Zaměstnanecké výhody a bonusy jako podpora v začátcích. Dobře nebo špatně?
Když přijímáte zaměstnance do firmy, chcete, aby se mu dobře dařilo? Poskytujete mu k tomu podporu ve formě školení, automobilu, voucherů, stravenek, pěkné kanceláře
a další osobní výhody?
Toto je zcela v pořádku, pokud vaši zaměstnanci generují výsledky, které se zvyšují. A vy tak pozorujete, že měsíc po měsíci, rok po roce se posouvají ve statistikách stále výše.
Ale co když ani po naší výše zmíněné podpoře zaměstnanci nedosahují chtěných výsledků, fungují ještě méně, nebo jsou apatičtí?
- Zaměřte se na větší kontrolu těchto zaměstnanců. Zkoumejte jejich denní/týdenní výsledky. Zaměstnanec musí ukázat, co konkrétního a hodnotného je za ním daný den/týden vidět.
- Zvyšte vaši míru pozornosti, kterou danému člověku věnujete a vyprovokujte ho, aby se začal hýbat.
- Vyžadujte přesnou produkci, korigujte, podpořte jejich snahu. Většinu lidí tyto akce nastartují.
- Nezabývejte se motivačními prvky, jako je jejich plat, bonusy a další, ale zaměřte jejich pozornost na jejich přesnou produkci.
- Až ve chvíli, kdy se začne jejich produkce hýbat tím správným směrem, dávejte odměny a bonusy
Nedělejte to v opačném pořadí. Nezabývejte se motivací, když není nastartovaná produkce.
Proto je velmi důležité ověřovat u nově příchozích lidí produktivitu, která stojí nad motivací a osobností daného člověka. Produktivní zaměstnanec si bonusy a výhody zaslouží, ten co neprodukuje, už nikoliv.
Zkoumejte produktivitu detailně a ověřujte ji v referencích. Je to hlavní klíč k tomu, aby se vašemu oddělení, skupině a firmě dařilo.
Rádi vás uvidíme na našich klíčových seminářích zaměřených na ověření produktivity a motivace!
Zdroj fotografií: Thinkstock
Chcete si být jistý, že ověřujete správně produktivitu?
Každé dva měsíce pořádáme semináře zaměřené na ověřování produktivity a motivace. Pokud máte pocit, že si nejste jistí a trochu pochybujete, jak správně produktivitu u nových lidí ověřovat, přijďte si to
k nám natrénovat.