Ten správný markeťák

Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?

O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.



„Je důležité poznat, jestli ten člověk, co se nám do marketingu hlásí, to chce opravdu dělat, nebo mu jen připadá marketing sexy, a tak si říká: ‚Já se to tady všechno naučím od toho člověka, co to tady dělá, a pak půjdu někam jinam, kde budu mít třeba větší budget a podobně.' V marketingu není nejdůležitější budget, pokud mám dobrý tým a beru to jako výzvu, tak to jde.“
Barbora Hartmannová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.


Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.


Václav Staněk z Vasky: Byznys je jako atletika, musíš vědět, kdy zrychlit


Jak je možné založit v 18 letech firmu a potom každý rok přidávat další, aniž by se z toho člověk zbláznil? Jaké dvě věci stačí k tomu, by se člověk mohl stát úspěšným podnikatelem? Kde vzít odvahu k zásadním rozhodnutím? Kdy je čas se v týmu rozloučit i s tím největším expertem? Jak by zněla rada pro mladé, kteří se nedokážou rozhodnout, do čeho se pustit? A co je zásadní ve vztahu šéfů a zástupců mladé generace, aby se jim spolu v týmu dobře žilo? O tom mluvil Václav Staňek z Vasky.

celý článek

O lidech: Jak v lidech probudit iniciativu


Každý šéf chce, aby jeho lidé byli iniciativní a měli ambice stále kreativně vymýšlet lepší a efektivnější způsoby, jak dosáhnout cílů. Ne každý člověk ale má tendenci být iniciativní a ne každý šéf ví, jak ve svých lidech iniciativu probudit. Kde se vlastně iniciativa bere a co ji v lidech zaručeně zabíjí? A jak způsobit, že lidé budou mnohem ochotnější přicházet s novými řešeními a nápady? O tom si v této epizodě povídala Barbora Hartmannová s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Produktivita není efektivita, i když si to mnozí myslí


„Množství práce, které vykonáme v určitém časovém období.“ Tak zní na internetu dohledatelné definice efektivity, ale bohužel i produktivity. Produktivita je přitom něco úplně jiného. Jaký je mezi těmito dvěma pojmy rozdíl a proč je pro každého šéfa, manažera i personalistu zásadní tomu rozdílu dobře rozumět? O tom si i skrze příklady z praxe povídala Barbora Hartmannová s Lucií Spáčilovou.

celý článek

O lidech: Proč šéfové omlouvají své lidi, i když za to evidentně nestojí


Zažili jste někdy situaci, kdy váš kolega lhal, neplnil sliby, nebo si až příliš prodlužoval pauzy na oběd a jeho nadřízený s tím i přesto nic neudělal, a ještě ho omlouval? Barbora Hartmannová a Lucie Spáčilová v tomto díle podcastu mluvily o tom, proč se to vlastně děje a kam až omlouvání prohřešků může vést.

celý článek