Podpora prodeje: stabilní pilíř pro Performia konzultanta

Dagmar Jachková pracuje v Performii na pozici podpora prodeje. Dáša má na starosti hlavně to, aby naše konzultantky měly zaplněné diáře, a to jak schůzkami s novými klienty, tak i schůzkami s těmi stávajícími. Dáša na této pozici pracuje od listopadu 2015 na naší centrále v Praze. A jak se k nám vlastně dostala?

Sama Dáša na své začátky vzpomíná takto

„Začátek byl trošku zvláštní, protože jsem před tím jezdila občas okolo sídla společnosti Performia a říkala si: To je zajímavá budova, tam bych chtěla jednou pracovat. No a pak jsem jednou narazila na inzerát, že hledají podporu prodeje. Po vyplnění vstupních dotazníků mě čekal osobní pohovor, kde jsem mimo jiné dostala zpětnou vazbu ze svého dotazníku osobnosti. Dozvěděla jsem se, jaké mám silné stránky a kde jsou rezervy, co mi spíš vyhovuje a co ne. Sedělo to jak šnekovi ulita a nechápala jsem, jak je možné z toho testu tolik vyčíst, když mě tu nikdo nezná. To mě dostalo, navíc s takovým milým podáním, s jakým to bylo prezentováno od paní ředitelky, to znělo obzvlášť sympaticky.“

Dagmar Jachková, podpora prodeje v Performia

Dáša se u nás hlavně zaměřuje na to, aby naše konzultantky měly zaplněný kalendář, a to jak schůzkami s novými klienty, tak i schůzkami s těmi stávajícími. Dále se stará o to, aby se u nás návštěva cítila dobře. Pokud se někdo rozhodne nám zavolat, dovolá se Dáše a bude o něj postaráno jako v rukavičkách.

Dáši den začíná vždy kávou a zapnutím e-mailu. Za svým stolem denně vytočí až 50 telefonních čísel. Novým klientům představuje účel Performia a stávajícím domlouvá schůzky s jejich Performia konzultanty k udržení klientského standardu a spokojenosti. Za něco málo přes rok se Dáša v obvolávání a rozesílání pozvánek na naše akce natolik zefektivnila, že se jí klienti již začínají ozývat sami s tím, že by si rádi domluvili schůzku či přišli na naši přednášku o výběru zaměstnanců.

Schůzek Dáša domluví až 30 týdne a drží tak krásně zaplněné kalendáře Performia konzultantek, kterým to velice zefektivňuje jejich práci a šetří čas.

„Když vidím, že se má práce vyplácí, a že se z mnou osloveného kontaktu stane klient, dodá mi to energii. Je to občas náročné, ale co je velkou výhodou Performia je samotný tým. Je tu sehranost, soudržnost a sounáležitost, která směruje ke stejnému výsledku. Někdy mi to přijde jak fanouškovské nadšení z hokeje. Když se hraje – a to my si hrajeme, všichni se snaží přispět a přidat svůj díl koláče. A pak ho můžeme všichni „sníst“ – to je samozřejmě metafora, ale výsledek je stejný, prostě si pochutnáme," říká Dáša.

A jak hodnotí práci Dáši naše senior konzultantka Renata?

„Dáša je stabilní pilíř pro konzultanta. Když jste v pozici, kdy už nevíte kam dříve skočit, své pracovní síly máte na maximu a potřebujete ještě zvýšit výsledky. Co s tím? Pomůže Dáša! Je to někdo, kdo má v týmu cenu zlata, protože bez ní by konzultant neměl žádný čas navíc. Ušetří hodiny práce s databází a její administrací. Je ve spojení s důležitými i novými klienty. Díky Dáše mám čas na to, co máme rádi. A to je nesmírná odměna pro nás všechny. Proto je to ceněná pozice napříč celou firmou.“


Přidejte se k nám!

Zrovna hledáme novou podporu prodeje na naši brněnskou pobočku. Zajímá Vás to a chcete se stát součástí našeho týmu? Pro více informací včetně přihlášky do výběrového řízení klikněte SEM. Těšíme se na Vás!


HR specialistou snadno a rychle? Nikoli! Dřina, která se ale vyplatí


Práce s lidmi je mnohdy nesnadná a vyčerpávající. A co teprve výběr a hodnocení zaměstnanců a personalistika celkově? Pokud najdete cestu a systém, který vám vše usnadní, může vám spadnout obrovský kámen ze srdce. My v Performii na zlepšování této oblasti v Česku pracujeme už více než 15 let a máme vlastní systém a know-how, které pomohlo velkému počtu firem. Je to něco, v čem vidíš smysl? I ty se můžeš stát součástí týmu a zařadit se mezi nás! Momentálně totiž hledáme někoho na pozici regionálního partnera. 

celý článek

Přes deset let v jedné společnosti. Je to vůbec v dnešní době možné?


Iva Schulzová v současné době pracuje na pozici regionálního partnera. Navíc pomáhá klientům s výběrem šikovných lidí a věnuje se jejich individuálnímu tréninku. V Performii pracuje již téměř jedenáct let. Určitě je to něco, co se v dnešní době moc často nevidí. O to víc nás tedy zajímalo, jak to vidí sama Iva.

celý článek

Jan Piťha: Je snazší udělat z horolezce elektrikáře, než z elektrikáře horolezce


Najít všestranné zaměstnance není lehké. Své o tom ví i Jan Piťha, generální ředitel ve společnosti Backbone s. r. o, který přijal nabídku natočit rozhovor s Lucií Spáčilovou, výkonnou ředitelkou společnosti Performia.

celý článek

Rok Performia 2019 v číslech


Společnost Performia působí na českém trhu více než 15 let. Za tu dobu se rozrostl nejen počet našich klientů, ale také služeb, které dodáváme. Každý rok se snažíme překonat vlastní rekordy a být ještě lepší. A tak i v roce 2019 jsme se snažili obhájit zlato, rozšířit počet našich přednášek, worshopů nebo prodaných publikací. A se vší skromností můžeme říct, že se nám to povedlo. Což byla zásluha nejen nás, ale i našich klientů.

celý článek