Ideální tým (1. díl)

Proč je lepší být součástí týmu než si „jet na sebe“ a proč se někteří lidé i přesto rozhodnou skupinu opustit? Co je to, co lidi v týmu nejintenzivněji spojuje? Jak si pro sebe vybrat ten správný tým? A jak může fungovat tým plný žen?

Nejen o tom mluvila Barbora Hartmannová s Lucií Spáčilovou.



„Firmy jsou úspěšné hlavně proto, že tam jejich lidé nejsou jen kvůli finanční stránce, ale spojuje je dohromady ještě něco jiného a to je účel firmy. Že se jim líbí myšlenka, co ta firma dělá. Lidé, kteří jsou přesvědčení o účelu firmy, utvoří skupinu a začnou se kooperovat a organizovat tak, aby toho účelu dosáhli.“
Lucie Spáčilová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Jak vytvořit a také udržet skvělý tým?

Právě na tohle téma pro vás máme dvoudenní seminář.


O lidech: Lenost


Co to vlastně lenost je a kde se v nás bere? Jaký rozdíl je mezi opravdovým lenochem a tím, komu se nechce jen do některých aktivit? Co nám chybí, když se nám do nějaké aktivity nechce? Jak obtížné je lenocha změnit? Jak se může sladit velmi aktivní člověk s někým, kdo je líný? A proč může líný zaměstnanec firmě být užitečný? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Hana Slačálková - Největší chyby v onboardingu


Na jakou důležitou ingredienci se při nástupu nových lidí do firmy (onboardingu¬*) velmi často zapomíná? Jak můžeme špatným zaškolováním ztratit nováčka hned po nástupu a kdo má zodpovědnost za jeho správné „nalodění“ na firemní palubu? Jaké jsou čtyři největší chyby, které firmy dělají při nástupu nových kolegů a jak se s nimi vypořádat? O tom si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou Performia, Hanou Slačálkovou.

celý článek

O lidech: Předsudky v náboru


„Matky po rodičovské budou pořád doma s nemocnými dětmi.“ „Starší lidé nestíhají tempo mladého týmu.“ „Člověk bez zkušeností v oboru nám toho moc nepřinese.“ „Ti, kdo jsou na pozici překvalifikovaní, se na nižší pozici nehodí.“ Nejen to jsou typické předsudky, které mnozí zaměstnavatelé při náboru nováčků mají. Jak se k nim postavit a jak můžeme díky našemu postoji získat náskok? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Milan Drozen - Úspěch firmy spočívá v produktivitě a zájmu o lidi


Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Dívá se při náboru lidí na vzdělání a zkušenosti nebo především na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.

celý článek