O lidech - Ten správný markeťák

Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?

O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.



„Je důležité poznat, jestli ten člověk, co se nám do marketingu hlásí, to chce opravdu dělat, nebo mu jen připadá marketing sexy, a tak si říká: ‚Já se to tady všechno naučím od toho člověka, co to tady dělá, a pak půjdu někam jinam, kde budu mít třeba větší budget a podobně.' V marketingu není nejdůležitější budget, pokud mám dobrý tým a beru to jako výzvu, tak to jde.“
Barbora Hartmannová

Chcete vědět o každém novém dílu podcastu?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích. Máte nějaký nápad na další téma? Napište přímo Báře na hartmannova@performia.cz

Chcete umět rozeznat, kdo firmě opravdu přispívá a kdo se jen veze?


Přijďte se to naučit na náš klíčový seminář.