PERFORMIA slaví 12 let - Jak to vidí Barbora Hartmannová?

Společnost PERFORMIA je na českém trhu 12 let.
29. dubna 2004 byl v České republice spuštěn Performia online systém.

V rámci oslav Vám představujeme každý týden jednoho člena týmu Performia, který se podílí na plnění účelu PERFORMIA:

Účelem Performia je pomáhat a podporovat společnosti s hodnotnými produkty či službami v oblasti budování týmů. To uskutečňujeme prostřednictvím sdílení uceleného know-how a efektivních on-line nástrojů, které činí hodnocení a výběr zaměstnanců úspěšnějším, a naši klienti tak mohou naplnit své vlastní cíle, růst a prosperovat.

Pojďme se podívat na to, jak své působení u PERFORMIE vnímá Barbora Hartmannová, manažerka marketingu a PR:

Barbora Hartmannová, Performia

Barbora Hartmannová, Performia

1. Baru, řekni mi, jaké to bylo na samém začátku, když jsi nastoupila?
Do Performie jsem přišla v květnu 2012, marketing ani PR jsem nikdy před tím nedělala, ale ohromně jsem chtěla. Díky mé skvělé šéfové Lucce Spáčilové jsem dostala šanci to změnit a k tomu „pole nezorané“. Studovala jsem žurnalistiku a celé své studium hodně pracovala s texty, takže jsem byla oboru blízko, ale spoustu věcí jsem dělala poprvé, jen na základě zdravého rozumu, knih, chytrých článků a nadšení pro věc. To, jak mi oddělení marketingu a PR rostlo doslova pod rukama, byl nepopsatelně skvělý pocit.

2. Pokus se srovnat to, kde jsi byla na začátku a kde jsi teď.
Na začátku jsem tápala a učila se z chyb, dnes už vím, kam přesně „šlápnout“, abych něco způsobila (i když učím se pořád). Na začátku jsem si nevěřila a myslela si, že marketing je ohromná věda, dnes už vím, že díky schopnosti podívat se na věc okem jiných to tak těžké není. Na začátku bych si neuměla představit, že někoho v této oblasti vedu, a dnes mám navíc Denisku (asistentku marketingu a PR) a vidím, jak se jí daří v tom, s čím jsem se na začátku prala já. Je až neuvěřitelné, jak rychle se v Performii všichni posouvají kupředu. A za to všechno může opět naše šéfová Lucka – dává nám prostor, důvěru a tolik potřebnou kvalifikaci ve všech možných oblastech.

3. Co máš na Performii nejraději?
Jednoznačně náš tým – každého jednoho člověka z našeho týmu. Myslím, že občas na okolí působíme, jako bychom byli z Marsu, ale my opravdu hodně makáme, vzájemně se podporujeme, máme se rádi a táhneme „za jeden provaz“. Ani jeden z nás se nefláká.

A mimo to je pro mě jakožto markeťáka hodně důležité, že má Performia krásný účel. Propagovat třeba hamburgery by mi asi nešlo.

4. Co ti v práci pomáhá? Máš nějaké motto?
Pomáhá mi mít věci dopředu naplánované a pod kontrolou. A moje pracovní i životní motto zní:
„Jedinou překážkou mezi tebou a tvým cílem je ten blábol, kterým si odůvodňuješ, proč to nejde.“ (vypůjčeno od Jordana Belforta)


Chcete se dozvědět více o týmu Performia?
Medailonky všech členů Performia týmu naleznete na stránce Kdo se o Vás stará.


PERFORMIA BRUNCHE byly tentokrát na téma Komunikace s kandidáty


16. července v Praze a 23. července v Brně se uskutečnily další PERFORMIA BRUNCHE, na kterých se pravidelně schází naši VIP licencovaní klienti a předávají si na nich hodnotné informace a tipy z praxe. Tentokrát na téma Komunikace s kandidáty.

celý článek

Druhá polovina roku bude nabitá semináři a workshopy


Performia v roce 2019 načnula svůj patnáctý rok na českém trhu. Právě jsme se překlopili do druhé poloviny roku, která bude ještě nabitější než ta první. Pohodlně se usaďte a pojďte se podívat na to, které semináře a workshopy jsme si pro vás tentokrát připravili.

celý článek

V Brně proběhl historicky první termín semináře Poznej svůj skutečný potenciál


V Brně proběhl historicky první seminář pro veřejnost Poznej svůj skutečný potenciál, kde se jeho účastníci zaměřili na svůj osobní rozvoj.

celý článek

21. číslo časopisu DOBRODRUŽSTVÍ PERSONALISTIKY, 
je na světě!


Příprava před startem výběrového řízení je téma, které jsme zvolili zcela záměrně. Už delší dobu pozorujeme, že je to věc, která až moc často způsobuje komplikace v najímání nebo dokonce může za úplný neúspěch. A to nás prostě nenechává chladnými. Proto je nové číslo DOBRODRUŽSTVÍ PERSONALISTIKY zaměřené právě na toto téma.

celý článek