Honza Klusoň je CEO české odnože společnosti Welcome to the Jungle, která pomocí webové platformy propojuje lidi a firmy tak, aby lidé byli v týmech, které jim sednou, a firmy měly kandidáty, kteří zapadají do jejich firemní kultury. „Chceme, aby práce měla udržitelné místo v našich životech,“ říká.
S Barborou Hartmannovou si povídali o tom, jaké největší chyby dělají firmy při budování firemní značky nebo jak uchazeč může poznat, že je firma dobrá. Podívali se na téma čtyřdenního pracovního týdne, na to, jaká budoucnost čeká work-life balance nebo proč štěstí a rozvoj lidí v práci není úkolem manažerů.
„Spousta firem řekne: 'Vždyť my těm lidem dáváme, co jim na očích vidíme. My se o ně staráme, my jim každý benefit dáme, mají tady tu volnost, všechno super. Ale ono to těm lidem nestačí.' Potom si firmy myslí, že jsou ti lidé nevděční a že toho chtějí víc a víc. Ale ve skutečnosti je to o tom najít balanc mezi péči o lidi a jejich výsledky.“
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Kteří lidé vašemu týmu opravdu pomáhají? Jak měřit výsledky?
Přijťe to zjistit na náš klíčový seminář.
Další články
Marcel Klaus: Kdybychom lidi neodměňovali za výkon, tak už tu nejsme
Marcel Klaus začínal ve stodole a dnes má jeho firma Klaus Timber již tři provozovny a za poslední 3 roky vyrostla z 200 zaměstnanců na bezmála 400. Jak to dělá, že se mu tak daří?
celý článekO lidech: Když si soukromí bereme do práce a práci domů
I když se v práci můžeme snažit sebevíc, často nás rozptyluje něco, co řešíme doma. A domů si zase nosíme problémy z práce. Jak bychom tyhle oblasti měli mít ideálně vyvážené, aby se nám dařilo „na všech frontách“?
celý článekO lidech: MLADÁ GENERACE - Je to s ní opravdu tak marné?
„Mladí dneska nechtějí pracovat.“ „Ti mladí nic nevydrží.“ „Mladá generace se nedokáže soustředit.“ To jsou věty, které ve spojitosti s mladou generací nezřídka slýcháme či čteme. Opravdu je to s nimi tak marné?
celý článekO lidech: Hana Slačálková - Jak ztratit kandidáta v pěti krocích
Z nedávného průzkumu společnosti Performia vyplynulo, že české firmy stále nejvíc trápí nedostatek kvalitních kandidátů. Na druhé straně stále existuje nemálo detailů, kterými firmy uchazeče odrazují. O pěti nejčastějších z nich si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou společnosti Performia, Hanou Slačálkovou.
celý článek