Ten správný markeťák

Jaké vlastnosti by měl mít ten správný „markeťák“ a které jsou u něj naopak nebezpečné? Proč se na marketingové pozice hlásí vždy spousta lidí a co mají společného? Jaká je pravda o kreativitě v marketingu? Proč utratit budget není možná ten nejlepší cíl a jak poznat toho, kdo tomuhle rozumí?

O tom tentokrát naopak s Barborou Hartmannovou v dalším díle rozhovorů "O lidech" mluvila Lucie Spáčilová.



„Je důležité poznat, jestli ten člověk, co se nám do marketingu hlásí, to chce opravdu dělat, nebo mu jen připadá marketing sexy, a tak si říká: ‚Já se to tady všechno naučím od toho člověka, co to tady dělá, a pak půjdu někam jinam, kde budu mít třeba větší budget a podobně.' V marketingu není nejdůležitější budget, pokud mám dobrý tým a beru to jako výzvu, tak to jde.“
Barbora Hartmannová

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Zjistěte, jak vytvořit a udržet skvělý tým.


Přihlaste se na náš klíčový seminář o budování týmu.


Marcel Klaus: Kdybychom lidi neodměňovali za výkon, tak už tu nejsme


Marcel Klaus začínal ve stodole a dnes má jeho firma Klaus Timber již tři provozovny a za poslední 3 roky vyrostla z 200 zaměstnanců na bezmála 400. Jak to dělá, že se mu tak daří?

celý článek

O lidech: Když si soukromí bereme do práce a práci domů


I když se v práci můžeme snažit sebevíc, často nás rozptyluje něco, co řešíme doma. A domů si zase nosíme problémy z práce. Jak bychom tyhle oblasti měli mít ideálně vyvážené, aby se nám dařilo „na všech frontách“?

celý článek

O lidech: MLADÁ GENERACE - Je to s ní opravdu tak marné?


„Mladí dneska nechtějí pracovat.“ „Ti mladí nic nevydrží.“ „Mladá generace se nedokáže soustředit.“ To jsou věty, které ve spojitosti s mladou generací nezřídka slýcháme či čteme. Opravdu je to s nimi tak marné?

celý článek

O lidech: Hana Slačálková - Jak ztratit kandidáta v pěti krocích


Z nedávného průzkumu společnosti Performia vyplynulo, že české firmy stále nejvíc trápí nedostatek kvalitních kandidátů. Na druhé straně stále existuje nemálo detailů, kterými firmy uchazeče odrazují. O pěti nejčastějších z nich si Barbora Hartmannová povídala se svou kolegyní, trenérkou seminářů o náboru zaměstnanců a budování týmů a personalistkou společnosti Performia, Hanou Slačálkovou.

celý článek