O lidech: Milan Drozen - Úspěch firmy spočívá v produktivitě a zájmu o lidi

Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Milan dnes v CZECH PROMOTION působí jako Head of Effectiveness, rozjíždí nové projekty, sportuje, cestuje a stále se usmívá.

Jaký má recept na to, že ho to stále baví? Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Jaký je rozdíl mezi tím, když se při náboru zaměřujete na vzdělání a zkušenosti, a tím, když se díváte na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.



„Je to o tom, naslouchat a nechat mluvit ty lidi. Úkolem manažera je motivovat. Mít ty informace, zajímat se o lidi a motivovat lidi, to je důležité. Být jim parťákem. Já si myslím, že dobrý šéf je parťák, který pomáhá těm lidem a motivuje je, aby byli úspěšnější v tom co dělají.“
Milan Drozen

Chcete vědět o každém novém dílu podcastu?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích. Máte nějaký nápad na další téma? Napište přímo Báře na hartmannova@performia.cz

Chcete umět rozeznat, kdo firmě opravdu přispívá a kdo se jen veze?


Přijďte se to naučit na náš klíčový seminář.