O lidech - Jak mít dobré vztahy na pracovišti?
Dobré vztahy chce mít v práci asi každý. Jak je ale opravdu mít? Je vůbec možné, aby všichni ve firmě měli skvělé vztahy? V čem je tým podobný třídě ve škole? Jak vyřešit konflikt mezi dvěma lidmi či odděleními a jaké zásadní věci chybí, když v týmu vztahy „pokulhávají“?
O tom s Lucií Spáčilovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Barbora Hartmannová.
„Je to skvělé, když si člověk najde mezi lidmi na pracovišti třeba nejlepší přátele, stává se to a není to nic výjimečného. Jste spolu často, máte spoustu společných zážitků, společných témat a porozumění, a tím pádem se tam ten vztah lépe vytváří. Ale není to nutné, nemusí to být tak intenzivní, nemusíme se zajímat do hloubky o každého jednoho kolegu v práci. Ne každý je tak moc empatický. Lidé, kteří jsou trochu sóloví hráči, nebo nejsou moc otevření, nemusejí mít tak vřelé vztahy s kolegy. Je ale důležité, umět spolu vycházet a umět si vyjít vstříc.“
Chcete vědět o každém novém dílu podcastu?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích. Máte nějaký nápad na další téma? Napište přímo Báře na hartmannova@performia.cz
Chcete umět rozeznat, kdo firmě opravdu přispívá a kdo se jen veze?
Přijďte se to naučit na náš klíčový seminář.