Podpora prodeje: stabilní pilíř pro Performia konzultanta

Dagmar Jachková pracuje v Performii na pozici podpora prodeje. Dáša má na starosti hlavně to, aby naše konzultantky měly zaplněné diáře, a to jak schůzkami s novými klienty, tak i schůzkami s těmi stávajícími. Dáša na této pozici pracuje od listopadu 2015 na naší centrále v Praze. A jak se k nám vlastně dostala?

Sama Dáša na své začátky vzpomíná takto

„Začátek byl trošku zvláštní, protože jsem před tím jezdila občas okolo sídla společnosti Performia a říkala si: To je zajímavá budova, tam bych chtěla jednou pracovat. No a pak jsem jednou narazila na inzerát, že hledají podporu prodeje. Po vyplnění vstupních dotazníků mě čekal osobní pohovor, kde jsem mimo jiné dostala zpětnou vazbu ze svého dotazníku osobnosti. Dozvěděla jsem se, jaké mám silné stránky a kde jsou rezervy, co mi spíš vyhovuje a co ne. Sedělo to jak šnekovi ulita a nechápala jsem, jak je možné z toho testu tolik vyčíst, když mě tu nikdo nezná. To mě dostalo, navíc s takovým milým podáním, s jakým to bylo prezentováno od paní ředitelky, to znělo obzvlášť sympaticky.“

Dagmar Jachková, podpora prodeje v Performia

Dáša se u nás hlavně zaměřuje na to, aby naše konzultantky měly zaplněný kalendář, a to jak schůzkami s novými klienty, tak i schůzkami s těmi stávajícími. Dále se stará o to, aby se u nás návštěva cítila dobře. Pokud se někdo rozhodne nám zavolat, dovolá se Dáše a bude o něj postaráno jako v rukavičkách.

Dáši den začíná vždy kávou a zapnutím e-mailu. Za svým stolem denně vytočí až 50 telefonních čísel. Novým klientům představuje účel Performia a stávajícím domlouvá schůzky s jejich Performia konzultanty k udržení klientského standardu a spokojenosti. Za něco málo přes rok se Dáša v obvolávání a rozesílání pozvánek na naše akce natolik zefektivnila, že se jí klienti již začínají ozývat sami s tím, že by si rádi domluvili schůzku či přišli na naši přednášku o výběru zaměstnanců.

Schůzek Dáša domluví až 30 týdne a drží tak krásně zaplněné kalendáře Performia konzultantek, kterým to velice zefektivňuje jejich práci a šetří čas.

„Když vidím, že se má práce vyplácí, a že se z mnou osloveného kontaktu stane klient, dodá mi to energii. Je to občas náročné, ale co je velkou výhodou Performia je samotný tým. Je tu sehranost, soudržnost a sounáležitost, která směruje ke stejnému výsledku. Někdy mi to přijde jak fanouškovské nadšení z hokeje. Když se hraje – a to my si hrajeme, všichni se snaží přispět a přidat svůj díl koláče. A pak ho můžeme všichni „sníst“ – to je samozřejmě metafora, ale výsledek je stejný, prostě si pochutnáme," říká Dáša.

A jak hodnotí práci Dáši naše senior konzultantka Renata?

„Dáša je stabilní pilíř pro konzultanta. Když jste v pozici, kdy už nevíte kam dříve skočit, své pracovní síly máte na maximu a potřebujete ještě zvýšit výsledky. Co s tím? Pomůže Dáša! Je to někdo, kdo má v týmu cenu zlata, protože bez ní by konzultant neměl žádný čas navíc. Ušetří hodiny práce s databází a její administrací. Je ve spojení s důležitými i novými klienty. Díky Dáše mám čas na to, co máme rádi. A to je nesmírná odměna pro nás všechny. Proto je to ceněná pozice napříč celou firmou.“


Přidejte se k nám!

Zrovna hledáme novou podporu prodeje na naši brněnskou pobočku. Zajímá Vás to a chcete se stát součástí našeho týmu? Pro více informací včetně přihlášky do výběrového řízení klikněte SEM. Těšíme se na Vás!


I v roce 2020 se můžete těšit na oblíbené i nové semináře z dílny Performia


Česká Performia v roce 2019 načala svůj patnáctý rok na českém trhu a nabídla Vám nepřeberné množství workshopů a seminářů. A jinak tomu nebude ani v roce 2020. V něm pro Vás chystáme hned několik akcí. Pojďme se podívat, co jsme si pro Vás připravili.

celý článek

Najdi si spolupracovníka, nejen o tom byly Performia Brunche


20. listopadu v Praze a 21. listopadu ve Valticích se uskutečnily další PERFORMIA BRUNCHE, na kterých se pravidelně schází naši VIP licencovaní klienti a předávají si na nich hodnotné informace a tipy z praxe. Tentokrát na téma Doporučování kandidátů našimi zaměstnanci.

celý článek

Napsali jsme další články: Brand zaměstnavatele a kreativita v Austrálii


Performia má po světě 30 poboček a tou nejúspěšnější se začátkem září 2019 stala již pošesté v řadě právě Performia Česká republika. Na mezinárodní konferenci Performia International, která se tentokrát konala v Holandsku (na jedné z poboček), jsme si převzali již šestou zlatou hvězdu za nejvýrazněji expandující zemi uplynulého roku.

celý článek

Performia již popáté zaplnila všechny židle na HR Days!


Koncem října proběhl již 9. ročník veletrhu HR Days, na kterém popáté v řadě za sebou vystoupila naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová se svou přednáškou ŠÉF NEBO PERSONALISTA: Kdo má pravdu?. Za Performii vystoupila na konferenci i trenérka a konzultantka Hana Slačálková se svojí přednáškou o brandu zaměstnavatele.

celý článek