Flexibilita práce

Jak přistupovat k flexibilitě práce, ke které mnohé firmy do velké míry dovedla pandemie? Jsou home office nebo sdílená pracovní místa budoucností práce? Rozšíří se flexibilita místa také na čas a ovlivní množství hodin, které lidé tráví v práci? Jak přesně zajistit, aby všechny tyhle prvky byly mezi zaměstnanci chtěné a spravedlivé? A jak to celé správně odkomunikovat do týmu?

O tom s Lucií Spáčilovou mluvila Barbora Hartmannová.



„Ne každý je schopen měnit své návyky bez frustrace. Někteří lidé flexibilní pracovní prostředí ocení, potřebují totiž často změnu. Ale část zaměstnanců bude spíše frustrovaná a může u nich dojít až k tomu, že do práce nebudou docházet rádi. Vždy je potřeba vědět, jaké lidi mám v týmu, než začnu tyto změny zavádět.“
Lucie Spáčilová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Jsou vaši zaměstnanci produktivní i při práci z domova?


Zkontrolujte si s námi, jestli jste nastavili všechno správně. Máme pro vás desatero pravidel přímo pro zaměstnance.


O lidech: Hana Slačálková - Největší chyby v onboardingu


Na jakou důležitou ingredienci se při nástupu nových lidí do firmy (onboardingu¬*) velmi často zapomíná? Jak můžeme špatným zaškolováním ztratit nováčka hned po nástupu a kdo má zodpovědnost za jeho správné „nalodění“ na firemní palubu? Jaké jsou čtyři největší chyby, které firmy dělají při nástupu nových kolegů a jak se s nimi vypořádat? O tom si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou Performia, Hanou Slačálkovou.

celý článek

O lidech: Předsudky v náboru


„Matky po rodičovské budou pořád doma s nemocnými dětmi.“ „Starší lidé nestíhají tempo mladého týmu.“ „Člověk bez zkušeností v oboru nám toho moc nepřinese.“ „Ti, kdo jsou na pozici překvalifikovaní, se na nižší pozici nehodí.“ Nejen to jsou typické předsudky, které mnozí zaměstnavatelé při náboru nováčků mají. Jak se k nim postavit a jak můžeme díky našemu postoji získat náskok? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Milan Drozen - Úspěch firmy spočívá v produktivitě a zájmu o lidi


Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Dívá se při náboru lidí na vzdělání a zkušenosti nebo především na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.

celý článek

O lidech: Ideální tým (2. díl)


Jak moc podobní by si měli být členové jednoho týmu, aby to dobře zafungovalo? A jak budou v týmu kooperovat úplně rozdílné osobnosti? Proč někdy to, že jsou lidé produktivní, nestačí? Jak a proč jako vedoucí porozumět lidem a co dělat, když mezi lidmi nepanuje dobrá atmosféra? A jaký je recept na úspěšné vedení týmu plného rozličných osobností a povah? Nejen o tom mluvila Barbora Hartmannová s Lucií Spáčilovou.

celý článek