Performia již popáté zaplnila všechny židle na HR Days!

Koncem října proběhl již 9. ročník veletrhu HR Days, na kterém popáté v řadě za sebou vystoupila naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová se svou přednáškou ŠÉF VERSUS  PERSONALISTA: Kdo z nich má pravdu? Za Performii vystoupila na konferenci i trenérka a konzultantka Hana Slačálková se svojí přednáškou BRAND ZAMĚSTNAVATELE: Nafouknutá bublina, která nefunguje?

Během dvoudenního veletrhu se vystavující firmy představily více než 1300 návštěvníkům, kteří se setkali s osobnostmi z oboru. HR Days každoročně navštěvují personalisté i majitelé firem, kteří si uvědomují, že lidé jsou tím nejdůležitějším článkem v každé společnosti.

Hana Slačálková přednáší v plném sále zóny B přednáší na téma firemního brandu.

Hanka i Lucka sklidily opravdu nevídaný úspěch a v závěru všechny účastníky pozvaly na odbornou přednášku Jak efektivně vybírat zaměstnance a nekoupit zajíce v pytli, kterou navštívilo již tisíce personalistů, šéfů a majitelů firem. 

A jaká tedy byla témata?

  • BRAND ZAMĚSTNAVATELE: Nafouknutá bublina, která nefunguje? - Hana Slačálková
  • ŠÉF VERSUS PERSONALISTA: Kdo z nich má pravdu? - Lucie Spáčilová
Lucie Spáčilová na HR DAYS 2019

Lucie Spáčilová na HR DAYS 2019


Děkujeme všem, kteří si nás přišli poslechnout, a již teď se těšíme na další ročník.
(Více na www.hrdays.cz)


Chcete se s naším know-how také seznámit blíže?

Rádi vás přivítáme na jedné z našich odborných přednášek, které pravidelně pořádáme v Praze a Brně. 


Před prvním seminářem jsem chtěla utéct domů, říká Hana Slačálková


Hanka Slačálková je důkazem o tom, že když se chce, tak to jde. Začala od nuly a v  Performii se vypracovala k bodu, kdy zastává několik postů naráz. I přes pracovní vypětí si vždy udržuje úsměv na rtech. Co dělá, když zrovna nepracuje? A jaké vztahy má se svými klienty? 

celý článek

Rutinér, milovník změn a vedení firmy. Vražedná kombinace, nebo příběh s dobrým koncem?


Sehrané vedení se vzájemným porozuměním i v době krize je úspěšnější nežli nesjednocené vedení, které se dohadovalo už před krizí. To je asi každému nad slunce jasné. Co když máme ale ve vedení dva úspěšné, rozumné manažery, z nichž je ale jeden milovníkem změn a druhý upřednostňuje rutinu a raději nic nemění? Je možné tyhle pohledy na věc sladit tak, aby se firma i se svými lidmi nerozpadla na kousky a oba si o sehraném vedení nemuseli nechat jen zdát? Podívejme se na jeden konkrétní příklad.

celý článek

Uspořádali jsme webinář pro licencované klienty. Tématem byla motivace


Webinářů není nikdy dost, a tak jsme se rozhodli udělat i speciální webinář pro naše „VIP klienty“, tedy ty, kteří neomezeně využívají online nástrojů Performie. O čem se konkrétně mluvilo?

celý článek

Mårten Runow: To nejhorší řešení kritické situace je nedělat nic


Marten Runow už poznal příběhy tisíce firem, a proto jsme věděli, že jeho pohled na kritické okamžiky, které mnoho z nich prožívalo a prožívá, nám toto téma osvětlí i z dalšího úhlu. Co má dělat šéf firmy, když se firmě nedaří? Jak v tu chvíli zacházet s lidmi, které má na palubě? Nebo jak má šéf jako někdo, na koho jsou upřeny nejedny oči, ustát stres, který je s takovým obdobím nepochybně spojen? Pojďme si spolu s Martenem Runowem na tyhle otázky odpovědět

celý článek