Co je to vlastně firemní kultura a proč se o ní v poslední době mluví víc než dřív? Co je v ní nejdůležitější a jak poznáte, že se zlepšuje? Jaký je rozdíl mezi firemní kulturou, která je vidět navenek, a tou, kterou opravdu žijete uvnitř firmy? Jak ji zohledňovat při náboru a čím vlastně začít, když se do toho chcete víc opřít?
O tom všem s Lucií Spáčilovou mluvila Barbora Hartmannová.
„Je důležité získávat od lidí zpětnou vazbu, od lidí v týmu, od klientů,od všech, kteří jsou s námi v komunikaci. Podle toho lze i poznat, jestli je firemní kultura v pořádku, jestli se zlepšuje. Je to takové měřítko.“
Nevíte si rady s průzkumem spokojenosti zaměstnanců?
Sestavili jsme pro vás otázky, které by v průzkumu určitě neměly chybět, stáhněte si je zdarma.
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Máte pocit, že nejste dost zajímaví pro dobré uchazeče a chcete to změnit?
Přijďte na náš workshop Interní PR a firemní kultura.
Další články
Marcel Klaus: Kdybychom lidi neodměňovali za výkon, tak už tu nejsme
Marcel Klaus začínal ve stodole a dnes má jeho firma Klaus Timber již tři provozovny a za poslední 3 roky vyrostla z 200 zaměstnanců na bezmála 400. Jak to dělá, že se mu tak daří?
celý článekO lidech: Když si soukromí bereme do práce a práci domů
I když se v práci můžeme snažit sebevíc, často nás rozptyluje něco, co řešíme doma. A domů si zase nosíme problémy z práce. Jak bychom tyhle oblasti měli mít ideálně vyvážené, aby se nám dařilo „na všech frontách“?
celý článekO lidech: MLADÁ GENERACE - Je to s ní opravdu tak marné?
„Mladí dneska nechtějí pracovat.“ „Ti mladí nic nevydrží.“ „Mladá generace se nedokáže soustředit.“ To jsou věty, které ve spojitosti s mladou generací nezřídka slýcháme či čteme. Opravdu je to s nimi tak marné?
celý článekO lidech: Hana Slačálková - Jak ztratit kandidáta v pěti krocích
Z nedávného průzkumu společnosti Performia vyplynulo, že české firmy stále nejvíc trápí nedostatek kvalitních kandidátů. Na druhé straně stále existuje nemálo detailů, kterými firmy uchazeče odrazují. O pěti nejčastějších z nich si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou společnosti Performia, Hanou Slačálkovou.
celý článek