PERFORMIA BRUNCHE byly tentokrát na téma Komunikace s kandidáty

16. července v Praze a 23. července v Ostravě se uskutečnily další PERFORMIA BRUNCHE, na kterých se opět sešli naši VIP licencovaní klienti a předali si hodnotné informace a tipy z praxe. 

Téma setkání PERFORMIA BRUNCHE bylo "Komunikace s kandidáty“

Lucie Spáčilová se s klienty podělila o své nápady a realizované akce, které nashromáždila za patnáct let svého působení v čele společnosti PERFORMIA, spol. s r.o..

První setkání se konalo 16. července ve firmě Gumex,

rodinné firmě, která má na 17 000 aktivních zákazníků a jejich servis je na vysoké úrovni. Dozvěděli jsme se, že náš hostitel Libor Sedláček (ředitel pro pražskou pobočku a marketingový ředitel) doma o práci nemluví, protože tím nechce zatěžovat rodinu. Ve firmě GUMEX, spol. s r.o.  se hodně zaměřují na průzkumy uvnitř firmy a na spokojenost svých zaměstnanců. Ze spokojenosti 81 % se teď vypracovali až na skvělých 84 % ve 115 lidech v ČR a 35 lidech na Slovensku. Při procházení firmou na nás sálala skvělá atmosféra a pohoda. 

Setkání VIP klientů - PERFORMIA BRUNCH ve firmě Gumex

Lucie Spáčilová zahájila setkání svým pohledem z více než 14 leté praxe v komunikaci s kandidáty. Na druhé fotce nás firmou provedl vedoucí obchodu Patrik Hesnedl a ukázal nám firemní sklad. 

Jak to ve firmě chodí

Naše druhé setkání se konalo 23. července ve firmě AMBG, LTD s.r.o.,

která se zabývá výrobou a prodejem brýlí. Majitel a ředitel společnosti AMBG, LTD s.r.o. Mike Carroll říká, že u nich se datuje doba na "před Performií" a "po Performii", měli předtím totiž špatné lidi, kteří rozkládali sklad a ve chvíli, kdy s námi začali spolupracovat, najímají už jen ty, kteří chtějí tvořit na společném účelu. A daří se jim.

Vždycky nás moc těší, když u klienta vidíme výsledky a to, že používá v praxi naše know-how. 

Brýle jsme si museli vyzkoušet prostě všichni...

Dana Kudová

Na brunchích se Lucie Spáčilová, výkonná ředitelka společnosti PERFORMIA rozpovídala o tom, jak moc je komunikace ve výběrovém řízení důležitá. Komunikací zvyšujeme kandidátovu důvěru a zvyšujeme porozumnění. Komunikace by proto měla být rychlá a osobní. 

Když kandidáta zamítneme, vždy bysme mu o tom měli dát vědět, je rád, že dostane zpětnou vazbu. Na každého kandidáta bychom se měli koukat komplexně a vždy zhodnotit, zda se na pozici hodí a také na to, jak zapadne do týmu. 

AMBG - brýle jsme si vyzkoušeli všichni

Děkujeme a těšíme se na další setkání na společném PERFORMIA BRUNCHI.


A kdo že to jsou Ti licencovaní VIP klienti? 

Podívejte se na video našeho zakladatele Mårtena Runowa o účelu licence od Performia.


Co se děje v Performii VIP 6-2021


Co se u nás za poslední 2 měsíce událo a co z toho budete mít vy, naši top klitenti? To se dozvíte právě v červnovém shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii VIP".

celý článek

Co se děje v Performii 6-2021


Co se u nás za poslední 2 měsíce událo a co z toho budete mít vy? To se dozvíte právě v červnovém shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii".

celý článek

Co se děje v Performii VIP 5-2021


Co se u nás za poslední 2 měsíce událo a co z toho budete mít vy? To se dozvíte právě v květnovém shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii VIP".

celý článek

Co se děje v Performii 5-2021


Co se u nás za poslední 2 měsíce událo a co z toho budete mít vy? To se dozvíte právě v květnovém shrnutí nazvaném "Co se děje v Performii".

celý článek