Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?
O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.
„Je důležité poznat, jestli ten člověk, co se nám do marketingu hlásí, to chce opravdu dělat, nebo mu jen připadá marketing sexy, a tak si říká: ‚Já se to tady všechno naučím od toho člověka, co to tady dělá, a pak půjdu někam jinam, kde budu mít třeba větší budget a podobně.' V marketingu není nejdůležitější budget, pokud mám dobrý tým a beru to jako výzvu, tak to jde.“
Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?
Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz
Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.
Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.
Další články
O lidech: Tři typy lidí, kteří do HR nepatří
Jaké jsou tři zásadní vykřičníky, když se díváte na personalistu, HR manažera nebo manažera pro produktivitu personálu (PPM © Performia)? Jaký by člověk v HR rozhodně neměl být a čím může váš personalista naprosto odradit skvělé uchazeče? A jaké jsou naopak ty správné vlastnosti dobrého personalisty?
celý článekVáclav Větrovec: Život mě donutil udělat si inventuru. I díky ní mám šťastný tým i rodinu
Hostem této epizody je Václav Větrovec, spoluzakladatel a ředitel společnosti VETOS. Barbora Hartmannová si ho do podcastu pozvala nejen pro jeho pracovní úspěchy, ale také pro jeho životní příběh, elán, odhodlání a pozitivní přístup k životu, a hlavně k lidem. V Performii známe jen málo lidí, kteří mají takový nadhled, jako má právě on.
celý článekO lidech: Nástup nováčka bez ověřených referencí? Sebevražda!
Reference během výběrového řízení ověřuje pouhých 5 % zaměstnavatelů. Dobře ověřené reference ale mohou výrazně pomoci v rozhodování, zda uchazeče přijmout, ale i v momentech, kdy se vám na kandidátovi něco nezdá. Smíme vůbec reference ověřovat? Na co bychom se při nich měli ptát? Jak zjistit, že si druhá strana něco nepřibarvuje a jak se na závěr rozhodnout?
celý článekO lidech: Zaměstnanci na odchodu. Proč je nechat jít co nejdřív
„Odchází? Tak hlavně ať je pryč co nejdřív.“ To byste asi jako reakci na odchod zaměstnance nečekali, že? Právě rychlost odchodu může ale v mnoha případech mít zásadní význam pro nerušený chod firmy a dobré fungování celého týmu. Kdy a proč je právě rychlost odchodu zaměstnance zásadní a jaké jsou 3 největší omyly, které při odchodu zaměstnanců firmy dělají?
celý článek