Ten správný markeťák

Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?

O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.



„Je důležité poznat, jestli ten člověk, co se nám do marketingu hlásí, to chce opravdu dělat, nebo mu jen připadá marketing sexy, a tak si říká: ‚Já se to tady všechno naučím od toho člověka, co to tady dělá, a pak půjdu někam jinam, kde budu mít třeba větší budget a podobně.' V marketingu není nejdůležitější budget, pokud mám dobrý tým a beru to jako výzvu, tak to jde.“
Barbora Hartmannová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.


Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.


O lidech: Iva Schulzová - Úspěšná interní komunikace není jen o systému


Když se řekne interní komunikace, také hned přemýšlíte o propracovaném systému, jak si ve firmě předávat informace? Iva Schulzová, konzultantka a trenérka seminářů z Performie, vás v tomto díle podcastu přesvědčí o tom, že je to mnohem jednodušší a že znát pravou podstatu interní komunikace je to nejzásadnější. A mimo to vám odpoví třeba na otázky: Kdo je zodpovědný za interní komunikaci ve firmě? Jakých největších chyb se firmy v této oblasti dopouštějí? A jak poznám, že interní komunikace funguje?

celý článek

O lidech: Rozmazlují moderní benefity zaměstnance?


Stále více slyšíme ze všech stran o benefitech, kterými se firmy častokrát až předhání, aby si udržely nebo našly zaměstnance. Jaká je vlastně původní myšlenka benefitů a proč by bylo fajn se k ní vrátit? Za jakých podmínek by v Česku mohl fungovat čtyřdenní pracovní týden? Jaká úskalí a pozitiva benefity přináší? A jak může běžná firma konkurovat v této oblasti těm, které nabízejí přehršel výhod pro zaměstnance?

celý článek

O lidech: Může být šéf zároveň kámoš?


Je možné být v jednu chvíli šéfem a zároveň kamarádem a je to vůbec žádoucí? Co bych měl dělat, když mě povýší, a z kamaráda musím najednou být tím, kdo vyžaduje výsledky? Na co si dát pozor, když chci zaměstnat svého kamaráda? A co mám jako podřízený dělat, když cítím, že se přístup mého nadřízeného ke mně změnil a není už tak přátelský jako dřív?

celý článek

O lidech: Honza Klusoň - Když chcete přilákat ty správné lidi, buďte autentičtí


Honza Klusoň je CEO české odnože společnosti Welcome to the Jungle, která pomocí webové platformy propojuje lidi a firmy tak, aby lidé byli v týmech, které jim sednou, a firmy měly kandidáty, kteří zapadají do jejich firemní kultury. „Chceme, aby práce měla udržitelné místo v našich životech,“ říká. Podívali jsme se na téma čtyřdenního pracovního týdne, na to, jaká budoucnost čeká work-life balance nebo proč štěstí a rozvoj lidí v práci není úkolem manažerů.

celý článek