Ten správný markeťák

Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?

O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.



Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.


Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.


O lidech - Jak vést lidi na dálku?


Jaké dovednosti by měl mít manažer moderní doby, který vede lidi na dálku? Je možné, aby práce online v budoucnu v některých firmách kompletně nahradila běžné setkávání na pracovišti? Jak je možné v takovém prostředí udržet fungující tým?

celý článek

O lidech - Ideální personalista


Jaký by měl být ideální personalista a co od něj máme očekávat? Je odhad na lidi opravdovou vlastností a je pro pozici personalisty nutný?

celý článek

O lidech - K čemu je personální oddělení?


Kdy je ten správný čas založit ve firmě personální oddělení? A proč personalistika není jenom o papírování a co má společného s pilotováním letadla?

celý článek

O lidech - V čem doopravdy tkví úspěch?


Proč máme tendenci posuzovat úspěch podle toho, kolik má člověk peněz na účtu? Jak se pozná opravdu úspěšný šéf?

celý článek