Zaměstnanecké výhody a bonusy jako podpora v začátcích. Dobře nebo špatně?

Když přijímáte zaměstnance do firmy, chcete, aby se mu dobře dařilo? Poskytujete mu k tomu podporu ve formě školení, automobilu, voucherů, stravenek, pěkné kanceláře
a další osobní výhody?


Toto je zcela v pořádku, pokud vaši zaměstnanci generují výsledky, které se zvyšují. A vy tak pozorujete, že měsíc po měsíci, rok po roce se posouvají ve statistikách stále výše.

Ale co když ani po naší výše zmíněné podpoře zaměstnanci nedosahují chtěných výsledků, fungují ještě méně, nebo jsou apatičtí?

  • Zaměřte se na větší kontrolu těchto zaměstnanců. Zkoumejte jejich denní/týdenní výsledky. Zaměstnanec musí ukázat, co konkrétního a hodnotného je za ním daný den/týden vidět.
  • Zvyšte vaši míru pozornosti, kterou danému člověku věnujete a vyprovokujte ho, aby se začal hýbat.
  • Vyžadujte přesnou produkci, korigujte, podpořte jejich snahu. Většinu lidí tyto akce nastartují.
  • Nezabývejte se motivačními prvky, jako je jejich plat, bonusy a další, ale zaměřte jejich pozornost na jejich přesnou produkci.
  • Až ve chvíli, kdy se začne jejich produkce hýbat tím správným směrem, dávejte odměny a bonusy

    Nedělejte to v opačném pořadí. Nezabývejte se motivací, když není nastartovaná produkce.

     

Proto je velmi důležité ověřovat u nově příchozích lidí produktivitu, která stojí nad motivací a osobností daného člověka. Produktivní zaměstnanec si bonusy a výhody zaslouží, ten co neprodukuje, už nikoliv.

Zkoumejte produktivitu detailně a ověřujte ji v referencích. Je to hlavní klíč k tomu, aby se vašemu oddělení, skupině a firmě dařilo.

Rádi vás uvidíme na našich klíčových seminářích zaměřených na ověření produktivity a motivace! 

Zdroj fotografií: Thinkstock

Chcete si být jistý, že ověřujete správně produktivitu?
 

Každé dva měsíce pořádáme semináře zaměřené na ověřování produktivity a motivace. Pokud máte pocit, že si nejste jistí a trochu pochybujete, jak správně produktivitu u nových lidí ověřovat, přijďte si to
k nám natrénovat.


O autorovi článku

Renata Krutská

Pro Renatu je oblast personalistiky něco jako koníček. Ráda lidem věci usnadňuje a otevírá jim nové obzory. Pro své klienty by se rozdala, hlavně aby jim co nejlépe pomohla. Stará se o klienty v Praze a Severních Čechách.

Kvalita interní komunikace ovlivňuje váš celkový úspěch, shodují se tři různé skupiny


Podíváme na to, jak může interní komunikace fungovat v komunitě, jaké to je v terénu daleko od centrály a až příliš blízko kritickým situacím a v čem tkví záludnosti komunikace mezi pobočkami po celém světě. Abyste se nám v tom neztratili, celé to uzavřeme jednou věcí, kterou bychom v každém z případů měli udělat jako první.

celý článek

JANA JIŘINCOVÁ: Interní komunikace pomáhá, aby lidé ve firmě šli stejným směrem


Představte si firmu, která sídlí v malé vesnici v západních Čechách. Firmu, která vznikla ve stodole a dnes má již tři provozovny. Firmu, která za poslední tři roky vyrostla z 200 zaměstnanců na bezmála 400. Firmu, která je plná pracovitých lidí zaměřených na výsledek. Taková firma vážně existuje. Jmenuje se KLAUS Timber a.s. a v čele jejího personálního oddělení stojí již od roku 2013 Jana Jiřincová.

celý článek

Hledání práce je peklo, říká nemálo uchazečů


Tentokrát jsme se podívali na předsudky v náboru z pohledu uchazečů, kteří se s nimi potkali na vlastní kůži. Naším cílem není jen předložit vám jejich špatné zkušenosti, ale spíše vám ukázat, že předsudky jsou v náboru pořád ještě až příliš „doma“ a že to pro vás může v určitém ohledu být výhoda.

celý článek

MÅRTEN RUNOW: Když někoho najímáte, ujistěte se, že to pomůže prosperitě firmy


Koncept PPM vznikl pod taktovkou dvou specialistů na lidi. Jedním spolutvůrcem pojmu PPM je Lucie Spáčilová. Druhým je pak Mårten Runow, mezinárodně uznávaný expert na budování produktivních týmů a zakladatel společnosti Performia International. Pojďme se podívat, co o PPM říká on.

celý článek