Interní PR a firemní kultura

WORKSHOP

Máte pocit, že nejste dost zajímaví pro dobré uchazeče a chcete to změnit?
Víte, že Vaše interní PR ovlivňuje to, kdo se přihlásí do Vašeho výběrového řízení?
Ptáte se, jak předejít tzv. syndromu vyhoření u stávajících lidí a nepřicházet o ty šikovné?

Nejbližší volný termín workshopu:


Co říká o workshopu jedna z jeho trenérek?
 

Co je ústředním tématem workshopu a co byste si měli odnést?
Na to vám odpoví Hana Slačálková, trenérka workshopu.


Co se na workshopu naučíte?

Když už pouhá inzerce nestačí, je třeba se pustit do interního PR. Nevíte, jak interní PR uchopit nebo jak ho vylepšit? Právě proto jsme připravili tento workshop.

Lucie Spáčilová přednáší

A získáte mimo jiné odpovědi na tyto otázky...


Co je interní PR a jaký má význam pro chod firmy?
Jak správně určit, na čem vlastně interní PR budovat?
Jak může nefungující interní PR ovlivnit celkové jméno firmy?
Kdo a na základě čeho vytváří firemní kulturu?
Jakou roli hrají v PR a firemní kultuře emoce?

Těšit se můžete na to, že Vám prozradíme nezbytnou ingredienci, která vám pomůže udržet lidi v týmu, a také zvýšit zájem kandidátů. Zjistíte, co může dobré jméno firmy jako zaměstnavatele snadno poškodit a jak na interním PR pracovat bez velkých finančních nákladů.

A NAVÍC si odnesete přesné otázky do průzkumu interního mínění vašich zaměstnanců.


Co řekli o workshopu
"Interní PR a firemní kultura"


Workshop byl super v tom, že jsem konečně dostala jasnou představu o tom, co je to firemní PR a odnáším si i reálné tipy a náměty, co se dá poměrně snadno a rychle udělat.
Lucie Stome, provozní ředitelka, PAS s.r.o.
Velice dobře mířený workshop pro firmy, které mají nesnáze. Byla zde řečena řada využitelných věcí v praxi. Vše bylo lidsky a srozumitelně řečeno a také se mi líbila diskuze s účastníky.
Tereza Meierová, personalistka, Ammeraal Beltech s.r.o.
Workshop byl naprosto parádní. Trenérka byla plná energie a skvěle mě namotivovala. Určitě většinu znalostí využiji v praxi.
Lenka Procházková, HR asistentka, EDAG Engineering CZ spol. s r.o.

Naučte se vytvořit a udržet tu správnou sounáležitost a spolupráci týmu a buďte tak ve výběrovém řízení konkurenceschopnými. Vybudovat firemní kulturu a využívat jejích výhod nemusí stát mnoho peněz ani času!
výkonná ředitelka a jedna z trenérek workshopu Lucie Spáčilová

Pro koho je workshop určený?

PŘEDPOKLADY: Podmínkou účasti na workshopu je absolvování klíčového semináře Jak vytvořit a udržet skvělý tým nebo alespoň odborné přednášky Jak efektivně vybírat zaměstnance. (Nebojte, přednáška je online a má pouhých 89 minut. Více o ní tady.)

Určen je pro šéfy, manažery a personalisty, kteří by na interním PR měli velmi intenzivně spolupracovat.

Kdo workshop povede?

Hanka Slačálková přednáší

Hana Slačálková

Hanka pravidelně pomáhá klientům hledat ty nejšikovnější zaměstnance a specializuje se také na sociální sítě. Její energie při přednášení je neuvěřitelná.


Organizační informace

Workshop trvá 1 den (9:00-18:00) a pravidelně se koná v Praze a v Brně.

Cena účasti na semináři je 12 000 Kč bez DPH.
(Občerstvení a oběd po dobu semináře jsou v ceně.)

Kdy a kde se workshop bude konat?
 

Workshopy se pravidelně konají v Praze a v Brně, a to nejčastěji na našich pobočkách.
Pokud to je jinak, vše se dozvíte ihned po přihlášení na akci.

TERMÍNY workshopů najdete ve formuláři níže.

(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na workshop: "Interní PR a firemní kultura"

Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat, abychom vám sdělili veškeré doplňující informace,
případně vám zodpověděli vaše otázky.

Těšíme se na komunikaci s vámi.

  • Vyberte
  • Ještě nevím, kontaktujte mě
Cena workshopu je 12 000 Kč bez DPH.