Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Milan dnes v CZECH PROMOTION působí jako Head of Effectiveness, rozjíždí nové projekty, sportuje, cestuje a stále se usmívá.
Jaký má recept na to, že ho to stále baví? Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Jaký je rozdíl mezi tím, když se při náboru zaměřujete na vzdělání a zkušenosti, a tím, když se díváte na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.
„Je to o tom, naslouchat a nechat mluvit ty lidi. Úkolem manažera je motivovat. Mít ty informace, zajímat se o lidi a motivovat lidi, to je důležité. Být jim parťákem. Já si myslím, že dobrý šéf je parťák, který pomáhá těm lidem a motivuje je, aby byli úspěšnější v tom co dělají.“
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Chcete pravidelně dostávat tipy z oblasti najímání a budování týmu?
Máme pro vás Tipy a Triky, které zasíláme každých 14 dní.
Další články
O lidech: Když si soukromí bereme do práce a práci domů
I když se v práci můžeme snažit sebevíc, často nás rozptyluje něco, co řešíme doma. A domů si zase nosíme problémy z práce. Jak bychom tyhle oblasti měli mít ideálně vyvážené, aby se nám dařilo „na všech frontách“?
celý článekO lidech: MLADÁ GENERACE - Je to s ní opravdu tak marné?
„Mladí dneska nechtějí pracovat.“ „Ti mladí nic nevydrží.“ „Mladá generace se nedokáže soustředit.“ To jsou věty, které ve spojitosti s mladou generací nezřídka slýcháme či čteme. Opravdu je to s nimi tak marné?
celý článekO lidech: Hana Slačálková - Jak ztratit kandidáta v pěti krocích
Z nedávného průzkumu společnosti Performia vyplynulo, že české firmy stále nejvíc trápí nedostatek kvalitních kandidátů. Na druhé straně stále existuje nemálo detailů, kterými firmy uchazeče odrazují. O pěti nejčastějších z nich si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou společnosti Performia, Hanou Slačálkovou.
celý článekO lidech: Eva Čejková - Úspěšný podnikatel musí být blázen s talentem na lidi
S Evou Čejkovou o jejích zkušenostech s vedením lidí, o tom, zda se lidé dají rozdělit na vizionáře a ty, kdo vize realizují, nebo o tom, jak předat lidem své nadšení a zda je lepší pracovat se ženami, nebo s muži.
celý článek