PERFORMIA BRUNCHE byly tentokrát na téma Komunikace s kandidáty

16. července v Praze a 23. července v Ostravě se uskutečnily další PERFORMIA BRUNCHE, na kterých se opět sešli naši VIP licencovaní klienti a předali si hodnotné informace a tipy z praxe. 

Téma setkání PERFORMIA BRUNCHE bylo "Komunikace s kandidáty“

Lucie Spáčilová se s klienty podělila o své nápady a realizované akce, které nashromáždila za patnáct let svého působení v čele společnosti PERFORMIA, spol. s r.o..

První setkání se konalo 16. července ve firmě Gumex,

rodinné firmě, která má na 17 000 aktivních zákazníků a jejich servis je na vysoké úrovni. Dozvěděli jsme se, že náš hostitel Libor Sedláček (ředitel pro pražskou pobočku a marketingový ředitel) doma o práci nemluví, protože tím nechce zatěžovat rodinu. Ve firmě GUMEX, spol. s r.o.  se hodně zaměřují na průzkumy uvnitř firmy a na spokojenost svých zaměstnanců. Ze spokojenosti 81 % se teď vypracovali až na skvělých 84 % ve 115 lidech v ČR a 35 lidech na Slovensku. Při procházení firmou na nás sálala skvělá atmosféra a pohoda. 

Setkání VIP klientů - PERFORMIA BRUNCH ve firmě Gumex

Lucie Spáčilová zahájila setkání svým pohledem z více než 14 leté praxe v komunikaci s kandidáty. Na druhé fotce nás firmou provedl vedoucí obchodu Patrik Hesnedl a ukázal nám firemní sklad. 

Jak to ve firmě chodí

Naše druhé setkání se konalo 23. července ve firmě AMBG, LTD s.r.o.,

která se zabývá výrobou a prodejem brýlí. Majitel a ředitel společnosti AMBG, LTD s.r.o. Mike Carroll říká, že u nich se datuje doba na "před Performií" a "po Performii", měli předtím totiž špatné lidi, kteří rozkládali sklad a ve chvíli, kdy s námi začali spolupracovat, najímají už jen ty, kteří chtějí tvořit na společném účelu. A daří se jim.

Vždycky nás moc těší, když u klienta vidíme výsledky a to, že používá v praxi naše know-how. 

Brýle jsme si museli vyzkoušet prostě všichni...

Dana Kudová

Na brunchích se Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka společnosti PERFORMIA rozpovídala o tom, jak moc je komunikace ve výběrovém řízení důležitá. Komunikací zvyšujeme kandidátovu důvěru a zvyšujeme porozumnění. Komunikace by proto měla být rychlá a osobní. 

Když kandidáta zamítneme, vždy bysme mu o tom měli dát vědět, je rád, že dostane zpětnou vazbu. Na každého kandidáta bychom se měli koukat komplexně a vždy zhodnotit, zda se na pozici hodí a také na to, jak zapadne do týmu. 

AMBG - brýle jsme si vyzkoušeli všichni

Děkujeme a těšíme se na další setkání na společném PERFORMIA BRUNCHI.


A kdo že to jsou Ti licencovaní VIP klienti? 

Podívejte se na video našeho zakladatele Mårtena Runowa o účelu licence od Performia.


I v roce 2020 se můžete těšit na oblíbené i nové semináře z dílny Performia


Česká Performia v roce 2019 načala svůj patnáctý rok na českém trhu a nabídla Vám nepřeberné množství workshopů a seminářů. A jinak tomu nebude ani v roce 2020. V něm pro Vás chystáme hned několik akcí. Pojďme se podívat, co jsme si pro Vás připravili.

celý článek

Najdi si spolupracovníka, nejen o tom byly Performia Brunche


20. listopadu v Praze a 21. listopadu ve Valticích se uskutečnily další PERFORMIA BRUNCHE, na kterých se pravidelně schází naši VIP licencovaní klienti a předávají si na nich hodnotné informace a tipy z praxe. Tentokrát na téma Doporučování kandidátů našimi zaměstnanci.

celý článek

Napsali jsme další články: Brand zaměstnavatele a kreativita v Austrálii


Performia má po světě 30 poboček a tou nejúspěšnější se začátkem září 2019 stala již pošesté v řadě právě Performia Česká republika. Na mezinárodní konferenci Performia International, která se tentokrát konala v Holandsku (na jedné z poboček), jsme si převzali již šestou zlatou hvězdu za nejvýrazněji expandující zemi uplynulého roku.

celý článek

Performia již popáté zaplnila všechny židle na HR Days!


Koncem října proběhl již 9. ročník veletrhu HR Days, na kterém popáté v řadě za sebou vystoupila naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová se svou přednáškou ŠÉF NEBO PERSONALISTA: Kdo má pravdu?. Za Performii vystoupila na konferenci i trenérka a konzultantka Hana Slačálková se svojí přednáškou o brandu zaměstnavatele.

celý článek