Milan Drozen: Úspěch firmy spočívá v produktivitě a zájmu o lidi

Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Milan dnes v CZECH PROMOTION působí jako Head of Effectiveness, rozjíždí nové projekty, sportuje, cestuje a stále se usmívá.

Jaký má recept na to, že ho to stále baví? Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Jaký je rozdíl mezi tím, když se při náboru zaměřujete na vzdělání a zkušenosti, a tím, když se díváte na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.



„Je to o tom, naslouchat a nechat mluvit ty lidi. Úkolem manažera je motivovat. Mít ty informace, zajímat se o lidi a motivovat lidi, to je důležité. Být jim parťákem. Já si myslím, že dobrý šéf je parťák, který pomáhá těm lidem a motivuje je, aby byli úspěšnější v tom co dělají.“
Milan Drozen

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Chcete pravidelně dostávat tipy z oblasti najímání a budování týmu?

Máme pro vás Tipy a Triky, které zasíláme každých 14 dní.


O lidech: Iva Schulzová - Úspěšná interní komunikace není jen o systému


Když se řekne interní komunikace, také hned přemýšlíte o propracovaném systému, jak si ve firmě předávat informace? Iva Schulzová, konzultantka a trenérka seminářů z Performie, vás v tomto díle podcastu přesvědčí o tom, že je to mnohem jednodušší a že znát pravou podstatu interní komunikace je to nejzásadnější. A mimo to vám odpoví třeba na otázky: Kdo je zodpovědný za interní komunikaci ve firmě? Jakých největších chyb se firmy v této oblasti dopouštějí? A jak poznám, že interní komunikace funguje?

celý článek

O lidech: Rozmazlují moderní benefity zaměstnance?


Stále více slyšíme ze všech stran o benefitech, kterými se firmy častokrát až předhání, aby si udržely nebo našly zaměstnance. Jaká je vlastně původní myšlenka benefitů a proč by bylo fajn se k ní vrátit? Za jakých podmínek by v Česku mohl fungovat čtyřdenní pracovní týden? Jaká úskalí a pozitiva benefity přináší? A jak může běžná firma konkurovat v této oblasti těm, které nabízejí přehršel výhod pro zaměstnance?

celý článek

O lidech: Může být šéf zároveň kámoš?


Je možné být v jednu chvíli šéfem a zároveň kamarádem a je to vůbec žádoucí? Co bych měl dělat, když mě povýší, a z kamaráda musím najednou být tím, kdo vyžaduje výsledky? Na co si dát pozor, když chci zaměstnat svého kamaráda? A co mám jako podřízený dělat, když cítím, že se přístup mého nadřízeného ke mně změnil a není už tak přátelský jako dřív?

celý článek

O lidech: Honza Klusoň - Když chcete přilákat ty správné lidi, buďte autentičtí


Honza Klusoň je CEO české odnože společnosti Welcome to the Jungle, která pomocí webové platformy propojuje lidi a firmy tak, aby lidé byli v týmech, které jim sednou, a firmy měly kandidáty, kteří zapadají do jejich firemní kultury. „Chceme, aby práce měla udržitelné místo v našich životech,“ říká. Podívali jsme se na téma čtyřdenního pracovního týdne, na to, jaká budoucnost čeká work-life balance nebo proč štěstí a rozvoj lidí v práci není úkolem manažerů.

celý článek