Milan Drozen: Úspěch firmy spočívá v produktivitě a zájmu o lidi

Milan Drozen je spoluzakladatel firem CZECH PROMOTION a Bikero. Obě firmy výrazně vyrostly v obdobích krize, takže bychom mohli říct, že jsou důkazem sousloví „krize je příležitost“. Milan dnes v CZECH PROMOTION působí jako Head of Effectiveness, rozjíždí nové projekty, sportuje, cestuje a stále se usmívá.

Jaký má recept na to, že ho to stále baví? Jak se mu povedlo překlopit se z role toho, kdo dělá operativu, do role vizionáře? Jaký je rozdíl mezi tím, když se při náboru zaměřujete na vzdělání a zkušenosti, a tím, když se díváte na produktivitu? Co je opravdovým výsledkem marketingu a proč je tak důležité budovat značku zaměstnavatele? O tom si s ním povídala Barbora Hartmannová.



„Je to o tom, naslouchat a nechat mluvit ty lidi. Úkolem manažera je motivovat. Mít ty informace, zajímat se o lidi a motivovat lidi, to je důležité. Být jim parťákem. Já si myslím, že dobrý šéf je parťák, který pomáhá těm lidem a motivuje je, aby byli úspěšnější v tom co dělají.“
Milan Drozen

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Chcete pravidelně dostávat tipy z oblasti najímání a budování týmu?

Máme pro vás Tipy a Triky, které zasíláme každých 14 dní.


O lidech: Jak vzbudit respekt


Co to respekt vůbec je a proč nám na tom, abychom ho u ostatních vzbuzovali, tolik záleží? Jak to souvisí se sebedůvěrou? Jak být respektován i s minimálními zkušenostmi a jak přesvědčit o své kvalitě i starší kolegy? A jaké je to nejúčinnější kouzlo, které nám pomůže získat si u lidí uznání?

celý článek

O lidech: Jsou lidé nahraditelní?


Ve výročním 100. dílu podcastu se Lucie Spáčilová a Barbora Hartmannová věnují zásadní otázce, která už nejednou ve spojení s lidmi zazněla. V souvislosti s intenzivním nástupem umělé inteligence ale rezonuje mnohem více. Je možné, že některé lidi moderní technologie nahradí?

celý článek

O lidech: Proč někdy mnoho pomoci nepřináší vděk?


Stalo se vám někdy, že jste se mohli pro někoho přetrhnout, ale přišla kritika a nevděk? Když se podíváme na někoho, kdo extrémně pomáhá, a na druhé straně někoho, kdo je nevděčný, zdá se zřejmé, kdo je tu dobrý a kdo špatný. Co když ale pomyslné „máslo na hlavě“ může mít v takovém případě i ten, kdo až příliš pomáhá?

celý článek

O lidech: 3 hlavní důvody, proč se lidé nezlepšují, i když o tom často mluví


Návodů na to, jak se zlepšit, máme dnes kolem sebe fůru a vzdělávání je běžnou součástí našeho života. Jak je tedy možné, že se my sami, ale i lidé kolem nás výrazně nezlepšujeme? Jak překonat starý dobrý argument „nemám na to čas“? Proč vědět a nedělat znamená vlastně nevědět?

celý článek