Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Milan dnes v CZECH PROMOTION působí jako Head of Effectiveness, rozjíždí nové projekty, sportuje, cestuje a stále se usmívá.
Jaký má recept na to, že ho to stále baví? Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Jaký je rozdíl mezi tím, když se při náboru zaměřujete na vzdělání a zkušenosti, a tím, když se díváte na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.
„Je to o tom, naslouchat a nechat mluvit ty lidi. Úkolem manažera je motivovat. Mít ty informace, zajímat se o lidi a motivovat lidi, to je důležité. Být jim parťákem. Já si myslím, že dobrý šéf je parťák, který pomáhá těm lidem a motivuje je, aby byli úspěšnější v tom co dělají.“
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Chcete pravidelně dostávat tipy z oblasti najímání a budování týmu?
Máme pro vás Tipy a Triky, které zasíláme každých 14 dní.
Další články
O lidech: Tři typy lidí, kteří do HR nepatří
Jaké jsou tři zásadní vykřičníky, když se díváte na personalistu, HR manažera nebo manažera pro produktivitu personálu (PPM © Performia)? Jaký by člověk v HR rozhodně neměl být a čím může váš personalista naprosto odradit skvělé uchazeče? A jaké jsou naopak ty správné vlastnosti dobrého personalisty?
celý článekVáclav Větrovec: Život mě donutil udělat si inventuru. I díky ní mám šťastný tým i rodinu
Hostem této epizody je Václav Větrovec, spoluzakladatel a ředitel společnosti VETOS. Barbora Hartmannová si ho do podcastu pozvala nejen pro jeho pracovní úspěchy, ale také pro jeho životní příběh, elán, odhodlání a pozitivní přístup k životu, a hlavně k lidem. V Performii známe jen málo lidí, kteří mají takový nadhled, jako má právě on.
celý článekO lidech: Nástup nováčka bez ověřených referencí? Sebevražda!
Reference během výběrového řízení ověřuje pouhých 5 % zaměstnavatelů. Dobře ověřené reference ale mohou výrazně pomoci v rozhodování, zda uchazeče přijmout, ale i v momentech, kdy se vám na kandidátovi něco nezdá. Smíme vůbec reference ověřovat? Na co bychom se při nich měli ptát? Jak zjistit, že si druhá strana něco nepřibarvuje a jak se na závěr rozhodnout?
celý článekO lidech: Zaměstnanci na odchodu. Proč je nechat jít co nejdřív
„Odchází? Tak hlavně ať je pryč co nejdřív.“ To byste asi jako reakci na odchod zaměstnance nečekali, že? Právě rychlost odchodu může ale v mnoha případech mít zásadní význam pro nerušený chod firmy a dobré fungování celého týmu. Kdy a proč je právě rychlost odchodu zaměstnance zásadní a jaké jsou 3 největší omyly, které při odchodu zaměstnanců firmy dělají?
celý článek