Co dělat, když měním práci

Kdy je ten pravý čas říct zaměstnavateli, že uvažuji o odchodu? Jak správně současné zaměstnání opustit?

Co mám dělat, když mám představu o pozici, kterou chci, ale ona se pořád neobjevuje? Proč je někdy dobré přihlásit se na novou pozici, i když některé požadavky z inzerátu nesplňuji? A jak správně přicházet v novém zaměstnání s náměty pro změnu, když chyby vidím už od prvního dne?

Na tyto a další otázky se pokusila Barbora HartmannováLucií Spáčilovou v tomto díle podcastu odpovědět.



„Člověk by se měl opravdu rychle rozmyslet, jestli chce změnit práci. Měl by to mít jako takový rychlý projekt. Najít si veškeré informace, které potřebuje, doptat se, zjistit si vše a pak se rychle rozhodnout. Protože zůstávat dlouhodobě v takovém tom stavu "nevím", je příšerné. Asi si to každý někdy zkusil, být v takovém tom nerozhodném stavu. Nikam to nevede, protože člověk nědělá žádný pokrok ani na tom místě kde teď je, ale zároveň se vlastně celkově nikam reálně neposouvá.“
Lucie Spáčilová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Chcete znát svůj skutečný potenciál a zjistit, co ve vás je?

Na to máme speciální seminář! Tak se přihlaste.


O lidech: Proč šéfové omlouvají své lidi, i když za to evidentně nestojí


Zažili jste někdy situaci, kdy váš kolega lhal, neplnil sliby, nebo si až příliš prodlužoval pauzy na oběd a jeho nadřízený s tím i přesto nic neudělal, a ještě ho omlouval? Barbora Hartmannová a Lucie Spáčilová v tomto díle podcastu mluvily o tom, proč se to vlastně děje a kam až omlouvání prohřešků může vést.

celý článek

Karel Dytrych: Neustálé zefektivňování je krysí závod, bez něj se ale tým neobejde


Karel Dytrych odpovídal na otázky: Proč bychom se vlastně měli pořád zefektivňovat? Jak je možné, že i přesto, že máme spousty nástrojů, co nám šetří čas, stále nemáme čas na pravidelný sport, spánek nebo koníčky? Jak přesvědčit i zaryté milovníky rutiny, aby začali používat nový nástroj k práci? A co dává víc zabrat? Dvě firmy, nebo dvě děti?

celý článek

O lidech: 5 tipů, jak najmout dobré lidi, i když na to nemám budget ani čas


Co mám dělat, když zoufale potřebuji posilu do týmu, ale nemám ani čas se tomu věnovat, ani peníze na inzerci či externí firmu a ani si tak úplně nejsem jistý, jestli toho člověka dokážu zaplatit?

celý článek

Ivana Drábková: Bezpečné prostředí ve firmě může někdy znamenat i vyhazov společníka


Ivana Drábková léta jako krizová manažerka pomáhala šéfům a personalistům vytvořit v jejich firmě bezpečné a produktivní prostředí. Dnes své zkušenosti, které byly někdy opravdu drsné, využívá ve společnosti Performia jako konzultantka pro firmy na Severní Moravě. Barbora Hartmannová si s ní povídala o tom, jaké nejtěžší situace ve firmách řešila, co je podle ní největší „Achillovou patou“ šéfů českých firem a jak s nimi vytváří spravedlivé prostředí pro práci, díky kterému si šéfové nenosí starosti se zaměstnanci domů.

celý článek