci vedoucích s jejich lidmi
Tags: Novinky
30. září 2019
Nízká nezaměstnanost změnila HR politiku ve firmách. Do popředí zájmu se dostal zaměstnanec. Personální oddělení vymýšlí další a další benefity a výhody, jen aby do firmy nalákalo nové zaměstnance. Na druhou stranu do podniků přišli i nekvalitní jedinci, kteří firmě neprospívají. Co na celou situací říká ředitelka české pobočky Performie, Lucie Spáčilová?
Kvůli nesnadné situaci se mnoho firem předhání v poskytování benefitů a zvyšování nástupního platu. To ale vede k situaci, kdy se bouří stávající zaměstnanci. Ti pak požadují adekvátní dorovnání, čímž se firma dostane do pasti. Podle Lucie Spáčilové nejdůležitější je se zaměstnanci komunikovat, předkládat jim cíle firmy, kam se firma bude posouvat.
V rozhovoru se mimo jiné zmiňuje, co by pro firmy mělo být nejdůležitější, na co se dále zaměřit a jak fungují nejúspěšnější klienti Performie.
Rozhovor vyšel v magazínu Trade News.
Přečtěte si rozhovor s Lucií Spáčilovou: Aby se firmě vedlo dobře, musí vedení se svými lidmi komunikovat.
Zdroj fotografií: Trade News
Nejste si jistí, jak správně komunikovat s uchazečem nebo zaměstancem? Chtěli byste se v komunikaci zlepšít? Přihlaste se na Komunikační soustředění nejen pro personalisty.
Další články
Co se děje v Performii 12-2024
Co se v Performii událo na podzim roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto nabitém shrnutí.
celý článekCo v Performii chystáme na rok 2025?
Rok 2024 už se pomalu blíží ke svému konci. Byl opět plný seminářů, inspirativních setkání a schůzek s klienty. Opět se potvrzuje, že s Performií se prostě člověk nenudí. V tomto trendu hodláme pokračovat i v roce 2025. Abyste se na něj mohli těšit tolik, jako my, máme tu pro vás malou ochutnávku z toho, co všechno chystáme.
celý článekPrvní celodenní seminář v angličtině je za námi!
S velkou radostí a hrdostí oznamujeme, že naše kolegyně Hanka má za sebou svůj první celodenní seminář v angličtině! Tento významný milník nebyl jen o překonání jazykové bariéry, ale také o měsících intenzivních příprav.
celý článekZeptali jsme se klientů, jak vnímají Performii. Tady jsou výsledky
Udělali jsme průzkum vnímání značky Performia. Tady je zlomek z toho, co jsme o Performii zjistili od více než stovky našich klientů z řad zejména malých a středně velkých českých firem.
celý článek