Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?
O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.
Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.
Další články
O lidech: Jak vzbudit respekt
Co to respekt vůbec je a proč nám na tom, abychom ho u ostatních vzbuzovali, tolik záleží? Jak to souvisí se sebedůvěrou? Jak být respektován i s minimálními zkušenostmi a jak přesvědčit o své kvalitě i starší kolegy? A jaké je to nejúčinnější kouzlo, které nám pomůže získat si u lidí uznání?
celý článekO lidech: Jsou lidé nahraditelní?
Ve výročním 100. dílu podcastu se Lucie Spáčilová a Barbora Hartmannová věnují zásadní otázce, která už nejednou ve spojení s lidmi zazněla. V souvislosti s intenzivním nástupem umělé inteligence ale rezonuje mnohem více. Je možné, že některé lidi moderní technologie nahradí?
celý článekO lidech: Proč někdy mnoho pomoci nepřináší vděk?
Stalo se vám někdy, že jste se mohli pro někoho přetrhnout, ale přišla kritika a nevděk? Když se podíváme na někoho, kdo extrémně pomáhá, a na druhé straně někoho, kdo je nevděčný, zdá se zřejmé, kdo je tu dobrý a kdo špatný. Co když ale pomyslné „máslo na hlavě“ může mít v takovém případě i ten, kdo až příliš pomáhá?
celý článekO lidech: 3 hlavní důvody, proč se lidé nezlepšují, i když o tom často mluví
Návodů na to, jak se zlepšit, máme dnes kolem sebe fůru a vzdělávání je běžnou součástí našeho života. Jak je tedy možné, že se my sami, ale i lidé kolem nás výrazně nezlepšujeme? Jak překonat starý dobrý argument „nemám na to čas“? Proč vědět a nedělat znamená vlastně nevědět?
celý článek